Oletko dyykannut roskiksesta mitään?
Itse olen kerran dyykannut tehosekottimen, jonka joku oli laittanut roskiskatoksessa sivuun.
Kommentit (29)
2 tuolia, kenkätelineen, kukkatelineitä 2 kpl, pienen pöydän, pyörillä kulkevan neliön mallisen telineen, kissan kiipeilytelineen. Viimeinen oli ihan paras juttu, ovat uutena todella kalliita! Minulta se päätyi sitten kaverin kissoille, että hyvin käytetty on kyllä se. Kenkätelineen hain kun tuttava soitti vierailulta lähdettyään, että naapuritalon pihassa oli kenkäteline, käy hakemaan hän ottaa sen mukaansa kun tulee seuraavan kerran.
En ole. Omasta sisällä olevasta roskiksesta suklaata ja karkkia.
Joka paikassa jossa oon asunut, roskakatos on aina ollu vaihtolava. Oon saanu sieltä kalusteita, kukkia, vaatteita, palautettavia pulloja ja tölkkejä, lasten tavaroita jne. Ja myös vieny kiertoon mm. kahvinkeittimen ja kirjoja. Enkä koe yhtään häveliääksi touhua, päinvastoin.
Opiskelijahaalareita noin 50kpl opiskelija-asuntolan roskiksesta.
Joskus olen käynyt dyykkaamassa roskiksesta jonkun itse vahingossa poisheitetyn jutun jota ei alunperinkään olisi pitänyt viedä roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Ruputupatukan ja -tuolin.
Aah...
Vaikka roskiin heitetty tavara saattaisikin dyykkaajasta näyttää hyväkuntoiselta niin saattaa siihen poisheittämiseen oikeasti olla joku hyvä syy mm. home, tuholaiset tai joku vika. Paljon on lisäksi sellaista jätettä, jota sekajätteeseen ei saisi edes laittaa. Ruoan dyykkaamisessa taas on suuri riski ruokamyrkytyksestä tai muusta vastaavasta lievemmästä vaivasta.