Tinder naiset
Kuinka tiivistä yhteydenpitoa kannattaa pitää? Noin kk viestitelty ja kaksi kertaa käyty pikaiseen kahvilla. ~40v ollaan, lapsia molemmilla. Antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut, ja itseänikin kyllä kiinnostaisi, mutta en välttämättä jaksaisi tuhlata aikaa ja energiaa tyhjään arpaan.
Kommentit (5)
Deittaillessa tosissani nähtiin pari kertaa viikossa. Kerta viikossakin käy jos on niin paljon muita kiireitä. Tuo pari kertaa kuussa vaikuttaa siltä, että katsellaan samaan aikaan vielä löytyykö parempaa.
Mulle sopis mainiosti tuollainen pari krt kuussa tapaaminen. Olen intro enkä halua tutustua tuon nopeampaan. Eli riippuu ihan täysin ihmisestä. Voittehan viestitellä siinä näkemisen lomassa ja sillainkin vähän tutustua.
Kk viestitelty ettekä ole panneet?! Onko se erityisen ruma?
Ei ulkonäössä ole vikaa. Vaikuttaa aavistuksen takakireältä. Mietin vaan että alanko itse pitämään jatkuvasti yhteyttä ja pommittamaan päivittäin viesteillä, kysellen seuraavaa tapaamista. Vai odottelen häneltä aina vastausta kun olen laittanut viestin ja siitä hiljalleen yrittäen eteenpäin.
Sen verran monta tyhjää arpaa tullut vastaan tähän mennessä ettei ihan hirveästi ole motivaatioita kuluttaa omia voimavaroja, jos taaskaan ei johda mihinkään.
Jätä se sika!