Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniäiti Teyan Losin matkat

Vierailija
30.05.2014 |

Teiniäideistä tuttu Teya lomaili Losissa huhtikuussa ja on menossa uudestaan elokuussa. Ilman lasta. Lapsella toki isäkin, mutta on se aika pitkä aika olla erossa äidistä niin pienelle lapselle?

Saako äiti lomailla ilman lastaan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:28"]Lapsihan on parivuotias vasta! Eikä kai se äidin vastuuta lapsestaan poista, vaikka isä olisikin. Lisäksi matkat on vain lomia, eli mitään pakottavaa syytä reissuun ei ole lähteä... Matkoihin menee varmaan melkein vuorokausi mennessä ja tullessa, joten siinä mielessä olisi aika raskas reissu noin pienelle. 

[/quote]

Mikä äidin vastuu? Voi hyvänen aika nyt, jos äiti käy kahdesti vuodessa lomalla niin ei kai se voi olla vastuutonta. Isä on yhtäläinen hoitaja!

Vierailija
22/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin blogista että teyan tyttö oli jo ollut mukana losissa, seuraavaksi menee yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 13:34"]Minä ymmärsin blogista että teyan tyttö oli jo ollut mukana losissa, seuraavaksi menee yksin.

[/quote]

Ei ollut kun oli kaverinsa kanssa. Mutta millä rahalla se muakin kiinnostaisi :)

Vierailija
24/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häiritsee noissa lauluvideoissa kun taustalla soi alkuperäinen nauha...

Vierailija
25/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä nuo losin matkat nykyään halpalentoyhtiöillä paljoa maksa.  Jopa 200 e per suuntaansa lentoja löytyy. Todennäköisesti vanhemmat antaa nuorelle vähän reissurahaa jne.

Amerikassa on tosi halpaa majoittautua ja elää jos osaa katsoa oikein tai tuntee jonkun maasta. 

Vierailija
26/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:53"]No mitä se kenellekkään kuuluu! Täällä taas nämä täydelliset äidit huutelee ja ihmettelee!

[/quote]

Kyllä se vaan veronmaksajana kiinnostaa, että kuinka helvetin paljon minun rahojani lapioidaan näille sossupummeille! Tämä Teijakaan ei ole ikänään ollut töissä mutta losissa vaan rampataan.

Vierailija
27/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tekee siellä töitä

Vierailija
28/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:53"]No mitä se kenellekkään kuuluu! Täällä taas nämä täydelliset äidit huutelee ja ihmettelee!

[/quote]

Kyllä se vaan veronmaksajana kiinnostaa, että kuinka helvetin paljon minun rahojani lapioidaan näille sossupummeille! Tämä Teijakaan ei ole ikänään ollut töissä mutta losissa vaan rampataan.

[/quote]

Äläpä jaksa. Maksat paljon muustakin veroja, niin meistä jokainen.

Teyahan muuten opiskelee ja opintotuestahan maksetaan verot. ;) Joten kyllä, hän on veronmaksaja jolla on aikaa kymmeniä vuosia maksaa niitä veroja lisää. 

Vierailija
29/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun blogia luin, niin Teija oli töissä. Jos lapsen isäkin on, niin miksei olisi varaa matkustaakin. Osaa varmaan elää säästeliäästi jos on tottunut aiemmin elämään tukien varassa.Ja lapsi voi varmasti hyvin isänsä kanssa kotona muutaman viikon.

En oikein tuosta Teijasta pidä sen perusteella mitä nähnyt tv:stä ja blogista joskus lukenut (luonteeltaan mun makuun vähän turhan kiivas ja kova suunsoittaja) mutta mielestäni hoitaa lapsensa hyvin ja ajattelee varmasti lapsensa hyvinvointia aina ensisijaisesti.

Vierailija
30/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity keskustelun varsinaiseen aiheeseen mitenkään mutta Teya on kyllä mun uusi suosikki wt-nimien kirjossa.

Ei mulla muuta, jatkakaa.

Vierailija
31/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihan kauheita :o. Siltähän kuoli isä just nyt, ehkä se sai jotain perinnöksi? Vaikka ei olisikaan saanut, niin Teya tekee töitä opintojen ohella. Kyllä sillä helposti käy Losissa jos vaan osaa säästää. Eli tuskin matkailee meidän verorahoilla ympäri palloa :)

Vierailija
32/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 15:37"]

Ei liity keskustelun varsinaiseen aiheeseen mitenkään mutta Teya on kyllä mun uusi suosikki wt-nimien kirjossa.

Ei mulla muuta, jatkakaa.

[/quote]

Ja siskonsa nimi sopivasti Maya.

Vierailija
33/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teyan oikea nimi on Teija. 

Vierailija
34/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku veikkasi perintörahoja, mutta tuskinpa hänen alkoholisoituneelta isältään mitään jäi. Itse laittaisin kyllä perintörahat säästöön, en usko että jollain 150 senttisellä vartijalla tulee hirveästi olemaan töitä

Vierailija
35/35 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 16:10"]

Joku veikkasi perintörahoja, mutta tuskinpa hänen alkoholisoituneelta isältään mitään jäi. Itse laittaisin kyllä perintörahat säästöön, en usko että jollain 150 senttisellä vartijalla tulee hirveästi olemaan töitä

[/quote]

"Minä tekisin ja minä tekisin... " Mutta kaikkien ei tarvitse elää sinun tavallasi, ymmärräthän sen? 

Ja kyllä naisvartijoilla on töitä, lyhyilläkin tyypeillä. Ihan typerää lättäämistä tälläinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi