Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lyhyestä kierrosta voi vielä tulla raskaaksi??

Vierailija
29.05.2014 |

Siinäpä se kysymykseni. Eli te joilla on lyhyt kierto luonnostaan, miten nopeasti olette tulleet raskaaksi yrityksen aloittamisesta (tai ihan vahingossa!)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto 24päivää jos tuota voi lyhyeksi kutsua, kun on vielä normaali 5kk yritystä ennen tärppäystä.

Vierailija
2/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile!

Vierailija
4/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kierto 21-23 päivää. Tulin raskaaksi n. 6kk yrittämisen jälkeen. Luteaalivaihe on se ratkaiseva. Eli kuinka monta päivää ovulaatiosta kuukautisiin. Ovulaation on siis tapahduttava hyvin pian edellisten kuukautisten jälkeen. Itse söin kaksi viimeistä kiertoa minidisperiinejä (50mg) että kohdun limskalvo olisi vastaanottavaisempi.

Vierailija
5/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Mulla on nyt ollut oudot kierrot: yleensä jo vuosia on ollut 28-30 päivää, mutta nyt viimeisimmät 26 ja 25. Olen vasta vähän päälle kolmekymppinen, joten mistään pre-vaihdevuosistakaan ei vielä pitäisi olla kyse. Ja yksi helposti alkunsa saanut lapsi on ennestään "edellisestä elämästä".

Vierailija
6/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käyttöön ovulaatiotestit, tikuta koko kierto, jos ovulaatio tapahtuu liian myöhään, (luteaalivaiheen on hyvä olla väh. 8 päivää) kannattaa mennä lääkäriin. On olemassa lääkkeet tähän ongelmaan, en nyt muista sen lääkkeen nimeä.

Vierailija
7/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kierto 22-24 päivää ollut aina ja kerrasta tärpännyt kumpikin lapsi. Ikää tosin oli alle 25 vuotta silloin. Nyt 32-vuotiaana kierto edelleen samaa luokkaa ja ovuloin edelleen joka kierrossa. Nyt on kyllä alkanut ovis myöhästymään pari-kolme päivää välillä, joten en osaa sanoa kuinka helpolla raskautuisin enää...

Vierailija
8/8 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 on vielä taaksepäin kallistuva kohtu ja ikää 34v kun tärppäsi ihan luomusti ilman ovisliuskoja sun muita. Säännöllinen kierto on aina ollut ja nuorempanakin noin lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän