mistä turhamaisesta haaveilette tällä hetkellä?
Itse matkasta jonnekin ja jotenkin olen saanut päähäni haluta silkkihuivin, en tiedä osaisinko edes käyttää sitä oikein mutta Hermes? silkkihuivi olis aika kiva. =)
Kommentit (41)
Turhamainen ei ole sama kuin turha.
Paljon kesäkenkiä. Siis PALJON.
Olen keräillyt niitä nyt koko loppukevään/alkukesän, ja huomenna lähden taas ostoksille.
Olen köyhä opiskelija, mutta minkä sille mahtaa, kun materialismi voittaa. Otan sitten jostain muusta pois.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 16:32"]
Ystävistä
[/quote]
ovatko ystävät mielestäsi turhamaisuutta?! En tajuu...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:33"]
Kotiapulaisesta
[/quote]
Moi, oon Turusta, ja haen töitä, kodinhoitajan tekemistä, eli siis ei siivousta. Aamupäivisin valmis.
Botox-hoidosta otsan alueelle ja hampaatkin voisi valkaista. Ja Celinen laukkukin kävisi ja avo-auto ja.......
Aurinkotuolista ja yhestä ihanasta kaulakorusta.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 19:22"]harmaakorva?!? Wtf :D
[/quote]
Niin? Ei sille mitään voi...
Uudenkarheasta mustasta audista, hyvästä kropasta (vaatisi sellaisen -9kg), omakotitalosta järven rannalla. Tällä hetkellä näyttää kaikki haaveet mahdottomilta :D
Omistusasunnosta, mun entisestä kropasta ennen raskautta, hyvästä ruuasta, viini lasillisesta, kosmentologista ja kampaaja käynnistä
Matkoista (enpä tiedä onko se turhamaisuutta, vaan kehittävää), kalliista jutuista, joita ilman pärjään mutta salaa haaveilen: espressokone (kunnon kone, ei mitään kapselivekottimia), mankeli, kunnollinen yleiskone, kuivausrumpu.
Olen lähdössä matkalle ja haluaisin mukaan pari uutta hellemekkoa ja bikinit.
Aurinkolaseista, jotka kustantaisivat aivan liikaa. :/
Meikeistä :D mulla on siis itsellä vain ripsari tällä hetkellä, siskollani taas 3 eri luomiväripalettia ja suteja vaikka millä mitalla
Että palatuisin synnytyksen jälkeen suurinpiirtein entiselleni ja olisin energinen sekä aikaansaava äiti. Todennäköisempää että musta tulee loppuiäkseni ylipainoinen ja äitiyslomalla laiskistun enkä saa mitään tehtyä.
miehestä, kesämiehestä, mutta sille on niin korkeat vaatimukset että en sitä koskaan saa.
Kotiapulaisesta