Ärsyttääkö muita Trivago-mainos, jossa nainen haluaa matkustaa Venetsiaan?
Minua ärsyttää siinä lässytys (miksi pitää lässyttää?) ja teennäinen söpöys sängyssä kiehnäämisineen ja ammeessa sukelteluineen.
Mitkä tämän hetken mainokset teitä ärsyttävät?
Kommentit (456)
Mua ärsyttää enemmän se trivagon kusetus. Saat loppusumman ruudulle, maksat sen ja sittten huomaat että kas, se olikin per yö. Hotels.com ja muut ilmoittaa sen koko summan yhdessä joten et yhtäkkiä joudukaan kertomaan sitä viidellä. Jos siis yöpyisit vaikka 5 yötä.
Mainos ällöttävän seksistinen, mutta silti samalla ärsyttävän sovinnainen ja konservatiivinen. Kuvitelkaapa mikä haloo siitä nousisi, jos länsimaisen naisen sijaan miehille keikistelevän, lapsen tasoisen idiootin, jolle hotellihuoneen varaaminenkin on suuri haaste, roolissa olisi tummaihoinen tai arabipiirteinen malli...
Hotellihuoneen varaaminen? Pystytkö siihen? Pystytkö siihen?! PYSTYTKÖ SIIHEN?!!
Paras mainos tätä nykyä. Luonnollisen nätti nuori nainen ja kaunis hymy. Miten tuosta ei voisi tykätä?
En voi sietää sitä Nicke Lignellin uutta renkutusta, missä mainostetaan jotain vitamiinipilleriä. Se lopun nainen on pohjanoteeraus...sä olet tuplannut annoksen, toimii! oksennus!!!,
Aivan mielettömän söpö se mainoksen nainen! Hoikka nuori kaunotar. Myös se puhuja kuulostaa sexyltä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 07:36"]
Aivan mielettömän söpö se mainoksen nainen! Hoikka nuori kaunotar. Myös se puhuja kuulostaa sexyltä.
[/quote]Huono trolli. Kukaan mies ei pidä tatuoiduista naisista.
Ruma malli näyttää mainoksessa söpöltä. Muuten se kiehnääminen ja lässytys kieltämättä ärsyttää. Mua ärsyttäisi se kiehnääminen ihan ilman lässytyksiäkin. Pahin on kuitenkin se lopun kysymys "pystytkö siihen" - yhdistettynä siihen kiehnäilyyn siitä tulee seksiin liittyviä mielleyhtymiä. En käsitä miten se kysymys liittyy mainokseen ja hotellihuoneiden varaamiseen?
Laardiperseiden kateellisuus on ymmärrettävää. Tuollaisista siroista kiehnääjistä miehet tykkää, ei pierevistä ryhävalaista.
Kateelliset vänhat ämmät täällä huutelee kun miehet ihastelee nättejä nuoria naisia mainoksista
Älykkäitä ja huumorintajuisia kommentteja typeristä ja ärsyttävistä mainoksista! Kiitos! Sain hyvät naurut :-) Suomessa on fiksuja kuluttajia.
Olen mies enkä ihastele huonoja mainoksia. Kaunis nainen mainoksessa ei muuta ala-arvoista mainosta katsomisen arvoiseksi.
Trivagon mainos on huono. Mainoksessa esiintyvä nainen ja naisen ääni vaikuttavat bimbolta, mikä ei ole ihastusta aiheuttava ominaisuus kummassakaan sukupuolessa.
Joo, toi Trivagon naisääni intonaatioineen kuulostaa siltä, kuin nainen pyytäisi seksiin ja kysyy: "onko sinusta siihen"? Kamalaa.
Mua ärsyttää se Eilan Feta -juustomainos, jossa nainen maistaa juustoa, mussuttaa sitä ja puhuu ruoka suussa, yäk.
Minua ei ärsytä siinä mainoksessa mikään muu kuin se, että se pyörii jatkuvasti mainostauolla ja sen mainoksen eri variantit, jotka pyörivät joskus saman mainostauon aikana kaksi kertaa tai jopa useammin. Toinen ärsyttävä mainos on se Vitaepron mainos, jossa on se laulu.
En katso mainoksia, mutta tämä piti etsiä käsiin, kun valitusketju on niin pitkä. En ymmärrä, mikä muu tässä mainoksessa voi aiheuttaa ärsyyntymistä kuin nuori nainen, joka on kauniinpi kuin tämän ketjun kommentoijat. Kateus on kamala tauti.
Trivagon mainos vaikuttaa seksiturismimatkojen mainokselta. Sopiva mainoslausekin: pystytkö.... siihen...
Onkohan tarkoitus ollut vihjaista, että Trivagon kautta tilattavista hotelleista saa kaikenlaista maksullista palvelua.
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta mainittiinkohan täällä minun ehdoton inhokki mainokseni? Nimittäin: "Arla natura, herkullinen tuttu, ilman lisäaineita, se on uusi JUTTU!"
Eikä ne "jatko-osatkaan", tästä puhuvat-maatilaeläimet- tyyppisestä mainostamisesta mitään silmän iloja olleet... "Hän kauhaisee, ja se on MAHTAVAAAAA!". V*itun oravat.
Surkein mainos ikinä , aina vaihtuu kanava kun tämä teennäisyyden huippu tulee
ruutuun . Taitanee olla tusinan verran per päivä . Trivago ei tulee myymään yhtään matkaa tämän jälkeen .