kerro tuntemastasi Arto-nimisestä miehestä.
Kommentit (59)
Järisyttävän komee nuorena ja nyt vanhempanakin. Olin ihastunut opiskeluaikoina ja tiukkaa tekee yhä, ollaan edelleen ystäviä.
Artolle annoin neitsyyden , tiesin että tämä ei ole se oikea mutta ajattelin että menkööt nyt koska seukkasimme vuosikausia sitten.
Mä olen ollut Arton kanssa sängyssä monta kertaa ja sillä on hirveä vauvakuume. Ehkäisyä ei tietenkään käytetä, mutta luotan siihen että jos käry käy niin Arto tekee minusta kunniallisen naisen. Artolla ON iso vehje!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:19"]
Mä olen ollut Arton kanssa sängyssä monta kertaa ja sillä on hirveä vauvakuume. Ehkäisyä ei tietenkään käytetä, mutta luotan siihen että jos käry käy niin Arto tekee minusta kunniallisen naisen. Artolla ON iso vehje!
[/quote]
Lisäks oon ihan hullun rakastunut siihen! Ja sekin minuun.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:53"]Pitkä, laiha, tummat hiukset. Juntti autonkorjaaja jonka huumorintaju 0.
[/quote]
Alkaako sukunimi H:lla? Onko hänellä vaimo nimeltä S***n???
[/quote]
Ei. Ilmeisesti vastaavia tapauksia on siis enemmän...
[/quote]
No minusta tämä Arto ei ole kuvailemasi kaltainen, mutta ulkonäkö täsmäsi ainakin suurinpiirtein :D varmistin vaan onko jollakulla eri käsitys hänestä
Ihan järjettömän PANTAVAN näköinen!
Pitkä, hoikka, tyylikkäästi ikääntyvä, hyvin miellyttävä ja mukava mies. Toimii kaupunginjohtajana. Perhetuttu.
Kuoli auto-onnettomuudessa n. 20 vuotiaana, silloin joskus. Oli "pahis", komea.
Kovaääninen ja aina itse äänessä, rasittava, levoton. Komea kyllä.
Kakara, amis, bensalenkkari, karjalalippis,sätkä huulessa hyi hitto. Tekee pahaa ajatellakin
Tiijän kolme artoa . Kaks niistä sukulaisia , molemmat tummahiuksisia ja pitkiä. Toinen enemmän huumorintajunen , toinen hiljasempi.
Sit tää kolmas arto.. hiema erakoitunu. Kaljuuntunu pyöreä lyhyt tapaus. Omituinen
Kerrostalokyttääjä,pahantahtoinen kyylä,omituinen höpöttäjä. Inkkarit rannalla.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 18:56"]
Kerrostalokyttääjä,pahantahtoinen kyylä,omituinen höpöttäjä. Inkkarit rannalla.
[/quote]
asuuko pikkukaupunkisa joka alkaa iillä?
Tumma ja komea. Alkkis ja mt puoli alkaa heittää ja pahasti.
Hyvä työkaveri ja varmaan hyvä tyyppi muutenkin. Sattumoisin tumma ja pitkä kuten muidenkin Artot.
Toinen on alkkis sukulainen joka luultavasti käy itä-rajan takana huorissa sääliksi käy tyttösiä.
Hauska, rempseä, reilu suomalainen miäs. Elämää nähnyt, mielenkiintoisia tarinoita. Sellainen kun isoisät olis mun haavekuvissa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:19"]Mä olen ollut Arton kanssa sängyssä monta kertaa ja sillä on hirveä vauvakuume. Ehkäisyä ei tietenkään käytetä, mutta luotan siihen että jos käry käy niin Arto tekee minusta kunniallisen naisen. Artolla ON iso vehje!
[/quote]
ei muuten ole. Vai onko n.14 cm ISO?
[/quote]
Ei 14cm ole iso. Tällä Artolla on 18cm ja TOSI paksu..
-Se joka puuhaa vauvaa Arton kanssa :)
tarrautuva, hyvä keskustelija, toisinaan hieman mauton, rohkea