Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se oli sitten siinä, seksielämä loppui 47vuotiaana.

Vierailija
29.05.2014 |

Plääh!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohiko kirjoitti:

Kuollutta on. 47 V. Halut meni. Muutaman kerran tunnustelin kehoani ja kokeilin kiihottaa itselleni orgasmin. Ennen olis ollut nautinto, mutta nyt oksetus. Aivan järkkyä. Puuman näköinen mutta täysin kyllästynyt. On ollut kyllä menoa ja meininkiä nuoruudessa.

Stressiä on liikaa myös ollut elämässä.

Henkinen krapula alapäässä? Hälytysmerkki jostain? Jospa se siitä joskus vielä palautuisi, käsittele ensin stressintekijät altapois, sekä tunnepuolen juttuja myös.

Vierailija
62/67 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paska on parempi kuin huono pano :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 v. vanha. Haluisin seksi- ja rakkaussuhteen. Mutta viime vuosina mut on jätetty kerran vuodessa ja alan uskoa, etten kelpaa kellekään. Olen hieman introvertti, en räväkkä, pirtsakka, millaisen miehet haluaa. Olen lihava, mutta kasvoista ihan nätti. Seksihaluja olisi, mutta en kelpaa. Joskus tyydytän itseni, kun paineet ovat liian kovat. Mutta parasta olisi, että kaikki halut katoaisivat. Olenhan jo monen mielestä vanha haaska.

Vierailija
64/67 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysi vauhti päällä vielä 55+ ikäisenä mutta tuo 5v nuorempi siippa alkaa jo nuupahtaa:( Ei jaksa, ei ehdi jne. Mua haluttaisi mutta ei tietenkään mitään pikaista vaan kunnon läheisyyttä ja pitkä ihana rakastelu. Mielellään pari kertaa.

Vierailija
65/67 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:07"]

Siis mä en nyt tajuu, että miksi teiltä seksielämä loppuu!? Ihanko omasta tahdosta päätitte, että nyt en enää paneskele? Vai joku sairausko sen lopetti? SIIS TÄH?!

No täh, erosin enkä aio enää uudestaan suhteeseen ryhtyä.

nro 3

Miten tuo liittyy seksielämään?

Vierailija
66/67 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Minä harrastin juuri tänä aamuna ihan autuaallista seksiä mieheni kanssa. En ole ajatellut lopettaa seksiä ikinä.

N46

Vierailija
67/67 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt, onnittelut. Mulla se loppu 25 vuotiaana ku mies näin päätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi