Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua masentaa välillä niin niin paljon...

Vierailija
28.05.2014 |

Jotenkin kuitenkin sitten nousen ja teen elämässäni edes kaikkein välttämättömimmät asiat, mutta vähintään jokaisessa viikossa, vähintään viikkotasolla, on joitain niin vaikeita synkeyden hetkiä, että on pakko vaan itkeä asioita itsekseen kotona. Jokunen vuosi sitten menin vaan niin rikki, etten koskaan korjaannu. En koskaan. Yrityksestä tässä ei ole puutetta, eikä asennettaankaan näin tunteet omaavana ihmisenä voisi tämän enempää kohottaakaan tai itseään tsempata. Vitun elämä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluus kaukana, todellakin. Lopulta kaikenlaisen liiallisen mielipahan ja stressin seurauksena mulle puhkesi loppuelämän lääkityksen vaativa fyysinen sairaus. Ja olen vielä verrattain nuorehko ihminen. ap

Vierailija
2/2 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole reilua, valitettavasti. Mulle hoetaan koko ajan, että "sun elämässä on tapahtunut niin paljon, että ei ihme jos ahdistaa". Ja ihan vitusti (sorry) onkin tapahtunut; parisuhteen kariutumisia, vanhempien kuolemat ja blaa blaa. Kyllä se elämä varmasti joskus voittaa, ei voi kun uskoa siihen. Ehkä terapia auttaisi, niin minua kuin sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän