Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?

Vierailija
29.05.2014 |

Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.

Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?

Kommentit (456)

Vierailija
181/456 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyseinen mainos vituttaa aivan suunnattomasti.

Vierailija
182/456 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä tosi paljon. Miksi niin monesta mainoksesta pitää tehdä ärsyttävän teennäinen. Tässäkin mainoksessa selvää piiloseksiä ja seksihakuisuutta äänenesävystä päätelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/456 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtuu kanava nykyään joka kerta ku Nicke Lignell leikkii musikaalitähteä. 

Kulahtanu äijä yrittää tanssahdella  tekopirteänä, vitun vaivannuttavaa. 

Vierailija
184/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo Venetsia-mainos ole tällä hetkellä telkkarin vihatuin ja se jatkuu ja jatkuu ja jatkuu vaan............

Hyvä mainos voi olla sopivasti ärsyttävä, mutta kun ärsytyskynnys menee reippaasti yli, niin mainos kääntyy todella itseään vastaan. En käyttäisi Trivagoa mistään hinnasta. Varmasti sinne on mennyt palautetta tuosta pirun ääliömainoksesta, mutta eivät vaan vaihda sitä ja niitä Trivagon mainoksia tulee joka mainostauolla. Olen niin kypsynyt niihin ja erityisesti siihen Venetsiaan (tullut jo 2 kertaa varttitunnin aikana), että jos ei poistu, niin pidän jonkin aikaa taukoa telkkarin katsomisessa. Eikö Trivago osaa lukea ja eikö niillä ole sen vertaa älliä, että poistaisivat kuukausia jatkuneen paskamainoksen. Kyllä on mainoksen suunnittelija epäonnistunut täydellisesti!!!!!

Vierailija
185/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pystytkö siihen? "

Vierailija
186/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jumalauta se on ärsyttävä!!

"haluan matkustaa...hih..venetsiaan."

NO VITTU MATKUSTA, MATKUSTA ÄMMÄ VAIKKA SIPERIAAN JA PYSY SIELLÄ!!!

Vierailija
187/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mun pitäis pystyä?

Vierailija
188/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 7-vuotiaalla ainakin ärsyttää. Huusi kerran mainokselle, että "no mutta täti, matkusta, matkusta sinne samperin veneeseen! Mutta älä kiusaa meitä enää! Ei me tykätä kuulla!"

Ja tyttö ei oo ikinä sitä ennen tai sen jälkeen käyttänyt niin "hurjaa" sanaa samperin.. 

Vierailija
189/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan persepanon. Hih, haluan isoa kyrpää halpaan hintaan. Pystytkö siihen?

Vierailija
190/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo nähnyt Trivago-mainosta! Kiinnostais kyllä tän ketjun luettuani kovasti.

Mun inhokkimainokset on niitä, jossa joku syö jotain maitotuotetta. Jää Eila-fetat ja Ihana-jugurtit siis hyllyyn multa, maiskis ja yök vaan, vaikka maistuis miten kreikkalaiselta. puistatus

Vierailija
191/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:25"]

Saunalahdella on onnistuneet tv-mainokset. Kekseliäät ja huumorintajuiset. Taitavaa markkinointia.

[/quote]

Vai niin. En edes muista yhtään heidän mainostaan, ja kuulun niihin harvoihin, jotka mainoksista yleensä pitävät.

Vierailija
192/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:22"]

Olen nainen ja mielestäni ihana mainos. Siis iski minuun, kun lomakuumetta podin ja matkaa mietin. Rohkaisee yksin matkustamiseen.

[/quote]

Minäkin pidän mainosta kivana, tulee mielleyhtymä hemmottelu- ja nautiskelulomaan vain itselleen. Enää ei sellaista luksusta ole, ja kun olin vielä kaunis ja nuori sinkku kyllä ne majoitukset ihanissa kohteissa olivat ennemmin hostelleja kuin hotelleja ja paikalle vei halvin lento. Enkä ollut noin avuton kuin se Trivagon tyttö, vaan aika go with the flow kunhan paikalle pääsee.:D

Itse näen punaista siitä jo mainitusta Vitae-pro -mainokseksesta. Sehän se vasta seksistinen on, lauma kauniita tanssijoita tulee hakemaan väsyneen ja ärsyyntyneen keski-iänoireisen äijän oikein kotiovelta, ja töissäkin tulee ehdottelut lopuksi.

Yhteistä unelmien kauppaaminen ja ärsyttävän tiheä toistuvuus!

Vierailija
193/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago-mainoksen söpöilijäeukko on ärsyttävä. Holtittoman ja päättämättömän tuntuinen kun arpoo mielessään, "mihin haluan matkustaa" (niin kuin heittäisi tikkaa karttaan) ja uusavuton, kun ei osaa itse varata hotellia. Tulee mieleen Amelie-elokuvan söpöilyt. Mainoksen eukko myös antaa naisista typerän, avuttoman ja huomionkipeän kuvan. Se sängyssä ja parvekkeella keekoilu ärsyttää. Pisteenä i:n päälle äänensävy, jota illalla väsyneenä töiden jälkeen ei vaan jaksa.

Vierailija
194/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että Trivago voisi tarjota hotellihuoneen "parhaaseen hintaan". Pitkät tv-mainokset, jotka toistuvat viikosta toiseen, eivät ole kovin halpoja.

Vierailija
195/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:25"]

Saunalahdella on onnistuneet tv-mainokset. Kekseliäät ja huumorintajuiset. Taitavaa markkinointia.

[/quote]

Vai niin. En edes muista yhtään heidän mainostaan, ja kuulun niihin harvoihin, jotka mainoksista yleensä pitävät.

[/quote]Aasilla ratsastava cowboy-tyttö, urheiluauto muuttuu joksikin toiseksi..? :) Netin käyttökatto tosin ei tule kilpailijoillakaan vastaan 

Vierailija
196/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:48"]Tuo Trivago-mainoksen nainenhan on aivan ihana ja se naisen ääni sopii siihen mainokseen niin hyvin.

Tulee itselläkin halu taas matkustaa ja muistot jo koetuista hotelleista.

Nainen 42

[/quote]

:D mainostoimiston copyko se siellä "muistelee"??

[/quote]

Copyright vastaa tekstin sisällöstä. Sen sijaan ärsytystä tuntuu aiheuttavan malli, mallin käytös ja ääni. Nuo eivät ole copyn heiniä.

Kaiken kaikkiaan Trivago on onnistunut. Nimi on tullut tunnetuksi. Jos nyt lähtisin tekemään markkinatutkimusta hotellien varausjärjestelmistä, moni muistaisi Trivagon.

Se on jo enemmän kuin paljon tulevaa markkinointia ajatellen.

Vierailija
197/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:48"]Tuo Trivago-mainoksen nainenhan on aivan ihana ja se naisen ääni sopii siihen mainokseen niin hyvin.

Tulee itselläkin halu taas matkustaa ja muistot jo koetuista hotelleista.

Nainen 42

[/quote]

:D mainostoimiston copyko se siellä "muistelee"??

[/quote]

Copyright vastaa tekstin sisällöstä. Sen sijaan ärsytystä tuntuu aiheuttavan malli, mallin käytös ja ääni. Nuo eivät ole copyn heiniä.

Kaiken kaikkiaan Trivago on onnistunut. Nimi on tullut tunnetuksi. Jos nyt lähtisin tekemään markkinatutkimusta hotellien varausjärjestelmistä, moni muistaisi Trivagon.

Se on jo enemmän kuin paljon tulevaa markkinointia ajatellen.

[/quote]

Copywriter

Vierailija
198/456 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tarkoitit varmaan sanoa: copywriter?

Vierailija
199/456 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Copywriteria voi kyllä syyttää siitä mainoksen hirveimmästä kohdasta, eli "Pystytkö siihen?" -osuudesta. Ilman lässyttävää, lakanoissa kieriskelevää naistakin mainos olisi ärsyttävä jo copynsakin puolesta.

"Nyt Citymarketissa jugurtit neljä purkkia kympillä. Pystytkö siihen? Jugurtti? Citymarket!"

Vierailija
200/456 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:52"]Haluan persepanon. Hih, haluan isoa kyrpää halpaan hintaan. Pystytkö siihen?

[/quote]

:''''''DDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi