mistä turhamaisesta haaveilette tällä hetkellä?
Itse matkasta jonnekin ja jotenkin olen saanut päähäni haluta silkkihuivin, en tiedä osaisinko edes käyttää sitä oikein mutta Hermes? silkkihuivi olis aika kiva. =)
Kommentit (41)
Olen syöpähoitojeni vuoksi kalju tällä hetkellä ja jos vain varat riittäisivät niin "tasapainoittaisin" sitä mahdollisimman pitkillä, tuuheilla ja totaalimauttomilla ripsienpidennyksillä. Leikkimielellä siis, ei siksi että kuvittelisin moisten oikeasti jotenkin rumaa lärviäni kaunistavan. :D
Haaveilen ihanista ranskalaisista alusvaatteista ja silkkisestä aamutakista :-)
Eivät ole pelkkää turhamaisuutta, koska mun vartalomallille sopii vain harvat merkit, yleensä nuo kalliimmat, ja kun olen liivien hevijuuseri, niin pakkohan noita on koko ajan hankkia.
Silkkisen aamutakin omistin jokunen vuosi sitten, se kesti todella hyvin käyttöä, ja oli aralle ihollenikin paras. Säästösyistä olen ostanut halvempia aamutakkeja, ja eihän ne kestä hyvänä kuin alle 6 kk jos sitäkään.
https://www.flickr.com/photos/thebluekraken/page1/
Suurin osa näistä koruista kelpaisi... Lisäksi haluaisin paljon silkkisiä vaatteita.
Mäkin haaveilen kaikesta silkkisestä myös, vaatteet jne..
ap
Vohveliraudasta, ei välttämättä turhamaista mutta turhake nyt ainakin. Mies ei halua että ostetaan, vetoaa kaapissa lojuviin voileipägrilliin, blenderiin ja muihin laitteisiin joita en ikinä käytä
muutaman kuukauden australiassa ja uudessa-seelannissa + viikko tai pari jollakin paratiisisaarella, jossa sais vain päivät pitkät katsella poikaystävän paljasta, ruskettunutta ja mun makuun sopivan lihaksikasta ylävartaloa.... öistä nyt puhumattakaan ;)
Yhdet housut ja paita himottaisi. Näille tulisi yhteishintaa pari hunttia. Ja tämä siis turhamaista haaveilua, koska rättejä vaatekaapit täysi jo, en siis tod tarvitsisi mitään uutta. Nyt vain tullut joku päähän pinttymä näistä kahdesta vaatekappaleesta *huoh*
Sitä aina keksii tarvita milloin mitäkin kun oikeasti vähemmälläkin selviäisi. Vaatimattomuus kaunistaa.
Silareista. Vaikka ihan pienistä sellaisista. Tunnistais ees naiseksi :D
MInulla on monta perustarvetta hakusessa, että pitäisi aloittaa niistä. Kunpa Luojani lähettäisi elämääni ihanan rakkaan miehen. Oi sitä onnea kun voisin herätä ja huomata, että en olekaan enää yksin, yksin, yksin.
Mutta on minulla paljon pieniäkin toiveita. Patikkaretki vuorille, kaunis sisustus parvekkeelle, taikinanmarjapensas ym. kasveja parvekkeelle, pieni operaatio tiettyyn osaan kehoa, matka New Yorkiin, road trip Yhdysvalloissa, paljon ihania kirjoja vain kansienkin takia, vaikka luenkin paljon, värikkäitä muoviastioita kesään, tyttösten mekkoja vain koska ne ovat niin kauniita, minulla ei ole tyttösiä.... ... ..
Autosta, mutta mistä normi amis duunari saisi 80000€ rahaa.
On vain korjattava tuota vanhaa paskaa.
Minä haluaisin paksun untuvapeiton ja tutussa ompelimossa teetetyt pellavalakanat. Tietäisin jo kankaatkin, katselin siellä mallikansiota. Ei uusi sänkykään ois paha juttu, joku antiikkinen katossänky tai rautasänky. Mutta se raha, huokaus.
Minä taas siitä että Harmaakorva olisi kundikaverini...Joo, tiiän että hän on työtön ja asuu äitinsa kanssa, plus on 21v...Mie taas 15...
Se on todellakin masentavaa että häntä en voi saada...Olisi mies jota olen aina halunnut
Laihtumisesta (että se kävisi itsestään!) ja että raaskisin mennä kampaajalle. Pohdin pitäisikö leikauttaa lyhyet hiukset kun moni on maininnut viime aikoina et lyhyt kampaus sopis mulle
Nenäleikkauksesta, kulmien kohotuksesta ja rasvansiirrosta tisseihi.
Hampaiden valkaisusta, jos nyt oikein turhamaiseksi heittäydyn. Hyvä rusketus ja uusi tukka siihen päälle.
Haaveilen punaisesta Desigualin takista, mutta en raaski ostaa kun se maksaa jotain 170 euroa.. Rahat on tiukille. Toivon, että takki tulisi pian alennusmyyntiin niin sitten voisin sen hankkia.
Olen viimeisillään raskaana ja haaveilen salmiakki/laku övereistä sekä reppumatkasta jonnekin kaukomaille.
En haaveile matkasta vaan toteutan sen mulle sopivana ajankohtana. Haaveilen ruoanlaitosta tänään, en laittaisi koska painoindeksi on yli sen mitä av mammat sallii . Mulla on kotona 17 vee poika ja hänelle äiti laittaa hyviä lihapullia kerasalaatin ja pottuja muodossa tai toisessa.