Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
Haha ei oo todellista :D kanssasisaria näin paljon!! mieheni vihaa sitä mainosta myös. Ei jaksa enää ees pelleillä siitä kun se on niin ärsyttävä!! miten se "pystytkö siihen??" liittyy mihinkään :D sen miehen äänellä se mainos on jopa ok!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:26"]
Pystytkö siihen? Onko sinussa tarpeeksi miestä minulle, Trivago? Osaatko totella jokaista oikkuani ja ennakoida kaikki mielihaluni? Oletko Tosimies, Trivago? Varaatko minulle myös hotellin? Venetsiaan? Ja maksatko viulut kanssa? Onko sinulla tarpeeksi rahaa jotta kelpaisit minulle, Trivago? Onko? Pystytkö siihen?
[/quote]
Veit munat suustani ;D
Ärsyttää, ja suljen aina äänen mainosten ajaksi.
Ääni on kuin seksilinjalta, sanoi yksi mies.
Voi elämän kevät, miten paljon tässä ketjussa on yksinkertaisia ihmisiä, jotka maksavat matkastaan enemmän vain siksi, etteivät voi sietää mainosta :D. Mäkään en voi sitä sietää, mutta ihan tasan tarkkaan ostan matkani sieltä, mistä sen halvimmalla saan. Järjen käyttö sallittu..........
Joku tässä ketjussa jo mainitsikin superärsyttävän besserwisser-lapsen Keiju-mainoksessa. Tuo sama lapsi on kahdessa muussakin mainoksessa. Eikö Suomessa ole muita yhtä ärsyttäviä lapsia saatavilla mainokseen? :D
Täytyy kyllä ihan kiittää kyseistä lasta, sillä tuon überärsyttävän mainoksen vuoksi löysin Oivariinin, minkä maku hakkaa Keijun mennen tullen.
Tosi ärsyttävä, mainos alkaa jo toimia itseään vastaan. Onhan se kumma kun yhdelle ihmiselle ei saada tilaa, kun täytyy kymmeniä kertoja jankuttaa samaa.
Toivomme todella, että tuo mainos häipyisi tv:stä ja mahdollisimman pian.Täytyy kai tallentaa ohelmat ja katsoa niin, että poistaa mainokset kokonaan.253 Olisihan sitä paljon asiallisempiakin tapoja, eikä hokea ja jauhaa samaa jatkuvasti ihan ärsyttämispisteen yli.
Meillä nuo mainokselliset ohjelmat tallennetaan boksiin ja mainokset kelataan yli joko 16- tai 32-kertaisella nopeudella. En ollut nähnyt tätä kuuluisaa Trivago-mainosta ennen kuin jossain tallennuksen keskellä eilen sen huomasin vilahtavan, ja piti sitten varta vasten ottaa takaisin ja katsoa tämä paheksuntaa aiheuttava mainos. Onhan se seksistinen ja typerä, mutta ehkä ei nyt ihan kaiken kohun arvoinen.
Kaikkia digiboksin omistavia kehottaisin tekemään saman kuin me. Pääsee vähemmällä vaivalla eikä ohjelmien flow häviä niin pitkäksi aikaa.
Trivagon mainos on niin ärsyttävä että päivä menee aina pilalle kun sen näkee/kuulee. Olenkin kostoksi noin ärsyttävästä mainoksesta laittanut trivagon mustalle listalle, eli sivustolle ei pääse mistään missä hallinnoin verkkoa.
Pidin itsekin mainoksen tyttöä söpönä kunnes näin mainoksen pidemmän version. "Söpön" tytön kyynärvarressa vilahtaa ruma tatuointi joka antaa suttuisen ja lutkamaisen vaikutelman. Lakanoiden välissäkin on vain tarjolla pesemätön juustomonttu edellisillan kuorrutteella. On varmaan köyhä romanialainen saatu halvalla mainokseen. Miksi kaikessa pitää säästää nykypäivänä. :(
Nyt meni Trivagolta uskottavuus.
Aaargh, onko Trivagolla joku tehomainonta päällä, kun tuntuu että sen naisen sössötystä tulee joka mainoskatkolla. Välillä pidempää versiota, välillä lyhyempää. Ennen se mainos ei edes ärsyttänyt, mutta nyt alkaa jo keittää. Ja mä en tajua sitä "Pystytkö siihen"? Siis mitä? Pystynkö menemään Trivagon sivuille ja selamaan jotain hotelleja?
Trivago-mainos on ihan ok, mutta kammottavin mainos pyörii tällä hetkellä radiossa... vissiin joku satukirjamainos "Hei aikuinen.... minä osaan kyllä". Kanava vaihtuu heti, kun kyseinen mainos alkaa. Ärsyttävä mainos.
Itselläkin on lapsia ja niille on kyllä ihan luettu oikeaa kirjaa, ei vaan tuupattu mukulaa yksikseen ipadia "lukemaan".
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 03:17"]
Ihan kiva ja viettelevä mainos.Minusta mainoksen nainen on ihana, joskus olis kiva kokea tuollainen viettelevän äänen nainen. Juuri hänet voisinkin ottaa ulkomaan matkalle - tosin tosiasia että en varmaan sille näyttelijälle kelpaisi.
Olen mies,37v ja aika perso naiskauneudelle. Juuri sen naisen kosketusta ja ääntä olisi kiva kokea... Olen aika kovan libidon omaava heteromies.
Muita paheita mulla ei olekaan, viina on vähemmällä ja never taste ay drugs..
Mun sänkykumppanien lukumäärä on yli 100 ja pakkien määrä varmaan yli 1000, mutta karavaani kulkee ja naiskauneus tuo iloa tähän kylmään pohjolaan, tänne Suomen härmän perukoille missä kateuskin on vahvempi kuin eri kiiman variaatiot.
Tässäkin ketjussa halutaan sopulina mollata tätä ihanaa naista, koetaan tarvetta hakea mikä ärsyttää - mutta annas olla - ei suomalainen puhu koskaan mitä haluaa ja mikä kiihottaa ja mitä ihanaa tuossa daamissa olisi..
Nam ! Panisin !
[/quote]
eli varaatko hotellit trivagon kautta vai pitäydytkö härmän perukoilla naiskauneutta persoten?
Arsyttää tuo Tivagon muija. Vaihdan kanavaa kun se alkaa, Tehkää samoin niin mainosrahat nenevät hujjaan,
Jos tuo flirttaileva friidu kuuluu Venetsia pakattiin niin ok. Muutoin täyttä paskaa.
Se on nimenomaan se ääni... Näin nimittäin samaa mainosta kesäkuussa Saksassa ja Italiassa, eikä muuten ärsyttänyt. Mutta koto-Suomen versio nostaa kaikki karvat pystyyn!
Meillä koko perhe vihaa kyseistä mainosta. Miten se voisi lisätä myyntiä?!?
Eli Malla Malmivaaran ääni on luotaantyötävä?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 18:34"]
Eli Malla Malmivaaran ääni on luotaantyötävä?
[/quote]
Tietämättä miten hän normaalisti puhuu heitän villin arvauksen ettei lässytä ja kysy ihmisiltä pystyvätkö he käyttämään jotain tiettyä hotellihakukonetta, ellei sitä häneltä työn puolesta vaadita.
Tämä on rumasti sanottu, mutta ärsytti jo noissa kuvissa! Mikä tuossa onkin että ärsyttää?[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:06"]
Oliko jo trivagon malli www.unique.dk/female/models/emma-leth/
[/quote]