Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko töykeää heittää lahjaksi saatuja suklaita roskiin

Vierailija
27.12.2020 |

Kun ei vaan kykene niitä kaikkia syömään

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien työpaikalle ylimääräiset. Siellä ne hupenee nopeasti.

Vierailija
2/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sen jälkeen, kun ne on lahjaksi annettu ovat ne sinun. Omallasi saat tehdä niinkuin lystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie avaamattomana ruuanjakelupisteeseen tai ilahduta sillä terveyskeskuksen, kirjaston tai vanhusten palvelutalon henkilökuntaa.

Vierailija
4/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti heittää ruokaa roskiin, tai siis syötävää yleensä.

Vierailija
5/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna eteen päin. Eikä niissä päiväys heti mene, eli mikään kiire ei ole.

Vierailija
6/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se töykeää ole vaan hölmöä. Ne voi antaa suunnilleen kenelle tahansa. En osaa kuvitella heittäväni suklaata pois missään tilanteessa ja milloinkaan. Jaa, tietysti siinä tapauksessa, että suklaa on sulanut auringossa ja mennyt jotenkin täysin pilalle. Mutta normaalisti säilytettyä ja hyvin säilynyttä suklaata en voi kuvitella heittäväni pois. Eikä suklaa koskaan ehdi säilyä muutenkaan, vaan se tulee syödyksi.

Vierailija
7/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin suklaarasiakasan rappuun, kun menin kotiin.

Laitoin lapun päälle, että hyvää joulua naapurit, saa ottaa! Koko kasa katosi seuraavan päivän aikana :-)

Vierailija
8/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna eteen päin. Eikä niissä päiväys heti mene, eli mikään kiire ei ole.

No näinpä! Minä söin viime juhannuksena viimeiset joulusuklaat pois. Kyllä se suklaanhimo sieltä taas herää, jahka joulusta päästään. Ne ylimääräsuklaat voi piilottaa itseltään jonnekin yläkaappiin, niin on mistä ottaa. Tai sitten unohtaa ja tekee siivotessaan iloisen löydön. Ja meneehän nuo vaikka varalahjoina edelleen. On hyvä olla jotakin viemisiä jemmassa.

Vierailija
9/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin suklaarasiakasan rappuun, kun menin kotiin.

Laitoin lapun päälle, että hyvää joulua naapurit, saa ottaa! Koko kasa katosi seuraavan päivän aikana :-)

Minä tee saman kaikille epäsopiville lahjoille. Laitan tuollaisen saa ottaa -lapun päälle ja rappuun. Kyllä ne jollekin kelpaa.

Vierailija
10/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, ei niitä tosiaan kiire ole minnekään roskiin nakata. Muutaman kuukauden päästä naistuu jo itsellekin, tai jos suklaa on laatua, josta tietää, ettei todellakaan tykkää, laatikon voi antaa avaamattomana eteenpäin, vaikka postinkantajalle!

Vierailija
11/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien ylimääräiset suklaat jonki ajan päästä tarjolle työpaikalle, voi olla vaikka avattujakin laatikoita, kyllä ne kahvihuoneen pöydältä hupenee.

Vierailija
12/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin en heittäisi. Ottajia löytyy kyllä. Vaikka se naapurin työtön mies, jolla ei ole ollut varaa ostaa sitä yhtäkään konvehtirasiaa ja lapset ovat tulossa kylään.

Vierailija
13/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo heti jos päivässä tai parissa ei saa syötyä suklaita niin kannattaa roskiin heittää, jepjep. Ja jossain varmaan vielä raivataan sademetsiä pois että saadaan lisää maata kaakaoviljelmille.

Vierailija
14/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso mihin asti säilyy, jätä kaappiin ja tarjoile vieraille kahvin kanssa, paketoi uudelleen lahjaksi aina jollain tutulla on synttärit tai nimipäivä.

Vierailija
15/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti heittää ruokaa roskiin, tai siis syötävää yleensä.

Mistä lähtien (palmuöljy)suklaa on ollut (täysipainoista) ruokaa...?

Vierailija
16/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi antaa pois kuin väkisin syödä ja kerryttää vyötärölle.

Vierailija
17/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasta ja syö sitten joskus myhemmin. 

Vierailija
18/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo heti jos päivässä tai parissa ei saa syötyä suklaita niin kannattaa roskiin heittää, jepjep. Ja jossain varmaan vielä raivataan sademetsiä pois että saadaan lisää maata kaakaoviljelmille.

Kaakao kasvaa puissa. Palmuöljylle niitä metsiä raivataan, joka on av-mammojen maksukyvyn rajoissa olevan suklaan pääraaka-aine...

Vierailija
19/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän säilyy avaamattomina mutta jos on pakko just nyt heti ne pois hävittää niin itse vien töihin aina kaikki keksit ja karkit joita saan enkä itse syö. Siellä ne menee yhdessä päivässä parempiin suihin.

Vierailija
20/39 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän päästä tekee mieli kuitenkin. Kutsu joku kylään, ellet itse jaksa viedä muille