Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, kun olet surullinen?

Vierailija
29.05.2014 |

Onko teillä jotain juttuja, joita teette kun tunnette olevanne allapäin, väsyneitä, sydänsuruissa tai tuntuu vain, että ette vain jaksa jonkun asian takia? (tilapäisesti tietysti, en tarkoita masennusta) pieniä tai isompia juttuja, joilla tulette paremmalle mielelle tai saatte ajatukset muualle.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Valitettavasti. Stressaavan vuoden aikana olen lihonut 20 kiloa. Nyt etsin uutta keinoa purkaa ahdistusta ja olen aloittanut elämäntapamuutoksen.

Vierailija
2/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Yleensä jäätelöä tai suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ja nukun.

Vierailija
4/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan ystäviä, hemmottelen itseäni, käyn jumpassa tai ulkona kävelyllä. Ei ainakaan kannata jäädä kotiin murehtimaan tai itkeskelemään.

Vierailija
5/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka jonnekin etelään on myös hyvä idea ja ylipäänsä auringossa oleskelu. Tanssiminen/tanssitunti myös auttaa.

Vierailija
6/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ajatella asioista hyvät puolet ja sitä että maailmassa niin monilla ihmisillä on asiat paljon huonommin

Vierailija
7/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako syöminen tuntemaan olonne paremmaksi? Minulla se toimii yleensä vain hetken kunnes tulee huono omatunto tai huono olo syömisistä... ap

Vierailija
8/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden lenkille, salille tai vessaan itkemään. Kuuntelen musiikkia.

Vierailija
9/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös ulos ja lenkille toimii mulla parhaiten.

Vierailija
10/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryven itsesäälissä. 

Vierailija
11/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden autolla ajelemaan ja kuuntelen hyvää musiikkia. Tai sitten lähden ihan vain ulos yksin ja kuuntelen joskus puhelimesta musiikkia. Aika nopeasti asia näyttää paremmalta, harvoin olen pitkään surullinen. Ystävät ja sisko ovat myös hyviä kuuntelijoita.

Vierailija
12/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun ja luen. En missään tapauksessa halua tavata ketään, tai avautua kenellekkään.

Prosessoin tunteitani ja ryömin ihmistenilmoille kun olen valmis.

Vierailija
13/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken, siivoan, kiilloitan hopeita, ja jos se ei auta, käyn ostamassa viiniä tai viskiä, sekä tupakkaa ja suklaata. Yleensä jo kauppamatkan aikana helpottaa.

Vierailija
14/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musiikkia ja itken. Musiikiksi valitsen jotain koskettavaa, usein klassista tai metallia tai sitten sellaista missä sanoitukset uppoaa ja iskee. Olen aika monipuolinen musiikin suhteen, mutta kovin kevyet eivät oikein iske. Musiikki siis saa minut itkemään kunnolla ja itkun jälkeen olo on aina parempi.

Vierailija
15/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä, pelaan nettipelejä, kuen keskustelupalstoja jne. En itke, syömisiin ei mieliala vaikuta.

Vierailija
16/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahalu yleensä menee joten en syö. Katson tvtä ja dataan koneella, olen usein ärtynyt läheisille, lähden aina kavereiden kanssa ulos tilaisuuden tullen.

Vierailija
17/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon. Alkoholi ja ystävän seura auttaa, kun olen surullinen.

Vierailija
18/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden juoksulenkille. Sen jälkeen paljon parempi fiilis. 

Vierailija
19/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole surullinen koskaan. Pahalla tuulella ja äkäinen kyllä joskus, mutta surullinen...ei.

Vierailija
20/35 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmin pussillisen sipsejä. Jos on tosi paha olo, ahmin vielä jotain muutakin, niin että napa ratkeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi