Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
Oon ilmeisesti aika hyvä sulkemaan aivoni mainoksilta. Oon nähnyt ton mainoksen varmaan sataviis kertaa, enkä ollenkaan tiennyt että siinä on kyse siitä että joku nainen osaa varata hotellin ja matkustaa yksin. :D
Selkee pimu siinä mainoksessa! Kaunis ja humoristinen..keimailee mielitietylleen. Käyttäkää mielikuvitustanne... senkin latistuneet hapannaamaiset norsunperseet!!
Ihanaa! Mä en siis ole ainoa joka vihaa sitä Trivago-mainosta yli kaiken. Se ärsyttää mua niin paljon että mun pitää matkia joka kerta sitä ämmää. Malla Malmivaaralla on tosi ärsyttävä ääni!
Muita ärsyttäviä mainoksia, Bepanthen-voide, se pesuainemainos missä Laura Malmivaara nauro tekonaurua, Tuborg-mainos, Snickers (you're not you when you are hungry). Sitten on vielä se helvetin ärsyttävä pukamalääkemainos missä ne ihmiset hinkkaa persettään eri paikkoihin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:06"]
Oliko jo trivagon malli www.unique.dk/female/models/emma-leth/
[/quote]
Onpa kaunis! Ihanan tavallisen näköinen ja silti niin kaunis.
Itseäni ei Trivago-mainos ärsytä ja olen 36-vuotias nainen. Miestäni puolestaan ärsyttää kovasti. Olen miettinyt johtuuko tämä siitä, että miestä ärsyttää tajuta oman vaimonsa olevan huomattavasti vanhempi ja rumempi. Tottahan se on, mutta sisimmässäni olen kyllä edelleen nuori ja kevytmielinen. :)
Todella helvetin ärsyttävää, menee aina tunti että saa mielen rauhoitettua kun toi on tullut, mutta sitten se tulee uudestaan! Perkeles! Lupaan kautta koven ja kannon että en ikinä koska trivagon mihinkään tuotteisiin, ja samaa ehdotan muille! Ehdottomasti ärsyttävin mainos ikinä!
Se yksi peräpukamamainos, jota näkyy silloin tällöin. Se, jossa on se valtava etusormi pystyssä apteekin julisteessa ja nainen ja mies kohtaa apteekin ovella ja hymyilee toisilleen tietäväisinä. Se sormi! Näin laitan pukamavoidetta, oikein kunnolla sormella levitän.. :(
just yritin googlaa, ett mihin voi VALITTAAAA!!!!!!!!!!!!! prkl - ja mun kaikki tutut ja sukulaiset vaihtaa kanavaa, kun se tulee!!!!!
Äiti miks sä raavit sitä? No koska sitä kutittaa!
Vihjaileva mainos ja viimeisin jonka sivuja katsoisin> yäk.
Pystytkö siihen? Onko sinussa tarpeeksi miestä minulle, Trivago? Osaatko totella jokaista oikkuani ja ennakoida kaikki mielihaluni? Oletko Tosimies, Trivago? Varaatko minulle myös hotellin? Venetsiaan? Ja maksatko viulut kanssa? Onko sinulla tarpeeksi rahaa jotta kelpaisit minulle, Trivago? Onko? Pystytkö siihen?
Helppo herkku jokaisen, on maukas pulla pehmoinen. Ei tarvi veistä vaivata, kun alkaa pullaa kaivata. Valmiina paloina, viipaleina maukkaina. Pu-pu-pu-pullava, pu-pu-pu-pullava, pulla pullava..
Olkaa hyvät korvamadosta
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:45"]
Se pizzamainos missä on niitä miehiä ja se yks nainen ja se valmisnauru joka kohdassa, voi kiesus! Se missä se yks on pakastimessa...
[/quote]
Oliko pakko muistuttaa! En muista mitä pozzaa mainostaa, mutta en oo ton mainoksen nähtyäni ostanut yhtäkään pakastepizzaa xD
ÄRSYTTÄÄ!! Ihan älyttömästi![quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:20"]
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:27"]
Helppo herkku jokaisen, on maukas pulla pehmoinen. Ei tarvi veistä vaivata, kun alkaa pullaa kaivata. Valmiina paloina, viipaleina maukkaina. Pu-pu-pu-pullava, pu-pu-pu-pullava, pulla pullava..
Olkaa hyvät korvamadosta
[/quote]
Minä laulan tuota meidän koiralle ja tökin sormilla sen pulskaa mahaa.
Heheeh :D ihan kauhean ärsyttävä mainos, alkaa aina otsasuoni pullottamaan kun se tulee töllöstä. Toinen mitä en myöskään voi sietää on se (pastakastike mainos?)"mammakin on luonnon tuote, tänään on dolmio päivä"tms.:D argh!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:31"]
Se vanish mainos on jotenkin karmina. Sen naisen puhe ja olemus on niin täynnä teeskentelyä. Voisin kuvitella, miten nainen suljetun oven takana pimahtaa totaalisesti, jos maitolasi kaatuu pöydälle.
[/quote]
Entäs se "lentokapteeni"? Edes siitä puheesta ei saa selvää ja ilme on ihan mielipuolinen.
Nuutila pilas ittensä Activia-mainoksissa.
Trivagoa en käytä pelkästään tuon mainoksen takia - samasta asiasta puhuin tänään juuri äitini kanssa. Molemmat matkastamme paljon.
En tuu ikinä vierailemaan ko. paskasivustolla ton kuvottavan ämmän ja sen vitun vammasen äänen takia!