Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helpdor kokemuksia

Vierailija
27.12.2020 |

Onko kukaan käyttänyt Helpdor firmaa? Katselin netistä palautteita eikä kovin lupaavalta kuulosta. Edullinen kyllä olisi, mutta etukäteen pitäisi maksaa. Onko tämä toimintamalli ihan yleinen? Kyselin lisää maksukäytännöstä mutta en enää saanut vastausta. Minusta on vähän epämääräistä..

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat elämänrauhan, pysy kaukana tästä firmasta. Ihan oikeasti ihmettelen, miten tää firma voi olla vielä pystyssä

Vierailija
22/41 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos muuttoavusta on kysymys , jos ei muualta saa muuttomiehiä ,niin kannattaa jättää muuttamatta ennen kuin tilata help dor  josta ei tule kun vahinkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Epätoivoissani yritin tilata muuton Helpdorilta. Sovellus ei toimi, siellä ei ole 'peruutus'-kohtaa, kun yrittää itse muuttaa tilausta siinä on joku kryptaus että tulee vain siansaksaa eikä saa tallennettua. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä, ja kun saa, soittavat takaisin yksityisestä numerosta.

Yritin perua muuton niin hyvissä ajoin, kun vaan 'joustavalla ajankohdalla' voin. Lopulta kun sain asiakaspalvelun kiinni, sanoivat he että olisi pitänyt ilmoittaa aikaisemmin ja heillä on mennyt kuluja tähän. Että eivät saa jo varatulle muuttofirmalle uutta asiakasta. Lähettivät 158e laskun (2h muuttopalvelua), joka minun pitäisi kuulemma maksaa kokonaan jokatapauksessa toteutumattomasta muutosta.

Vastasin vaan, että tunnen kuluttajasuojalain itsekin yrittäjyyskurssin käytyäni ja että lähdetäänkö tätä nyt oikein päivänvalossa selvittämään. Puheluun laskeutui syvä hiljaisuus ja sen jälkeen "Okei okei minä kirjaan peruutuksen" Ja "kiitos soitosta sinulle" jonka jälkeen puhelu katkaistiin.

Että näin.

Vierailija
24/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Liis siis hänen vaimo? Hän on kai pk seudulla sössinyt omia asioitaan ja muuttavat pois Aurinkorannikolle.

Vierailija
25/41 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On molemmat tästä perheestä huijareita. Liis ja miehensä, todella harmillista lukea näitä tarinoita. Miksi ei ymmärrä lopettaa? Toinen huijannut kavereitaan, toinen firman kautta. Syystäkin pakenevat jos totta tuo aurinkorannikolle lähtö. Pienet on piirit , ei jää paljon jäljelle.

Vierailija
26/41 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun jaoitte kokemuksenne!

Harmittaa teidän puolestä nää kokemukset, mutta säästyttiin isolta menetykseltä. Meillä olisi ollut keittiöremontti tulossa ja he lupailivat hyvää hintaa, mutta jotenkin tuli skeptinen olo ja oli pakko tarkistaa arvosteluja. On muutenkin koko talon remontoiminen ollut koko ajan säätöä, niin hyvä, että otin enemmän selvää yhtiöstä.

Vierailija
27/41 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan huijausta tämä firma. Menetin rahat eikä työtä tullut. Rouvansa on huijannut padelklubilla kuulemma kans rahaa , taitaa olla koko perhe epärehellistä kansaa, en voi käsittää.

Vierailija
28/41 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Auttaisitko? Minulle sattui saman tapainen asia, tilasin puhelimen kautta palvelun ja tulin myöhemmin lukemaan näitä kommentteja..

Soitin heille tkaisin ja pyysin perua palvelua mutta väittävät etten voi, koska varoitus aika liian lyhyt (24h).. joku on tulossa.. jos haluan perua palvelun joudun joka tapauksessa rahat maksamaan.. mitä minun pitäisi tehdä?! Haluan eroon heistä.

Vierailija
29/41 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetettu kirjoitti:

Hei!

Auttaisitko? Minulle sattui saman tapainen asia, tilasin puhelimen kautta palvelun ja tulin myöhemmin lukemaan näitä kommentteja..

Soitin heille tkaisin ja pyysin perua palvelua mutta väittävät etten voi, koska varoitus aika liian lyhyt (24h).. joku on tulossa.. jos haluan perua palvelun joudun joka tapauksessa rahat maksamaan.. mitä minun pitäisi tehdä?! Haluan eroon heistä.

Itse jätin laskun kylmästi maksamatta. Riitautin sen Klarnan kanssa. Vapauduin laskusta. Pystyin osoittamaan että olin palvelun peruuttanut. Kuluttajalla on oikeus peruuttaa tilaamansa palvelu ja/tai riitauttaa asia 14vrk kuluessa. Toteutumattomasta työstä ei tarvitse maksaa. Ihan sama mitä sanovat. Uhkaile kuluttajalautakunnalla!

Vierailija
30/41 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on jo maksanut työstä. Ja on oli sovittu eiliseksi, että tehdään asennustyö. Meileihin ei enään vastata ja sanotaan et mies on pensasaitoja pilkkomassa. Nyt ei vastata puhelimeen.. Pitääkö tehdä rikosilmoitus poliisille, jos palvelua ei saa ja ilmeisesti rahat on etukäteen maksettu. Vanhempia ihmisiä huijattu! Mikä neuvoksi?

Vierailija
31/41 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay away from this company. They are thiefs and should be in jail.

Vierailija
32/41 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä! Kunpa olisin nämä varoituksen lukenut aikaisemmin. Nyt taisi mennä 111 euroa kankkulankaivoon niin että heilahti. Omaa tyhmyyttä, kun maksoin laskun jo. Eikä firmasta kuulu mitään. Pesukoneen asennuksen olisin ostanut.

Nyttemmin pesukone on saatu kyllä omin nokkinemme jo vuotamattomaksi. Kuitti maksetusta olemattomasta palvelustakin on. Joten jos sattuu vesivahinko, voinko näyttää kuitilla että tämä firma kävi hoitamassa homman (vaikka ei siis käynytkään). Uskoisin, että jos pesukoneen liitäntäjohto alkaisi taas vuotaa, se näkyy kyllä ja sille voi jotain tehdä, ennen kuin on reikä naapuriin asti.

Veetuttaa olla itse näin tyhmä! Täytyy olla jatkossa varovaisempi. Mutta eipä sitä tässä muuttostressissä ja hässäkässä ehtinyt miettiä.

Vierailija
33/41 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyhmä! Kunpa olisin nämä varoituksen lukenut aikaisemmin. Nyt taisi mennä 111 euroa kankkulankaivoon niin että heilahti. Omaa tyhmyyttä, kun maksoin laskun jo. Eikä firmasta kuulu mitään. Pesukoneen asennuksen olisin ostanut.

Nyttemmin pesukone on saatu kyllä omin nokkinemme jo vuotamattomaksi. Kuitti maksetusta olemattomasta palvelustakin on. Joten jos sattuu vesivahinko, voinko näyttää kuitilla että tämä firma kävi hoitamassa homman (vaikka ei siis käynytkään). Uskoisin, että jos pesukoneen liitäntäjohto alkaisi taas vuotaa, se näkyy kyllä ja sille voi jotain tehdä, ennen kuin on reikä naapuriin asti.

Veetuttaa olla itse näin tyhmä! Täytyy olla jatkossa varovaisempi. Mutta eipä sitä tässä muuttostressissä ja hässäkässä ehtinyt miettiä.

Lainaan omaa viestiäni ja kerron vielä viimeisen kuulumisen tästä tilauksesta. Olin siis pyytänyt asennusta viimeistän 5.8. (koska tänään 6.8. lähdetään kohta reissuun). Arvaatkaas mitä. Helpdorilta tuli 15.30 tekstiviesti että tänään 6.8. klo 16.30 se ja se firma tulee hoitamaan asennuksen. Eihän sieltä ketään tullut, mutta ei se enää ollut mikään ylläri. Tämä oli hyvä oppi olla jatkossa huolellisempi näissä asioissa.

Vierailija
34/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puolisosa Liis teki valtavan huijauksen pk seudun padelifirmaan, kääri rahaa kuulemma ja pistettiin sitte ulos sieltä. Miten nää huijarit aina pariutuu? Tietääkö joku enemmän?. Kovasti padelkentillä huhuu että on huijaavat ihminen mutta en tiiä

Vierailija
35/41 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan tarkemmin tuosta puolisosta liis? Kovasto markkinoi nettivalmennuksia tms, uskaltaakohan ostaa vai onko pelko tulla huijatuksi?

Vierailija
36/41 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö nämä Liis ja Kyröläinen tekevät näitä rötoksiä? Oleskelulupaa ei vissiin saa näillä meriiteillä. En kertakaikkiaan ymmärrä miten tälläistä voi jatkaa vuodesta toiseen, ite menetin tuhansia euroja noiden huijareiden takia.

Vierailija
37/41 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii nykyään Hero24.com palvelun  kautta. Ihan sysipaska huijaus. Rahat lähtee tililtä ennen kuin homma on tehty (jos on edes tehty) eikä niitä saa takaisin. Eivät ole vastuussa ns. "ammattitaitoisista" sankareistaan. Älkää tilatko mitään tuota kautta. 

Vierailija
38/41 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyvän keskustelun perusteella kannattaa karttaa tota lafkaa. Maksu otetaan mutta herran hallussa tapahtuuko mitään. Jos alihankkija vetäytyy työstä, yritys ei palauta jo sisään maksettua summaa. Kaupantekovaiheessa niin iloinen ja avulias asiakaspalvelu lakkaa vastaamasta puhelimeen ja sähköpostiin kun ennakkomaksu pitäisi palauttaa. Firman työntekijöiden yhteystietoja ei löydy mistään. Lukekaa netistä arvosteluita. Joku oli kirjoittanut että firma ei olisi edes kirjoilla osoitteessa jonka antavat nettisivuillaan. Haiskahtaa vedätykseltä.

Vierailija
39/41 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat Aurinkorannikolla niinkun kaikki pikkukelmit, leveästi kuulemma tuntuu elämä menevän ja mitään ei kumpikaan varas tee. Mulla meni viimeiset staa euroa tänne firmaan, sapettaa tollaset roskat, menisvät sinne missä pippuri kasvaa.

Vierailija
40/41 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ja petokseksi meni! Minä hölmö maksoin siivouksesta etukäteen "hyvitysmaksun", melkein 200€. Sen jälkeen ei kuulunutkaan enää mitään, vaikka kuinka yritin tavoitella.

Pysykää kaukana siitä firmasta!

Rikosilmoituksen aion tehdä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme