Joko ostelette alennusmyynneistä joululahjoja vuodelle 2021?
Olen kuullut joskus tosi-jouluttajista, jotka aloittavat seuraavan joulun valmistelun heti ns. välipäivinä. Kuulutko sinä heihin? Itse en ole moista harrastanut, mutta nyt harkitsen sitä.
Kommentit (12)
Ostan joululahjat black fridayn aikana. Silloin saa alesta vaikka mitä.
Ehkä voisi muuten ostaa jotain kynttilöitä nyt, jos ovat jo alessa ensivuodelle. Ne ei sentään mene pahaksi.
Hirveän vaikeaa olisi mitään muuta ostella, kun ei tiedä mitä ihmiset haluavat.
Ei yleensä voi ostella niin aikaisin kun ei tiedä mitä toiset haluaa tai tarvitsee.
No en kuulu. Yleensä kerkee lapsillakin mieli muuttua vuodessa ja tarvitsen vähät rahani synttäreihin ja muihin juhliin ja lomiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei yleensä voi ostella niin aikaisin kun ei tiedä mitä toiset haluaa tai tarvitsee.
Ostelee vähän kaikenlaista kun halvalla saa. Siitä voi sitten valita lahjan.
Mitään oikeaa aletta ei ole. Luulette vaan kun kauppias laittaa - 20%, oikeasti se ei ole alennettu vaan lähtöhinta korotettu..
En jaksa alkaa heti miettiä seuraavan joulun lahjoja, kun just on saanut edelliset hoidettua.
Relaan niistä nyt.
Tulee kuitenkin synttäreitä ym. Heti huomenna miehen 50v päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostelee vähän kaikenlaista kun halvalla saa. Siitä voi sitten valita lahjan.
Ei mulla oo varaa ostella sitä sun tätä rihkamaa kun halvalla saa vaan haluan vähät rahat käyttää sellaisiin lahjoihin jota tarvitsevat ja haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Just hain suklaata ensi jouluksi -70 %.
Säilyykö muka ens jouluun asti
Kynttilöitä, lyhtyjä, joulukoristeita ja valosarjoja kannattaa ostaa. Niitä myydään nyt 50-70% alennuksella monessa paikassa.
Krääsää, krääsää, krääsää. Haalitaan, haalitaan, haalitaan. Ihmekös että maailma hukkuu ....
Tässä ketjussa voisi vinkata hyviä ale-löytöjä.