Jaan tänne nyt seuraavanlaisen otteen elämästäni:
Olin kymmenen vuotta naimisissa miehen kanssa, jolla on erittäin alhainen libido ja joka ei enää loppuvuosina halunnut kanssani ollenkaan seksiä. Nykyään seurustelen miehen kanssa, joka pitää minua erittäin seksikkäänä ja haluttavana. On ihan innoissaan vartalostani ja haluaa seksiä usein.
En voi tätä kertoa ainakaan näin suoraan mihinkään, joten kerron nyt tänne. Olen onnellinen, vaikken koskaan uskonut että voisin enää olla.
Kommentit (9)
Minkä ikäinen miehesi oli? Olikohan matalat testosteronitasot, siihenkin on hoito.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:55"]
Hyvä sää!!!
[/quote]
Kiitos <3 ap
Itku tulisi, mutta kun tulee ahdistus. Ei kestä edes ajatella, että joskus vielä jollekin ihan vallan maittaisi.
Ihanaa!!! Nauti uudesta suhteestasi! Pidä myös itsestäsi huolta, jotta miehesi haluaa sinua vielä myöhemminkin! :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:57"]
Minkä ikäinen miehesi oli? Olikohan matalat testosteronitasot, siihenkin on hoito.
[/quote]
37v on exä. Ei suostunut mihinkään hoitoihin, vaikka vuosia yritin, että voitaisko yhdessä selvittää ongelmaa. Keksi aina jotain, mikä olosuhteissa (työ, stressi, lapset), minä) oli vikana. Hänessä ei ollut vikaa. ap
mä olen kertonut kyllä useallekin ystävälleni tuon saman asian
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:59"]
Itku tulisi, mutta kun tulee ahdistus. Ei kestä edes ajatella, että joskus vielä jollekin ihan vallan maittaisi.
[/quote]
Kyllä varmasti kelpaat. On paljon miehiä, jotka nauttivat seksistä ja haluavat sitä usein. ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:59"]
Ihanaa!!! Nauti uudesta suhteestasi! Pidä myös itsestäsi huolta, jotta miehesi haluaa sinua vielä myöhemminkin! :)
[/quote]
Kiitos vinkistä ja näin aion tehdä. Mulla on oikeasti aika kaunis vartalo, vaikkei kukaan sitä täällä nyt aloitukseni jälkeen usko :) Esim. raskaudet eivät ole jättäneet mitään merkittäviä jälkiä. ap
Hyvä sää!!!