Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:45"]
Se ääni......... :D jos on telkkari jäänyt vaikka hieman kovemmalle, tekee mieli juosta laittamaan äänet kokonaan pois tuon mainoksen ajaksi.
[/quote]Sama! Karmiva mainos.
K-kaupan mainos on todella juntti ja aiheuttaa myötähäpeää. Että ollaan me kauppiaat vaan tämmöistä lupsakkaa, ehkä vähän savolaistakin, sakkia hehheh...kyllä mulla on aikaa vastata puhelimeen työajalla ja juoruta satunnaisen asiakkaan kanssa...aaarrgghhh.
Oikein hyvä mainos voi ärsyttääkin. Se toimii juuri siten. Vaikka se ei juuri silloin saa aikaan ostopäätöstä ja voi johtaa jopa siihen ettei silloin aivan tarkoituksella käytä tuotetta tai palvelua, niin nimi jää aivan varmasti mieleen ja jossain yhteydessä se tulee mieleen että sieltä saa sitä.
Juuri niin mainos toimii, se tulee tehdä tuotetta, merkkiä tai brändiä tunnetuksi.
Jos mainosta mitataan tuottomittareilla, kuten niitä mitataan että miten siihen sijoitettu raha on tuottanut, niin varmasti saa hyvät arvot. Vain se merkitsee eikä joidenkin mieltymys siihen.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:50"]
Mä en jaksa sitä missä se nainen hoippuu ostoskassin kanssa tms. joku suklaapatukkamainos. Ihan älytön raise the bar, tsiisus.
[/quote]
kinder bueno - ärsyttää kans aivan sairaasti. Samoin kyllä tuo avauksen trivagon mainos, äänettömälle menee telkkari molempien kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:50"]Mä en jaksa sitä missä se nainen hoippuu ostoskassin kanssa tms. joku suklaapatukkamainos. Ihan älytön raise the bar, tsiisus.
[/quote]
No älä!!!!! Mies katsoi sen ja kysyi kauhunsekaisella äänellä, että vetoaako tuo sinuun. Ei tod.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:50"]
Mä en jaksa sitä missä se nainen hoippuu ostoskassin kanssa tms. joku suklaapatukkamainos. Ihan älytön raise the bar, tsiisus.
[/quote]
Tätä inhoan minäkin. Se naisääni kuulostaa vihaiselta ja mielipuoliselta. Lisäksi inhoan kun nainen taittaa suklaapatukan ja siitä roiskuu muruja joka ilmansuuntaan, yököttävää. Mainoksessa yritetään uskotella, että ko. suklaa on jokin itsensä hemmottelun huippu, vaikka sehän on surkeaa halpissuklaata.
Bueno-mainoksessa ei edes saa selvää, että siinä mainostetaan Kinder Buenoa.
Voisi joskus tehdä ihan pohjoismaihinkin suunnattuja mainoksia eikä joko ottaa suoraan Briteistä/Jenkeistä TAI dubata saksalaisen mainoksen päälle suomeksi!
TÄMÄ ärsyttää mua tällä hetkellä kaikkein eniten! Menen joka kerta tämän nähdessäni ihan raivon valtaan!
On siis muitakin! Ajattelin, että olenko ainoa joka ei voi sietää sitä ihme lässytystä...
Ja tuo Bueno-mainos on kans hirveä (juuri se mielipuolinen ääni, niin kuin joku sitä kuvasi, heh). Ja Saarioisten ipanamainos.
-ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:00"]
TÄMÄ ärsyttää mua tällä hetkellä kaikkein eniten! Menen joka kerta tämän nähdessäni ihan raivon valtaan!
[/quote]
No toi olisi kyllä saanut jäädä tekemättä. Keskimäärin lasten ääni mainoksissa saa mun eurot juoksemaan päinvastaiseen suuntaan. Ja olen äiti.
[/quote]
No toi olisi kyllä saanut jäädä tekemättä. Keskimäärin lasten ääni mainoksissa saa mun eurot juoksemaan päinvastaiseen suuntaan. Ja olen äiti.
[/quote]
Noi Saarioisten uudet mainokset!!!! AAARGHH!! Hermo repee ku ne lapset alkaa rääkyä
Joo,rasittava..minulle lause ällöttää! Itsekeskeisen paskiaisen äänellä höystetty..just niinku joku isin pikku kulta,jonka matkan maksaa isi!
Joo,rasittava..minulle lause ällöttää! Itsekeskeisen paskiaisen äänellä höystetty..just niinku joku isin pikku kulta,jonka matkan maksaa isi!
En edes muista mitä siinä mainoksessa näkyy, se lopun intonaatio on niin karmeaa, että meinaa järki lähteä. Olen aikuinen mies.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:50"]Mä en jaksa sitä missä se nainen hoippuu ostoskassin kanssa tms. joku suklaapatukkamainos. Ihan älytön raise the bar, tsiisus.
[/quote]
Se on ihan huippu!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:21"]En edes muista mitä siinä mainoksessa näkyy, se lopun intonaatio on niin karmeaa, että meinaa järki lähteä. Olen aikuinen mies.
[/quote]
No ei kun se koettaa vietellä just sua! Etkö sä nyt vaan vois käyttäytyämeidän kohderyhmäanalyysin mukaan? T. Jäbäleissön
Nuo Saarioisten uudet mainokset on myös hirveitä. Myös puljun slogan Äitien tekemää ruokaa ( en tiedä käyttävätkö vielä) on puistattava