Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?

Vierailija
29.05.2014 |

Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.

Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?

Kommentit (456)

Vierailija
61/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsideisiii^

Vierailija
62/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinderin se minisuklaapatukan musiikki jää päähän soimaan "yammy, yammy, yammy, i've got love in my tummy and I'm feel like i'm loving you" tai miten nyt meneekään... missäse suklaa ja maito kuhertelee siinä mainoksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttävät jostain syystä yli kaiken terveysvaikutteisten jogurttien mainokset. Jotenkin se, miten yksi lusikallinen tätä ihmeainetta, ja koko maailma yhtäkkiä hymyilee. Jotenkin tuo yliampuva onnen tunne, jolla jogurttia kuvataan, ärsyttää.

Vierailija
64/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan sitä hammastahnamainosta, missä nainen jolla on aivan liian tummaa meikkivoidetta, menee jostain hemmetin putkesta läpi nähdäkseen, onko hampaat hyvin harjattu. "Mun eka sana tais olla että APUA" - hirveellä teennäisellä nasaaliäänellä. Siis niin järjetön mainos, en kestä.

Vierailija
65/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 00:08"]Minua ärsyttävät jostain syystä yli kaiken terveysvaikutteisten jogurttien mainokset. Jotenkin se, miten yksi lusikallinen tätä ihmeainetta, ja koko maailma yhtäkkiä hymyilee. Jotenkin tuo yliampuva onnen tunne, jolla jogurttia kuvataan, ärsyttää.

[/quote]

Joo!! Se Aktivian mainos: "kun syöt tätä Shakira tulee tanssimaan mahassasi ja hurlumhei, kaikki on niin onnellista!" Tossa mainostetaan herran jestas paskantamista helpottavaa jogurttia, turha yrittää tehdä siitä yhtään viehkeämpää. Ärsyttävää.

Vierailija
66/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 00:11"]

Mä vihaan sitä hammastahnamainosta, missä nainen jolla on aivan liian tummaa meikkivoidetta, menee jostain hemmetin putkesta läpi nähdäkseen, onko hampaat hyvin harjattu. "Mun eka sana tais olla että APUA" - hirveellä teennäisellä nasaaliäänellä. Siis niin järjetön mainos, en kestä.

Repsahdin kun näin sen mainoksen, se nainen on IHAN samanlainen kun mun entinen duunikaveri, joka saattoi käyttää aamukahvipöydässä kymmenen minuuttia sen kuvailemiseen, miten ruman ihmisen se oli nähnyt, Stockalla, meikkiosastolla:), pomo kysyi siltä oliko se ostamassa hiustenblondausainetta, ei tajunnut:).

Vierailija
67/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:51"]

Oikein hyvä mainos voi ärsyttääkin. Se toimii juuri siten. Vaikka se ei juuri silloin saa aikaan ostopäätöstä ja voi johtaa jopa siihen ettei silloin aivan tarkoituksella käytä tuotetta tai palvelua, niin nimi jää aivan varmasti mieleen ja jossain yhteydessä se tulee mieleen että sieltä saa sitä.

Juuri niin mainos toimii, se tulee tehdä tuotetta, merkkiä tai brändiä tunnetuksi.

Jos mainosta mitataan tuottomittareilla, kuten niitä mitataan että miten siihen sijoitettu raha on tuottanut, niin varmasti saa hyvät arvot. Vain se merkitsee eikä joidenkin mieltymys siihen.

[/quote]

Mainoksesta kuitenkin on tarkoitus saada rahallinen hyöty kohtuullisen ajan kuluessa. Riittävän huono mainos ärsyttää niin paljon, että pitää oikeasti kulua vuosi jos ei peräti useita mainonnan lopettamisesta, ennen kuin ihmiset unohtaa ärsyttävän mainoksen ja alkaa muistaa vain tuotemerkin nimen.

Onhan se kuitenkin paljon helpompaa tehdä ärsyttävä, tyhmä mainos kuin mainos joka saa aikaan positiivisen mielikuvan. Esim. Harpicin mainos, jossa oli seksikäs palomies ja hiirulaismainen nainen, onnistui sekä myymään vessanpesuainetta seksillä että nauramaan itselleen myydessään vessanpesuainetta seksillä. Haluaisinpa nähdä tilaston, paljonko se mainos nosti myyntilukuja välittömästi eikä vuoden päästä.

Vierailija
68/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago mainos

Pullavan tanssivat pullat

Sillon yhdessä vaiheessa tullu mmm punaleima mainos :D

Saarioisten kakaramainos

Zalandon inhottavat mainokset joissa ei oo järkee

Ja ainiin... Siwan mainos!!! Se missä ihmiset hyppii ku hullut. Mitä vittua?

Vierailija
69/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan sitä aivan järjettömästi, samoin kuin Kinderin Raise the bar mainosta SEKÄ kaikkia Zalandon mainoksia. Lisäksi vihaan Vanishin mainoksia ja myös Saarioisten uusimmissa mainoksissa on jotain tosi teennäisen ärsyttävää.

Vierailija
70/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se joku automainos jossa lapsi lässyttää "meidän isi tietää aina minne mennä, isi on hassu" Arghhh!

Vierailija
71/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, Trivagon mainos on kaikista ärsyttävin (nyt kun Stockan mainos ei pyöri telkkarissa enää). Vähän jää sellainen tunne, ettei mainostoimistolla ollut varaa oikeasti kuvata Venetsiaa, joten hankittiin studioon kiehnäilevä typy, joka kieriskelee sängyssä, roikkuu parvekkeella ja kylpee.

Vierailija
72/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala on tosiaan. Espanjalaistyylinen pehmeä lässytys, ruma pojan näköinen malli joka flirttailee kameralle ja piehtaroi alasti lakanoissa, käytetyt omituiset sanamuodot jotka on kuin jostain googlen tekemästä käännöstekstistä... 'Otelli? Ttrrivago. Joo ei minulle. 

Lähes yhtä hirveä on se kamalla brittiaksentilla vedetty Snickers-mainos jossa pullanaamainen hikinen läski kiukuttelee treenien jälkeen joukkuekavereilleen ja muuttuu Joan Collinsiksi. You're not you when you're hungry. Ei ihme että äijällä on naama kuin hamsterilla ja hermot pinnassa kun nälkään ja palkkariksi vedetään suklaapatukoita... 

Vierailija
73/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näkkärimainos missä sen mies muistelee elämäänsä näkkärin syönnin kautta... "koulunäkkiä syödessä minä tapasin lasteni äidinkin". Just joo.

Vierailija
74/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää televisiota koko päivän auki niin ärsyttää monet mainokset. Trivagon ääni on yksi miellyttävimmistä.

Igman jäätelömainos, naisen ääni on todella ärsyttävä. Ärsyttää kaikista eniten.

Automainoksen lapsi joka sanoo "Meidän isi..".

Hammasharja mainos jossa lapsi pesee isän kanssa hampaita.

Felix-ketsuppi mainos joka kertoo faktoja suomalaisista "Tässä maassa asuvan"

Lidlin mainokset alkavat ärsyttää "Ämpäri natassa? pelaajat jakaantuvat.."

Zalandon ensimmäinen mainos. Kinder.

Pitää laittaa lisää seuraavalla mainostauolla. Hyvistä mainoksista lähetän positiivista palautetta. Niitä hyviä mainoksia on niin harvoin.

Vierailija
75/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Äyskärimuseo-mainos, sillä se on ylipitkä. Ensimmäinen katsomiskerta vähän hymyilytti, mutta siitä eteenpäin ärtymys on vain noussut.

Vierailija
76/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannon, että en koskaan enää tule käyttämään Trivagoa.

Sen sijaan olen ostanut kinderpatukan ihan vaan hauskan raise the bar -mainoksen vuoksi. Vaikuttaa siltä, että osa k.o. mainosta kommentoinneista ei ole täysin ymmärtänyt "arjen sankareiden" sankaruuden luonnetta. Työpäivä kylpylässä, herääminen iltapäivällä, bonarit taivaan tuuliin iltapäivässä.. Minuun puree tuollainen humoristinen "kamalat naiset"- teema. Ja nykyaikaan sopii hyvin se, että suklaapatukan syömällä nostaa syntisyyden rimaa. Hauska sanaleikki. Olen yli 50 v nainen, joten osana on liikutus siitä että kerrankin koen olevani mainoksen kohderyhmässä. Sitähän ei käytännöllisesti katsoen koskaan tapahdu.

Olen muuten boikotoinut Kariniemen tuotemerkkiä siitä lähtien kun "humoristisessa" tv-mainoksessa ryöstäjä valitsi ensin kanatuotteet, ja sitten vasta päätti myös raiskata myyjänaisen, joka vaikutti tuohtuneelta kakkossijastaan. Vielä vuosienkin jälkeen tulee raiskaajat mieleen ja nousee vihantunne siitä, että että naiset muka haluavat tulla raiskatuiksi kun näen Kariniemen tuotteita.

Vierailija
77/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:33"]

Olen muuten boikotoinut Kariniemen tuotemerkkiä siitä lähtien kun "humoristisessa" tv-mainoksessa ryöstäjä valitsi ensin kanatuotteet, ja sitten vasta päätti myös raiskata myyjänaisen, joka vaikutti tuohtuneelta kakkossijastaan. Vielä vuosienkin jälkeen tulee raiskaajat mieleen ja nousee vihantunne siitä, että että naiset muka haluavat tulla raiskatuiksi kun näen Kariniemen tuotteita.

[/quote]

Täh, mikä tämä on? Kuulostaa kauhealta :O

-ap

Vierailija
78/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ärsytää aivan vitusti.. uskomattoman ärsyttävä sen lukijanaisen ääni "pystytkö siihen? Hotelli? Trivago?" 

oikeestaan  vituttaa edes se että kirjotan tänne, että se mainos vituttaa. nimittäin sehän kertoo vaan siitä, että mainos on osapuilleen onnistunut, sillä onnistunut mainoshan on sellainen että se herättää edes jonkinlaisia tunteita vastaanottajassaan

Vierailija
79/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva ja viettelevä mainos.Minusta mainoksen nainen on ihana, joskus olis kiva kokea tuollainen viettelevän äänen nainen. Juuri hänet voisinkin ottaa ulkomaan matkalle - tosin tosiasia että en varmaan sille näyttelijälle kelpaisi.

Olen mies,37v ja aika perso naiskauneudelle. Juuri sen naisen kosketusta ja ääntä olisi kiva kokea... Olen aika kovan libidon omaava heteromies.

Muita paheita mulla ei olekaan, viina on vähemmällä ja never taste ay drugs..

Mun sänkykumppanien lukumäärä on yli 100 ja pakkien määrä varmaan yli 1000, mutta karavaani kulkee ja naiskauneus tuo iloa tähän kylmään pohjolaan, tänne Suomen härmän perukoille missä kateuskin on vahvempi kuin eri kiiman variaatiot.

Tässäkin ketjussa halutaan sopulina mollata tätä ihanaa naista, koetaan tarvetta hakea mikä ärsyttää - mutta annas olla - ei suomalainen  puhu koskaan mitä haluaa ja mikä kiihottaa ja mitä ihanaa tuossa daamissa olisi..

Nam ! Panisin !

Vierailija
80/456 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin niitä tuotteita minkä mainokset ärsyttävät. Harvoin silti ostan mitään mainoksen takia. Suomessa mainokset ovat tylsiä, ei naurata mutta menee hermot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän