Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
Aivan ihana mies. Katson aina tosi läheltä.
Avatkaa mulle että mitä se "Pystytkö siihen" tarkottaa siellä lopussa? Toi mainos menis muuten jotenkuten lässytyksineen ja lakanoissa pyörimisineen, mutta siinä lopussa tökkää. Pystytkö siihen? Siis mihin? Varaamaan hotellin netistä? Vai matkustamaan jonnekin? Vai mitä vittua? Mihin mun pitäis pystyä?
Maailman kauhein mainos Ärghhh... D:< ja sen naisen ääni...
Eikö ne jo saa sitä mainosta pois sieltä teeveestä, joko Trivagon tai sitten tv-kanavan toimesta... Millainen firma haluaa tulla tunnetuksi mainoksen kautta, jota lähes kaikki inhoavat?
Olen nainen ja mielestäni ihana mainos. Siis iski minuun, kun lomakuumetta podin ja matkaa mietin. Rohkaisee yksin matkustamiseen.
Ärsyttävintä tuossa mainoksessa on se, että nainen artikuloi sanoja todella oudosti? Hönkimisen lisäksi hän sanoo kaikki kaksois-ällät niin sanotusti lyhyinä. Hotelli onkin hoteli jne. Tulee vähän sellainen hoono soomi -vaikutelma.
ihan hirveee...ällöttävin heti aktivia mainosten jälkeen..onneksi niitä ei oo nyt tullut
Nostan ihan edellisen kirjottajan ärsyttämiseks,
Se welhon dna Miljoona Miljoona rruutua länkytys on aivan tautisen p a s k a!
En taatusti osta dnalta mitään ihan vaan mainokksen takia. Se biisikin on alunperin joku venäläinen kasakkabiisi Stalinin ajoilta!
TÄYTTÄKÄÄ MAITOLASIT TÄYTEEN, TÄYDEMMÄKSI. TEHKÄÄ MITÄ TAHANSA NAUTTIAKSENNE.. HYVÄSTÄ. Jostain syystä lukijan ääni ärsyttää aivan mielipuolisen paljon. Aivan hirveä mainos.
Kukahan lienee se söpö nainen joka vinkkaa silmää parvekkeella.
Jatkoa edelliseen, eli kesällä trivago mainoksessa.
Kuorrutettuna vielä rasittavalla rämpytyksellä ja monotonisella 'laulullla'. Yäk.
Teennäistä skeidaa kuten koko mainosmaailma yleensä.
Kuvottava. ei mimmillä rahaa kuitenkaan matkustaa
Haluan matkustaa - Helvettiin. Pystytkö siihen - Trivago? Ikinä ever nerver en enää käytä Trivagon hakua!!!
''Hötelli? Minylle?
Pystytkö siihen?''
Ehkä jos valitsee trivagon niin on sallittua kiehnata ja olla söpönä niinku se perkeleen ämmä !!!
No ei vaa menis sinne venetsiaan niin voisin tuupata sen sinne veteen ..kiehnaakohan sen jälkeen :D
Varmasti muuten ärsyttäisi, mutta oikeasti nyt vain huvittaa. Joka kerta kun mainos alkaa, vauvamme pysäyttää kaiken toimintansa ja tuijottaa lumoutuneena telkkaria. Ja kun mainos loppuu, leikit jatkuu.
Miksei Trivagon mainosta tule enää? Sitä oli niin kiva inhota yhdessä porukalla :(