Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko noille pienikuppisille kahvikalustoille enää koskaan käyttöä?

Vierailija
27.12.2020 |

Ei ne varmaan kierrä kierrätyskeskuksissakaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en pidä mukeista. Juon kahvini mustana ja vahvana, en tarvi mitään puolen litran astiaa. Kahvi pysyy paremmin kuumanakin kupissa, mukiin menevä isompi määrä jäähtyessään maistuu pahalta.

Vierailija
42/43 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vauva-palstalla pohditaan mokkakuppien heittämistä pois, voi olla  varma trendin kääntymisestä. Vrt. kun taksikuski alkaa antamaan sijoitusneuvoja....

Lähdenkin tästä kirpputorille etsimään edullisia design-mokkakuppeja. Muutaman vuoden päästä vain pahimmat juntit juovat mukista. 

Jep. Veikkaan, että 5-7 - vuoden sisällä tuuli kääntyy. Etsi tosiaan pieniä, ohuita, kullattuja ja mahdollisimman kukertavia, sellaisia jotka olisivat nyt just hyviä leikkimökissä. Trendi tulee tosiaan kääntymään.

Tiedän tämän siksi, että ostin pari vuotta sitten selkeitä, konstailemattomia valkoisia kahvikuppeja. Vaistoni on käänteinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ne on siirretty leikkimökkiin. Meillä juodaan kahvia vain isoista mukeista. Pikkukupit ovat ärsyttäviä, niitä saa olla koko ajan täyttämässä, eikä sokeripitoisuutta saa kuntoon. Aina tulee liian makeaa.

Jos kylässä tarjotaan mukikahvia, niin kieltäydyn kokonaan kahvista.

Inhottava suussa se paksu reuna.

Jos on tuttu kyläpaikka, niin pyydän vaihtamaan mukin kahvikuppiin. Tai jos olen veljellä poikkeamassa, niin vaihdan mukin itse sieltä astiakaapista.

Kuulostat raskaalta vieraalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi