mulla ei ole ystäviä
Tunnen miten katkeroidun ja olen vihainen ja alakuloinen, ei yhden yhtä ystävää
Kommentit (28)
Minä voin ruveta teidän ystäväksi!
tää on oikeesti ihan säälittävääv esim. fb.ssa ei kukaan koskaan kommentoi mitään mun juttuja..
ap
niin, tuntuu että piiri pieni pyörii, ainakin täälläpäin missä asun.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 12:03"]Tunnen miten katkeroidun ja olen vihainen ja alakuloinen, ei yhden yhtä ystävää
[/quote]
Sama homma. Luottamus mennyt ihmisiin. Lapsi on niin tuntuu ettei tarviikkaan...
Täälläkin aika paljonkin yksinäisiä. Kuten koko Suomessa. Huomaat kun luet ketjua.
mä en vaan voi uskoa,että mulle on käynyt näin,olen kuitenkin sosiaalinen ja sellainen kaikkien kaveri,olen uskollinen ystävä,en juorua,kuuntelen,mutta en tietysti ole täydellinen.Mulla on ollut muutama hyvä ystävä,toinen ystävyys loppui vakavaan sairauteen ja tämä toinen osittain itseaiheutettua myös,olen pitkävihainen ja haluaisin anteeksipyynnön
ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 09:33"]
tää on oikeesti ihan säälittävääv esim. fb.ssa ei kukaan koskaan kommentoi mitään mun juttuja..
ap
[/quote]
Täällä olet kuitenkin saanut vastakaikua olemalla avoin. Eli toivoa on. En ole itsekään mikään suosittu ihminen, mutta olen oppinut elämään sen kanssa. Nautin kyllä kovasti muiden ihmisten seurastakin, mutta en enää kärsi yksinäisyydestä. Koska se on pelkkä tunne. Ainakin kaupungeissa ihmisiä on todella paljon joka paikassa. Ihmisiä voi kohdata niin monella tasolla koko ajan, että arvostan oman aikaani ja mahdollisuutta tehdä asioita itse, itsenäisesti ja omaan tahtiini. Kuitenkin tilaisuuksia yhdessäoloon ja vuorovaikutukseen on joka puolella. Pitää vain lähteä neljän seinän sisältä.
Niin, onko täällä pääkaupunkiseudulta ketään?