Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?

Vierailija
29.05.2014 |

Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.

Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?

Kommentit (456)

Vierailija
81/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "Dolmio-paiva" mainos ärsytti ennen ihan sairaasti. Sitten näin tämän: 

http://avaa.se/iDYQpu

Ei ärsytä enää.

Vierailija
82/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minuuttipihvi mainos missä se muija napsuttelee sormiaan ja syömäpuikkoja ja eleet on ärsyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:33"]

Olen muuten boikotoinut Kariniemen tuotemerkkiä siitä lähtien kun "humoristisessa" tv-mainoksessa ryöstäjä valitsi ensin kanatuotteet, ja sitten vasta päätti myös raiskata myyjänaisen, joka vaikutti tuohtuneelta kakkossijastaan. Vielä vuosienkin jälkeen tulee raiskaajat mieleen ja nousee vihantunne siitä, että että naiset muka haluavat tulla raiskatuiksi kun näen Kariniemen tuotteita.

[/quote]

Täh, mikä tämä on? Kuulostaa kauhealta :O

-ap

[/quote] Siitä on tosiaan vuosia kun mainos pyöri, mutta se pyöri aika kauan.  Mainoksessa oli jonkunlainen villinlännen ympäristö, miehellä pistoolivyö ja naisella avonainen rimpsumekko. Karmeutta muuten lisäsi sekin, että tilanteessa oli läsnä kauhistunut vanhempi pariskunta, joiden kuvittelin olevan myyjättären vanhemmat. Raiskausta ei tietysti näytetty, ainostaan se, että mies väkisin raahasi naisen mukanaan ovesta ulos. 

Vierailija
84/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 03:12"]

joo ärsytää aivan vitusti.. uskomattoman ärsyttävä sen lukijanaisen ääni "pystytkö siihen? Hotelli? Trivago?" 

oikeestaan  vituttaa edes se että kirjotan tänne, että se mainos vituttaa. nimittäin sehän kertoo vaan siitä, että mainos on osapuilleen onnistunut, sillä onnistunut mainoshan on sellainen että se herättää edes jonkinlaisia tunteita vastaanottajassaan

[/quote] Ei todellakaan ole näin. Onnistunut mainos ei karkoita ja loukkaa asiakkaita. Tuota väitettä vaalivat mainostoimistot, jotka eivät pysty parempaan kuin asiakkaiden ärsyttämiseen. Mainos, joka pakottaa vaihtamaan kanavan tai hyppäämän digiboksissa kaikkien mainosten yli, on mainosalan syöpä.

Vierailija
85/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en voi ymmärtää että jotakuta voi mainokset ärsyttää näin paljon? Siis ihan että vituttaa tai boikotoidaan jotain yritystä / tuotetta, pelkän mainoksen perusteella? Mun mielestä Kinder Bueno on hyvää ja mainos on hauska. Kukapa ei olisi herännyt iltapäivästä kun edellinen ilta vähän venähtänyt. Tai palkkapäivänä lähtenyt tuhlailemaan (en ole itse siis bonuksia ikinä saanut niin vertaan niitä palkkapäivään) oikein olan takaa.

Tosin minua ärsyttää siinä se että suklaapatukkaa halkaistessa (ja murujen lennellessä ympäriinsä) se kuvan patukka ei ole samanlainen kuin se oikeasti on, siinä paksu kohta on ylipitkä vaikka normaalissa patukassa ne syötävät palaset on pienempiä.

Trivago, käyttäisin tätä yritystä jos matkustaisin ja sillä säästäisin rahaa :) Mainoksesta viis. Ei sillä että se mainos millään tavalla saisi verenpainettani nousemaan, mainoksen idea tuli kuitenkin kaikille selväksi.

Saarioisten mainos, mainos muiden seassa.

Katsonko liian vähän telkkaria? Pari tuntia tulee päivässä töllötettyä eli aika paljon kuitenkin. Yks lemppari jolle nauretaan aina 2-vuotiaan kanssa on jogurtti mainos; Onkssss tää mulle?! "Shul taitaa olla nälkä" "Näkyykse?" kikakika.

Syön itse danoneita ja puoli vuotta sitten kun aamulla kaivoin taas purkillisen jääkaapista, mun 1,5-vuotias tuli siihen vierelle, nappas purkin käteensä ja samalla äänensävyllä höpötti omalla kielellään mainoksen tapaan sössöttäen. Nauratti, tuohon pieneen ihmiseen ainakin se mainos osu ja uppos. :D

Vierailija
86/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:50"]Mä en jaksa sitä missä se nainen hoippuu ostoskassin kanssa tms. joku suklaapatukkamainos. Ihan älytön raise the bar, tsiisus.

[/quote]

Sehän on aivan nerokas mainos. Perustuu sanaleikkiin, raise the bar on nosta rimaa eli koita skarpata. Sen sijasta ne naiset nostaa suklaapatukan joka on myös raise the bar.

Vierailija
87/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 23:25"]Kauhea mainos! Juuri varailin hotelleja, mutta en todellakaan Trivagosta! Lässytys tuossa mainoksessa on kamalinta! Se kiehnäys ja söpöstely vielä menisi, mutta se hirveä sössötys "minuLLeHH", "pystytkö siihen" jne. ARGGHH!!

Ja toinen inhokki juurikin se suklaamainos, jossa arjen naissankarit hoippuvat uupuneina tavallisissa arkipäivän askareissa ja saavat palkinnoksi jotain halpissuklaata. 

Kyllä tällaiset ärsyttävät mainokset saa ainakin minut karttamaan koko tuotetta, vaikka se hyvä olisikin. :)

[/quote]

Ei ne raise the bar-naiset ole missään arjen askareissa vaan ne on mokanneet arjenhallinnassa. Se kassien kanssa hoippuva on pistänyt duunin bonuksensa kerralla sileeksi, toinen on nukkunut puolet vapaapäivästään kun ilmeisesti piti tehdä jotain ihan muuta. Sit tulee se raise the bar eli nosta rimaa, mur nämäpä eivät nosta rimaa vaan patukan joka on myös bar.

Vierailija
88/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raise the bar taitaa upota vain niihin jotka ymmärtää englantia.

Trivago-mainos on tosiaan karseuden huippu.

Itse revin hermoni lähes jokaisesta auto-mainoksesta. Miksi ne on aina niin äijämäisiä? Tehoaako miehiin huonot automainokset?

Meneekö mainosalalla jotenkin tosi huonosti, kuka tätä paskaa suoltaa eetteriin?

Vierailija
89/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 06:56"]

Raise the bar taitaa upota vain niihin jotka ymmärtää englantia.

[/quote]

No mä olen lukenut mm. englantia yliopistossa ja totta kai tajuan "vitsin", mutta se mainos on muuten vain ihan järjettömän ärsyttävä.

Vierailija
90/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan vanish-mainoksia.

"Me ollaa kuitenkin siistejä ihmisiä ja meille on tärkeää, että lastenkin vaatteet ovat tahrattomia."

Joojoo!! Mees ottamaan toinen lasi punkkua, että jaksat tuota paskaa elämää teeskentelijä!!!

Ja juu, ehkä ylireagoin, mutta mainos saa raivon valtaan =D

Vierailija
91/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago-tyttö on ihana ja mainos saa nelikymppisen isän hyvälle tuulelle! Tuo mieleen oman nuoruuden matkat ja kaiken sen mukavan, mitä on naisen kanssa saanut elämänsä aikana kokea.

Vierailija
92/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:33"]

Sen sijaan olen ostanut kinderpatukan ihan vaan hauskan raise the bar -mainoksen vuoksi. Vaikuttaa siltä, että osa k.o. mainosta kommentoinneista ei ole täysin ymmärtänyt "arjen sankareiden" sankaruuden luonnetta. Työpäivä kylpylässä, herääminen iltapäivällä, bonarit taivaan tuuliin iltapäivässä.. Minuun puree tuollainen humoristinen "kamalat naiset"- teema. Ja nykyaikaan sopii hyvin se, että suklaapatukan syömällä nostaa syntisyyden rimaa. Hauska sanaleikki.

[/quote]

Kiitos kun kirjoitit tämän auki niin minun ei tarvinnut :) 

t. Mainosta aiemmin ketjussa huipuksi kehunut

Vierailija
93/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pesuainemainos (omo?), jossa nainen käyttää jatkuvasti samaa punasta kolttua. Se "ihana aina" laulu on ihan kamala!

Vierailija
94/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinder Bueno -mainos on minusta hauska, mutta se on tullut jo niin usein ja niin kauan että siihen on päässyt kyllästymään.

Äyskärimuseomainos on minusta aivan loistava, nauran joka kerta. En tosin muistanut sen mainostavan Lidliä, joten en tiedä oliko niin onnistunut mainos sitten kuitenkaan...

Vierailija
95/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne Crème Bonjour -mainokset sitten? "Ehkä pieni välipala"? Ärsyttää jo pelkkä ajatuskin siitä kokista jääkapissa, arrrggghhh!!

Vierailija
96/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua hämmentää tuossa Trivagon mainoksessa sen lukijanaisen omituinen tapa puhua suomea. En tarkoita pelkkää lässytystä, vaan aksenttia ja kaikkea. Mietin alunperin jopa sellaista, että onko siinä annettu ulkomaiselle naiselle foneettisesti kirjoitettu suomalainen teksti eteen tai jotain... Jotenkin intonaatio ja sanojen painotus on niin vierasta, tulee sellainen tunne ettei lukija edes ymmärrä mitä puhuu.

Vierailija
97/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua pahemmin Trivago-mainos ärsytä, mulle ihan oikeesti tulee lomafiilis ja haluaisin itsekin matkustaa Venetsiaan...

Mutta Belvita Breakfast on kaikkein ärsyttävin mainos tällä hetkellä niine  aamuseksi-vihjailuineen "eiku aamuKEKSIÄ"... aaarrggghhh :-(

Vierailija
98/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh...missäköhän pussissa olen elänyt kun en ole nähnyt koko Trivago- mainosta?! 

Ja kyllä, kinder bueno mainosta INHOAN!!!! Ja joo,ymmrrän kyllä sanaleikin ja mainoksen idean mutta sen naisen mielenvikainen ääni ärsyttää!!!! CRISPY, HAZEL NUTTY BAR OF YOUR OWN!!!!!!!! argh!

Vierailija
99/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:22"]

Eniten minua hämmentää tuossa Trivagon mainoksessa sen lukijanaisen omituinen tapa puhua suomea. En tarkoita pelkkää lässytystä, vaan aksenttia ja kaikkea. Mietin alunperin jopa sellaista, että onko siinä annettu ulkomaiselle naiselle foneettisesti kirjoitettu suomalainen teksti eteen tai jotain... Jotenkin intonaatio ja sanojen painotus on niin vierasta, tulee sellainen tunne ettei lukija edes ymmärrä mitä puhuu.

[/quote] Tämähän on ollut jo kauan tiettyjen mainostajien lempikikka. Lukija, joka ääntää esim. vokaalit suppeasti, niinkuin ne äännetään esim. suomenruotsissa. 

Todella väsynyt ja kulunut tehokeino ja kuuluu sarjaan "kiusataan ja kidutetaan tv-katsojia koska emme muutakaan osaa". No, tiedoksi mainostoimistojen asiakkaille että TV-katsoja osaa nykyisin skipata mainokset kokonaan. 

Vierailija
100/456 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muija joka katkoo kurkkua hidastettuna. Aivan järkyttävä mainos. Ihan kuin kikkeliä katkois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi