Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
Saunalahdella on onnistuneet tv-mainokset. Kekseliäät ja huumorintajuiset. Taitavaa markkinointia. DNA:n pohdiskeleva "tavallinen mies" on myös esimerkki hyvällä tavalla mieleen jäävästä mainoksesta. Myönteinen mielikuva yrityksestä lisää myyntiä, ei asiakkaiden ärsyttäminen mauttomilla, epäluovilla ja liian usein toistuvilla mainoksilla.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:53"]
En katso mainoksia, mutta tämä piti etsiä käsiin, kun valitusketju on niin pitkä. En ymmärrä, mikä muu tässä mainoksessa voi aiheuttaa ärsyyntymistä kuin nuori nainen, joka on kauniinpi kuin tämän ketjun kommentoijat. Kateus on kamala tauti.
[/quote]
Minua alkoi ärsyttää tuo mainos vasta muutaman kuuntelu kerran jälkeen.. ja vasta nyt katsoin miltä se "kateutta" aiheuttava naikkonen nyt sitten näyttää.. Kyllä se on vain ja ainostaan se ääni mikä siinä pistää (ainakin minut) ärsyyntymään.
[/quote]
Jep. Pikkutyttöä leikkivä namutäti makeilemassa: minuLLLLLLe, yöks yöks yöks.
Ei jumalauta, olen Kreikassa lomalla ja näin äsken paikallisteeveestä saman Trivago-mainoksen kreikaksi puhuttuna. Ja se oli täsmälleen samanlainen ja yhtä kaamea, kuin suomalainenkin versio. Joku akka hönkimässä muka söpön sensuellisti! WTF...
Vaikka inhoankin sitä mainosta, onnistuivat mun osaltani tekemään palvelun nimen tunnetuksi ja menin kokeilemaan. Lohtua teille jotka boikotoitte mainoksen takia: se itse hakukone on PALJON huonompi kuin esim. booking.com tai hotels.com.
Ei mitään syytä käyttää trivagoa, tykkäsi mainoksesta tai ei.
Zalandon suhteen olen hävinnyt pelin, sillä vaikka vihasinkin niitä mainoksia, olen päätynyt käyttämään Zalandoa jo useamman kerran.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:51"]
Voi miten ottaa taas suomalaisilla naisilla luonnon päälle nähdä kaunis nuori nainen telkkarissa päivittäin. "Mun mieskin vihaa sitä" niin varmaan. Minusta se tyttö on aivan ihana.
[/quote]Onpa vähä-älyinen ja epälooginen kommentti, joka osoittaa kommentoijan kyvyttömyyttä ymmärtää kirjoitettua tekstiä. Ei kukaan tässä ketjussa ole ärsyyntynyt Trivagon mainoksen naisen ulkonäöstä, vaan mainoksen muista ominaisuuksista. Tv:ssä on runsaasti mainoksia. joissa on kauniita naisia. kuten kosmetiikkamainokset, mutta eivät ne ketään ärsytä, mikäli mainoksen muut osa-alueet on tehty hyvällä maulla, eikä mainosta esitetä liian usein ja lähes kaikilta mainoskanavilta.
VIHAAN Trivago mainosta, suiä hirveetä lässytystä ja ..aargh! Sama mainos pyöri Ruotsissa tällä viikolla, mutta se on huomattavasti parempi. Naisen ääni on asiallisempi eikä sitä edes yhdistä malliin, vaan malli on se ylimääräinen koriste. Lisäksi käännös on hyvä ja sisältö tulee paremmin esille.
Ei ärsytä. Jatkukoon vaikka loppuvuoden minun puolestani :)
Ääni vähän ärsyttää mut haluaisin sen söpön tytön kans siihen sänkyyn kiehnäämään.
Todella ärsyttävä mainos... Tulee lähes jokaisella mainoskatkolla, joskus jopa kahteen kertaan samalla mainoskatkolla :(
Juuri näin.
Se Trivagon mainos ja se akka on karmea. Yritin antaa Trivagolle palautetta mutta ei onnistu.
Hauskaa että joku muukin on noteerannut tämän hirvityksen, en siis ole ainoa. Kun mainos tulee kanava telsussa vaihtuu välittömästi mutta se ei riitä, sitä mainosta lähettää muukin kanava kuin kolmonen... Jos ärsyttäminen on tarkoitus, toi menee jo kohtuuttomuuksiin
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 01:46"]
Aargh, Trivagon mainos on kaikista ärsyttävin (nyt kun Stockan mainos ei pyöri telkkarissa enää). Vähän jää sellainen tunne, ettei mainostoimistolla ollut varaa oikeasti kuvata Venetsiaa, joten hankittiin studioon kiehnäilevä typy, joka kieriskelee sängyssä, roikkuu parvekkeella ja kylpee.
[/quote]
ei ei ei. tämä mainos on tehty valmisklipistä.
Toisin sanoen on olemassa ns. valmiskuvatoimistoja, joista voi ostaa valmiita valokuvia mainoksiin, esimerkiksi kuvan New Yorkista yöaikaan hintaan 150 eur. Myös liikkuvasta kuvasta voi ostaa tällaisia klippejä.
Mainostoimistot selailevat mainosklippivalikoimaa ja kun vastaan tulee jokin kohtuuhintainen, etäisesti edes aiheeseen liittyvä klippi, se ostetaan ja päälle nauhoitetaan tekstit omalla kielellä ja lisäillään logot sun muut. Siinä tämän mainoksen "taika". Siksikin se tuntuu niin teennäiseltä: koska se on sitä massapurkkitavaraa, joka ei ole tehty varta vasten tähän tarkoitukseen. Toinen moka on tuoda Suomeen sellaisenaan englannin nousevat intonaatio, jota täällä ei todellakaan kuulu käyttää.
Kun tietää tuon ostettujen mainosklippien maailman olemassaolon, oppii katselemaan mainoksia sillä silmällä ja tunnistamaan, milloin tavara on tehty siitä ei-mihinkään erityisesti tehdystä valmismössöstä ja milloin mainoksella on oikea käsikirjoitus ja se on tehty alusta saakka tiettyy tarkoitukseen.
Maailmassa on paljon hyviä mainoksia, joista joku päivä tulee klassikoita, kun alaa aletaan arvostaa.
Trivagon mainos on pohjasakkaa. Sen sijaan itse pidin kovasti Zalandon mainoksesta, jossa hemaisevat tytsyt pysäytetään ja takaronkista paljastuu zalandotavaraa. Luovasti sovellettu catwalkia ja yhdistetty se poliisisarjoista tuttuun tilanteeseen. Kiltimmän poliisin kiekaisu lopussa oli hauska sukupuolirajoja rikkova oivallus. Lisäksi se hottiksin typsy oli todella hot.
Mainoksen naisääni on virolainen.
Nimim. tietoa on
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 00:08"]
Minua ärsyttävät jostain syystä yli kaiken terveysvaikutteisten jogurttien mainokset. Jotenkin se, miten yksi lusikallinen tätä ihmeainetta, ja koko maailma yhtäkkiä hymyilee. Jotenkin tuo yliampuva onnen tunne, jolla jogurttia kuvataan, ärsyttää.
[/quote]
Activia-mainokset, ARGH. Se rasittavan tekopirteä "latua!"-ämmä vois suksia kuuseen litkimään sitä sokerijogurttiaan.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 01:28"]
Minua ärsyttää se joku automainos jossa lapsi lässyttää "meidän isi tietää aina minne mennä, isi on hassu" Arghhh!
[/quote]
Lapsiäänien käyttö mainoksissa ylipäätään = vitutuskäyrä nousee maksimiin nanosekunnissa. "Manipuloidu jo!" lienee viesti.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 01:46"]
Aargh, Trivagon mainos on kaikista ärsyttävin (nyt kun Stockan mainos ei pyöri telkkarissa enää). Vähän jää sellainen tunne, ettei mainostoimistolla ollut varaa oikeasti kuvata Venetsiaa, joten hankittiin studioon kiehnäilevä typy, joka kieriskelee sängyssä, roikkuu parvekkeella ja kylpee.
[/quote]
ei ei ei. tämä mainos on tehty valmisklipistä.
Toisin sanoen on olemassa ns. valmiskuvatoimistoja, joista voi ostaa valmiita valokuvia mainoksiin, esimerkiksi kuvan New Yorkista yöaikaan hintaan 150 eur. Myös liikkuvasta kuvasta voi ostaa tällaisia klippejä.
Mainostoimistot selailevat mainosklippivalikoimaa ja kun vastaan tulee jokin kohtuuhintainen, etäisesti edes aiheeseen liittyvä klippi, se ostetaan ja päälle nauhoitetaan tekstit omalla kielellä ja lisäillään logot sun muut. Siinä tämän mainoksen "taika". Siksikin se tuntuu niin teennäiseltä: koska se on sitä massapurkkitavaraa, joka ei ole tehty varta vasten tähän tarkoitukseen. Toinen moka on tuoda Suomeen sellaisenaan englannin nousevat intonaatio, jota täällä ei todellakaan kuulu käyttää.
Kun tietää tuon ostettujen mainosklippien maailman olemassaolon, oppii katselemaan mainoksia sillä silmällä ja tunnistamaan, milloin tavara on tehty siitä ei-mihinkään erityisesti tehdystä valmismössöstä ja milloin mainoksella on oikea käsikirjoitus ja se on tehty alusta saakka tiettyy tarkoitukseen.
Maailmassa on paljon hyviä mainoksia, joista joku päivä tulee klassikoita, kun alaa aletaan arvostaa.
Trivagon mainos on pohjasakkaa. Sen sijaan itse pidin kovasti Zalandon mainoksesta, jossa hemaisevat tytsyt pysäytetään ja takaronkista paljastuu zalandotavaraa. Luovasti sovellettu catwalkia ja yhdistetty se poliisisarjoista tuttuun tilanteeseen. Kiltimmän poliisin kiekaisu lopussa oli hauska sukupuolirajoja rikkova oivallus. Lisäksi se hottiksin typsy oli todella hot.
[/quote]Kiitos! Oli minulle uutta tietoa, että kuvatoimistoista voi ostaa myös valmiita videoklippeja, tavallisten kuvien lisäksi. Expedia -konsernin tarkoituksena ei siten ole tainnut olla tahallaan tehdä Trivagon mainoksesta ärsyttävää, vaan tehdä mainos mahdollisimman halvalla.
Eikös se ole tv-kuuluttajan ääni, x missi annaliisa tilus??
Missä niitä Trivago hotelleja on?
En ole nähnyt niitä yhdessäkään kaupungissa.
Entäs se saatanan sössöttävä lentoperämies, puheesta ei se mitään selvää, hokee monta kertaa "sillä sitte". Sen perään alkaa se perkeleen akan rallatus. Verisuoni katkee päästä joka kerta kun tämä osuu kohille ja tänä kesänä osunut ihan joka vitun päivä!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:53"]
En katso mainoksia, mutta tämä piti etsiä käsiin, kun valitusketju on niin pitkä. En ymmärrä, mikä muu tässä mainoksessa voi aiheuttaa ärsyyntymistä kuin nuori nainen, joka on kauniinpi kuin tämän ketjun kommentoijat. Kateus on kamala tauti.
[/quote]
Minua alkoi ärsyttää tuo mainos vasta muutaman kuuntelu kerran jälkeen.. ja vasta nyt katsoin miltä se "kateutta" aiheuttava naikkonen nyt sitten näyttää.. Kyllä se on vain ja ainostaan se ääni mikä siinä pistää (ainakin minut) ärsyyntymään.