Mies kuuntelee vessan oven takana. Häiritsee!
Olen huomannut, että mies jumittuu jonnekin veskin oven läheisyyteen, kun menen asioille. Joskus tuntuu, että se oikein hiljenee kuuntelemaan, että mitä tapahtuu. Outoa ja jotenkin todella häiritsevää. En kehtaa pierräkään rauhassa kun tuntuu että posliini tärisee. Muuten tavallinen, normimies.
Kommentit (19)
Minä ainakin antaisin rätistä oikein kunnolla, lopettaispahan kuuntelun. :D
Tä? Siis vessan oven takana kuuntelee sinua? Kamalaa! Sano vaikkapa näin "Hei, älä jää vessan oven taakse kuuntelemaan, kun olen siellä, en pidä siitä. voisitko lopettaa?"
Jotenkin särähti toi "muuten normaali" :D
Kysy siltä seuraavan kerran petihommissa että saatko pissata ja kakata sen naamalle...
Pikkupoikia ne miehet on koko ikänsä. Se on hassua, kun täti menee kakalle!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:50"]
Tä? Siis vessan oven takana kuuntelee sinua? Kamalaa! Sano vaikkapa näin "Hei, älä jää vessan oven taakse kuuntelemaan, kun olen siellä, en pidä siitä. voisitko lopettaa?"
[/quote]
Tätä on vaikea selittää, mutta en voi oikein sanoa mitään, kun sitten paljastaisin, että olen huomannut, että mies kuuntelee. Ja se olisi jotenkin noloa. Minua oikeasti pierettää usein ihan kamalasti. Yksin ollessani päästelen varsinkin aamuisin kamalia jysärejä. Johtuu laktoosi-intoleranssista.
Minun tekisi mieli jäädä kuuntelemaan, mutta en tietenkään jää, sen verran älliä päässä...
Ota vessaan mukaan suihkupullo jonka täytyä etikalla, sitten avaat oven yllättäen ja nopeasti ja suihkutat sitä päin naamaa. Tee tämä aina kun kuulet, että se hiippailee oven takana.
Kysy siltä seuraavan kerran petihommissa että saatko pissata ja kakata sen naamalle...
[/quote]
Eikun avaat sen vessan oven ja päästät pönttöön oikein kaikuvan pommin ja kysyt "mitäs tykkäsit?".
Kuvittelet koko asian. Ota radio mukaan vessaan ja pistä täysille.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:53"]
[/quote]
Tätä on vaikea selittää, mutta en voi oikein sanoa mitään, kun sitten paljastaisin, että olen huomannut, että mies kuuntelee. Ja se olisi jotenkin noloa. Minua oikeasti pierettää usein ihan kamalasti. Yksin ollessani päästelen varsinkin aamuisin kamalia jysärejä. Johtuu laktoosi-intoleranssista.
[/quote]
No kai voit sanoa, että voisiko hän lopettaa. ihan ilmiselvästi tämä häiritsee sinua kun siitä täälläkin puhut...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:59"]
Kuvittelet koko asian. Ota radio mukaan vessaan ja pistä täysille.
[/quote]
Miten ajattelit, että radion raahaaminen vessaan olisi fiksuinta selittää miehelle? Kuuntelen tässä samalla uutiset ja sään....?
Älä laita ovea kiinni. Kehtaako sitten ihan töllätä siinä?
Siis ei hitto se on Arto! Siinä miehessä paljon muutakin omituista. Mä arvasin ettei kukaan oo jaksanu kattella sitä ihmeellistä touhua pitkään ja on vieläkin tapailuasteella.
Olisi vakavan keskustelun paikka. Jos miehellä on vahva fetissi, voi olla että hän ei pysty elämään koko elämäänsä parisuhteessa jossa ei saa vaikka hieroa kakkaa johonkin seksin aikana. Jos Artolle riittää pelkkä kakkaamisen kuuntelu oven takana, niin kai siihen voisi tottua, jos muuten on aviomiesainesta.
Sillä on pissi tai kakkifetissi