Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?

Vierailija
29.05.2014 |

Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.

Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?

Kommentit (456)

Vierailija
381/456 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Siwan mainokset on kyllä ihan friikkejä ku ihmiset hidastettuna riehuu :D. Ja vähän kaksmielisiäkin ku katkastaan kurkku tai jossain syötiin mehujäätä.

Mutta entä Se Head & shouldersin mainos jossa mies ja nainen kaupassa ja mies kysyy jotain "Tuomo pitääkö mun käyttää Head&shouldersii" ja,"entä jos en käytä". Niin juntti! Ei siinä tuoda shampoon etuja millään lailla edes esiin niinku shampoomainoksissa yleensä. Ja Tuomo Ruutu, wtf?

Vierailija
382/456 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Siwan mainokset on kyllä ihan friikkejä ku ihmiset hidastettuna riehuu :D. Ja vähän kaksmielisiäkin ku katkastaan kurkku tai jossain syötiin mehujäätä.

Mutta entä Se Head & shouldersin mainos jossa mies ja nainen kaupassa ja mies kysyy jotain "Tuomo pitääkö mun käyttää Head&shouldersii" ja,"entä jos en käytä". Niin juntti! Ei siinä tuoda shampoon etuja millään lailla edes esiin niinku shampoomainoksissa yleensä. Ja Tuomo Ruutu, wtf?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/456 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä jo mainittu se Vanishin mainos, jossa nainen on työssään lastenohjaajana tottunut siihen, että lapsia ei rajoiteta mitenkään jne. Kauheeta lässytystä vielä.

Vierailija
384/456 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tämä on nostettu, niin tuli vielä yksi superärsyttävä mainos mieleen. Se Saarioisten chilikastike! Samaa ipanamainossarjaa kuin se hirveä pizzamainos. Tässä chilikastikeversiossa ne lapset haukkuu sitä kastiketta jotenkin "h-hyiiii, ällöä" ja sitten lopussa nainen sanoo oikein itsetietoisella ja ylimielisellä äänellä että "Oikea vastaus, se on HYVÄÄ. Se on nimittäin makutestin voittaja."

AAARRGHH!!

-ap

Vierailija
385/456 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein herttainen mainos ja itsellinen nainen, joka matkustaa yksin. Niin olen itsekin tehnyt.

Vierailija
386/456 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saarioisten damien-lapsen tyttöversio kirkunallaan. ilmeisesti vammainen

Vierailija
387/456 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoshan on tosi herttainen ja herättää matkustushaluja, vaikka ne olisivat turhiakin

Vierailija
388/456 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ärsyynnytään vaan vaikka voisi suoraan pistää sitä palautetta sille firmalle. Pistäkää.

Vierailija
389/456 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mainosalaa, mutta kai niiden tarkoitus on saada aikaan joku tunnettavuusvaikutus. Trivagon Venetsia-mainos lienee jo kääntynyt tarkoitusperiään vastaan. Mutta semmoisen on Trivago tilannut ja hyväksynyt tunnettavuutensa tueksi. -Entäs Maikkari? Se on myynyt Trivagolle satoja esityskertoja. -Kuvan nainen lienee saksalainen ja ääni suomalainen. 

Vierailija
390/456 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistääpä muuten miettimään kuinka paljon ihmiset oikein katsovatkaan televisiota kun mainokset ehtivät alkaa ärsyttää heitä näin suunnattomasti?

Vierailija
391/456 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:14"]

Pistääpä muuten miettimään kuinka paljon ihmiset oikein katsovatkaan televisiota kun mainokset ehtivät alkaa ärsyttää heitä näin suunnattomasti?

[/quote]

Liikaa.

T. Syyllinen

Vierailija
392/456 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aito versio ei ole niin ärsyttävä.

http://www.riemurasia.net/video/Trivago/144255

Vierailija
394/456 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, on meitä siis muitakin, joita ärsyttää tämä Trivagon mainos. Etenkin se lapsellinen lässytys  m i n u l l e. Mulla katkeaa vielä joku päivä verisuoni päästä tuon mainoksen takia. Ja kuinka helkutissa tuolla firmalla on varaa mainostaa tuota samaa järkyttävää mainosta kuukausi tolkulla, joka kanavalla ja kymmeniä kertoja illassa. AAAGH!!! Vaan se on on varmaan, että kuunaan en tuon firman kautta hotelliani ja matkojani varaa, saati heidän nettisuvuilleen mene.

Vierailija
395/456 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kotiäiti ja muistakin syistä kotona oleva on luultavasti pienituloinen joten ei tarvitse edes maksaa Yle-veroa niin mikäs sen mukavampaa kuin katsella töllöä ilmaiseksi päivät pitkät...

Vierailija
396/456 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vaan hakee hotellia Venetsiasta, Trivago ei nähtävästi löydä hotellia, jo monta kuukautta mennyt.

Vierailija
397/456 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Spotifyssä pyörivä mainos, jossa se Kumman Kaa-täti ylimielisesti tiuskii miehelleen kun auto levis tien päälle, niiin ärsyttävä.

Vierailija
398/456 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:13"]

Nostan ihan edellisen kirjottajan ärsyttämiseks, Se welhon dna Miljoona Miljoona rruutua länkytys on aivan tautisen p a s k a! [/quote]

Mä luulin eka, että siinä mainostetaan jotain veikkausta tai ray:ia. En siis nähnyt mainosta, kuulin vain. :D

Vierailija
399/456 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:20"]

Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.

Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?

[/quote]

Joo, olen ite esittänyt tota naista ja voihkinu samaan tyyliin, lopussa saan tietty ison orgasmin, ollaan naurettu tälle jutulle :D

Todella ärsyttävä mainos.

Vierailija
400/456 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala mainos jopa mummoni 65v sanoi sitä rasittavaksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi