Se oli sitten siinä, seksielämä loppui 47vuotiaana.
Kommentit (67)
Mullakin lopahti 27-vuotiaana. Mies oli koko ajan kiireinen ja stressaantunut ja torjui lähentelyt. Muakin lakkas sitten kiinnostamasta. Nyt 30 v ja en edes osaisi olla tuon kanssa, se olis jotenkin noloa kun tuntee toisen liian hyvin. Pitäiskö mun nyt sitten erota? Mun mielestä seksi on kiusallista liian tutun ihmisen kanssa.
Iskekää joku ujompi poika, joka ei ole löytänyt ikäistään tyttökaveria. Everybody wins.
Kun ei pane ei tuu kersojakaan. Mutta muistakaa, tumputtaminen on myös seksiä. Siitä vaan kokeileen jos ei ole vielä kokeillut. Tuon tumputtamisen takia btw ranskalaiset ovat sekstailu listojen kärjessä, ei ne nyt jlauta jokapäivä montaa kertaa pimperoa saa. Se on näin.
Mulla loppui jo 34-vuotiaana kun mies jäi kiinni sivusuhteesta 17-vuotiaan oppilaansa kanssa, odotin meidän lasta silloin. Ei ole enää paljon miehet kiinnostaneet sen jälkeen, suurin osa niistä pettää ja jättää naisen viimeistään silloin kun naiselle tulee ikää 40. Takana jo 12 vuotta seksittä.
Turha sitä on seksiä harrastaa, jos lapset on jo tehty.
Mulla loppui 32-vuotiaana, kun mies jätti. Nyt ikää jo 40, 8 vuotta selibaatissa.
En vaan enää halua uutta parisuhdetta, kun olen niin hyvin sinkkuelämääni tottunut, ja en myöskään pysty irtoseksiin enkä sitä halua. Oman käden apua käytän kyllä useinkin, ilman sitä panettaisi usein niin ettei pystyisi töihinkään keskittymään.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 01:34"]
Mulla loppui 32-vuotiaana, kun mies jätti. Nyt ikää jo 40, 8 vuotta selibaatissa.
En vaan enää halua uutta parisuhdetta, kun olen niin hyvin sinkkuelämääni tottunut, ja en myöskään pysty irtoseksiin enkä sitä halua. Oman käden apua käytän kyllä useinkin, ilman sitä panettaisi usein niin ettei pystyisi töihinkään keskittymään.
[/quote]
Mä lopetin myös sooloseksin muutama vuosi sitten ja olen todennut että oman seksuaalisuuden täydellinen kieltäminen on mahdollista. On helpompi keskittyä kaikkeen muuhun, kun ei enää ole olemassa seksuaalisesti.
Miehiä en päästä enää lähelleni muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 00:54"]
Mulla loppui jo 34-vuotiaana kun mies jäi kiinni sivusuhteesta 17-vuotiaan oppilaansa kanssa, odotin meidän lasta silloin. Ei ole enää paljon miehet kiinnostaneet sen jälkeen, suurin osa niistä pettää ja jättää naisen viimeistään silloin kun naiselle tulee ikää 40. Takana jo 12 vuotta seksittä.
[/quote] Mies ei voi pettää, kun ei vielä ole ketään edes saanut, ja ikääkin vasta 52v. Miten voiskaan, kun niin montaa naista ei suhde edes kiinnosta. Tääkin ketju täynnä sellaisia naisia. 70 vuotiaanako se seksielämä lopulta alkaa vai?
Yhä enemmän varmaan tulee olemaan miehiä, joiden seksielämä ei koskaan edes pääse alkamaan. Sekä naisia, jotka lopettavat seksielämänsä kolmekymppisinä.
Jos ei ole parisuhdetta, niin todellakaan mikään oman käden oikeus ei kiinnosta. On ihan mahdollista olla täydellisessä selibaatissa ainakin naiselle.
Ei sen tarvii loppua. Tylsän seksin voi vaihtaa fetissi leikkeihin.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 03:04"]
Jos ei ole parisuhdetta, niin todellakaan mikään oman käden oikeus ei kiinnosta. On ihan mahdollista olla täydellisessä selibaatissa ainakin naiselle.
[/quote]Ja koska nin monin nainen ajattelee näin, pitäisi naisia syntyä vähintään 50% enemmän kuin miehiä.
Miksi naiset eivät siis abortoi miespuolisia alkioitaan ajoissa, että tähän päästäisiin, vaan tuottavat tähän maailmaan vaan lisää syrjäytyviä miehiä?
Vihaatteko omia miespuolisia jälkeläisiännekin niin paljon?!?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:56"]Kertokaa nyt joku syitä!
[/quote]
Olen 31v. Mun seksi elämä loppui 7 vuotta sitten. Olen sinkku olen ollut tuon 7 vuotta. Olettaisin syyksi sen että en kelpaa miehille parisuhteeseen. Edellinen suhde loppu ja uutta ei ole löytynyt. En jaa irtonumeroita yökerhoissa ei kiinosta. Se siitä seksy elämästä.
Onpas paljon pettymyksiä ja katkeria sävyjä tässä ketjussa! Ja ihan meedioita myös, naisia jotka jo kolmikymppisinä tietävät, että heidän seksielämänsä on loppu, totaalisesti.
Mitäs jos viiden vuoden päästä tapaa tosi kivan miehen, kokee suloisen lomaromanssin, löytää luotettavan "fuckbuddyn"? Naiset elää n. 80-vuotiaiksi Suomessa nykyään. Ei sitä voi 35-vuotiaana tietää mitä fyysisiä iloja elämässä on 40 vuotta myöhemmin. :)
Katkeruus tosin on aika tehokas seksintappaja ...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:19"]
Oih, mä niin odotan tota hetkeä.
Eikä siihen oo kuin kaksi vuotta, jee!!!! (oon 45v.)
Seksi on kirosana.
[/quote]
Te seksin vihaajat olette vastenmielisiä ihmisiä.
[/quote]
Et sä meitä tuolta ihmisvilinästä tunnista.
[/quote]
Ehkä ei ellei sitten sitruunalla olevasta naamasta, mutta 5 minuutin juttelun jälkeen kyllä erottaa:) Urakeskeisiä, urheiluhulluja, kireitä, ahdistuneita, tyytymättömiä ja katkeria kaikkeen. Kunnon pano voisi lievittää teidänkin stressiä paremmin kuin juokseminen tai treeneissä hikoillu:D
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:19"]
Oih, mä niin odotan tota hetkeä.
Eikä siihen oo kuin kaksi vuotta, jee!!!! (oon 45v.)
Seksi on kirosana.
[/quote]
Te seksin vihaajat olette vastenmielisiä ihmisiä.
[/quote]
Et sä meitä tuolta ihmisvilinästä tunnista.
[/quote]
Ehkä ei ellei sitten sitruunalla olevasta naamasta, mutta 5 minuutin juttelun jälkeen kyllä erottaa:) Urakeskeisiä, urheiluhulluja, kireitä, ahdistuneita, tyytymättömiä ja katkeria kaikkeen. Kunnon pano voisi lievittää teidänkin stressiä paremmin kuin juokseminen tai treeneissä hikoillu:D
[/quote]
Hohhoh mikä yleistys taas :D En ole tippaakaan urakeskeinen, mieluiten olisin käymättä töissä ollenkaan. Liikuntaa en harrasta, joten en todellakaan ole mikään urheiluhullu. Olen peruspositiivinen ihminen, enkä todellakaan "kireä, ahdistunut, tyytymätön ja katkera kaikkeen" :D Seksi vain ei ole minulle tärkeä juttu, ja eläisinkin ilman sitä, jos en miestäni haluaisi miellyttää edes kerran kuussa :)
Kuollutta on. 47 V. Halut meni. Muutaman kerran tunnustelin kehoani ja kokeilin kiihottaa itselleni orgasmin. Ennen olis ollut nautinto, mutta nyt oksetus. Aivan järkkyä. Puuman näköinen mutta täysin kyllästynyt. On ollut kyllä menoa ja meininkiä nuoruudessa.
Stressiä on liikaa myös ollut elämässä.
Voihan sitä liikkua edes-takaisin muutenkin kuin seksimielessä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:55"]
Itselläni eron jälkeinen taantuma kesti 2v. Nyt reilun vuoden ajan ollut osa-aika/kaukosuhde (en todellakaan tarkenna) ja olo on niin teini ja kiimainen koko ajan. Miesystävä viisikymppinen vireä ja itse olen se nelikymppinen nymfi ;)
Jaa. Oletko siis Kreikkalaisen mytologian luonnonhengetär, vai kuoriaisen ei-sukukypsä vaihe? Kumpaa nymfia tarkoitat?
Meni wt:llä vaan Nymfi ja nymfomaani sekaisin. Vittu mikä pelle. Joku trolli varmaan.