Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se oli sitten siinä, seksielämä loppui 47vuotiaana.

Vierailija
29.05.2014 |

Plääh!

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en nyt tajuu, että miksi teiltä seksielämä loppuu!? Ihanko omasta tahdosta päätitte, että nyt en enää paneskele? Vai joku sairausko sen lopetti? SIIS TÄH?!

Vierailija
22/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:07"]

Siis mä en nyt tajuu, että miksi teiltä seksielämä loppuu!? Ihanko omasta tahdosta päätitte, että nyt en enää paneskele? Vai joku sairausko sen lopetti? SIIS TÄH?!

[/quote]

No täh, erosin enkä aio enää uudestaan suhteeseen ryhtyä.

nro 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Avatkaa nyt vähän, että miksi loppui. Jos mies ei halua, niin eihän se ole mikään syy. Rakastaja kehiin, naiset. Niin ne teidän miehetkin tekevät. Kun oman muijan kanssa ei halut herää, herätellään niitä jossain muualla jonkun toisen kanssa.

Vierailija
24/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä seksiä voi harrastaa ilman suhdettakin?! Eihän sen seksielämän tarvii eroon loppua!

Vierailija
25/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:07"]

[/quote]

No täh, erosin enkä aio enää uudestaan suhteeseen ryhtyä.

nro 3

[/quote]

Hehheh =D. Sori.

Vierailija
26/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terveen hyvässä rakkaussuhteessa elävän seksielämä noin vain lopu, se kuuluu ihan oleellisesti asiaan!

Jos ei seksi luista kolme- nelikymppisenä niin jotain on vialla, rakkaus kuollut tms.

Täälläkin luistaa hyvin, on luistanut jo kolmekymmentä vuotta ja saman miehen kanssa, ei puhettakaan hiipumisesta! En voisi kuvitella näin pitkää avioliittoa ilman seksiä, sehän olisi ollut pieni kuolema!

Vierailija
27/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin loppunut seksielämä nyt 31 vuotiaana. Nautin seksistä erittäin paljon mutta enää ei tule tällaista saamaan. Mulla nyt kaksi avioeroa ja kaksi lasta eri miehille. Se oli sit siinä. Aika paljon kyllä harmittaa...

Vierailija
28/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:19"]

Mullakin loppunut seksielämä nyt 31 vuotiaana. Nautin seksistä erittäin paljon mutta enää ei tule tällaista saamaan. Mulla nyt kaksi avioeroa ja kaksi lasta eri miehille. Se oli sit siinä. Aika paljon kyllä harmittaa...

[/quote]

Siis mitä helvettiä nyt taas? Voithan sä paneskella mielin määrin, laita vaan piuhat poikki ettei tule lisää lapsia enää jos se siitä on kiinni...

Vierailija
29/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:11"]

Eiköhän sitä seksiä voi harrastaa ilman suhdettakin?! Eihän sen seksielämän tarvii eroon loppua!

[/quote]

Mutta kun ei kiinnosta olla seksisuhteessa ilman rakkautta. Niin kyllä se siinä vaiheessa vaan loppuu.

Vierailija
30/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies sanoi, kun hellin häntä että ihanaa, ei aina halua seksiä, ihanaa tällainen helliminen. (edellisestä seksi kerrasta n. 2 kk aikaa... ) Että silleen. Vituttaa tämä, että meidän avioliitossa ei ole enää seksiä. < Mies haluaa haleja ja pusuja, minä seksiä. Ja kyllä, menin naimisiin viriilin miehen kanssa kaksikymmentä vuotta sitten, nyt ei enää ole seksiä. Ja mies ei siis petä, on aina kotona, katsoo töllöä ja ravaa jääkaapilla.

Vierailija
31/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:19"]

[/quote]

Siis mitä helvettiä nyt taas? Voithan sä paneskella mielin määrin, laita vaan piuhat poikki ettei tule lisää lapsia enää jos se siitä on kiinni...

[/quote]

Kyllä mä osaan ehkäistä raskauksia. Ei se siitä ole kiinni. Olen molemmille lapsille lähivanhempi ja mun aika menee heille. Ei ole mahdollisuuksia etsiä seuraa. Sitä paitsi häpeän tilannettani niin paljon että on hyvä että kehtaa edes saman rapun mummoja moikata ohi kävellessä. Ei ihan riitä itsevarmuus mennä pokaamaan seuraa itselleni.

Vierailija
32/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin seksiä tarvitaan kun oma käsi hoitaa homman juuri siten kuin itse haluan. Ei suorituspaineita, ei pelkoa toisen pettymyksistä.

Vierailija
33/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihan ylimainostettu juttu. Kaikkia vain ei yksinkertaisesti kiinnosta, on paljon kiinnostavampiakin juttuja elämässä.

Joskus vain tuntuu, että yksinkertaiset ihmiset ovat sen perään.

Vierailija
35/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui 38-vuotiaana, 13 vuotta sitten.

Vierailija
36/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin erilaisia...mun olis kyllä vaikea tulla toimeen ilman seksiä. Jos oon ilman muutaman päivän, niin johan alkaa kiukuttaa ja tympiä, ihanan seksin jälkeen olen taas kuin kehräävä kissimirri. Seksi auttaa myös pieniin kipuihin ja kun rakastelee ennen menkkoja, ei ole kuukautiskipujakaan. Masentunut mielikin piristyy, saa energiaa ja on kaikinpuolin leppoisampi ja jopa uni maistuu paremmin.

Onneksi mies on vielä yhtä innostunut kuin alkuaikoina, kohta 30 v sitten :)

Vierailija
37/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppu 24 vuotiaana, eli 16 vuotta sitten. En ole kaivannut asiaa.

Vierailija
38/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on sentään edes alkanut seksielämä. Mulla kun ei ole se koskaan päässyt alkuun. Kun ei vaan saa vaikka olis valmis antamaan kelle tahansa.

Vierailija
39/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eihän seksi siihen lopu ettei ole miestä. On kuulkaas sooloseksiä, joka toimii aina. Itse sitä parhaiten tietää mistä tykkää

Vierailija
40/67 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:55"]

Itselläni eron jälkeinen taantuma kesti 2v. Nyt reilun vuoden ajan ollut osa-aika/kaukosuhde (en todellakaan tarkenna) ja olo on niin teini ja kiimainen koko ajan. Miesystävä viisikymppinen vireä ja itse olen se nelikymppinen nymfi ;)

Jaa. Oletko siis Kreikkalaisen mytologian luonnonhengetär, vai kuoriaisen ei-sukukypsä vaihe? Kumpaa nymfia tarkoitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan