Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä 2 viikkoa 200€lla? Olemme kaksi aikuista ja vauva. ev

Vierailija
31.07.2006 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, 2 aikuista ja koira eikä tarvis edes paljon pihistellä

Vierailija
2/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti! ku laskut on maksettu jää ehkä se 20¿ ja sillä elän helposti sen 2viikkoo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä sentään 2 aikuista, 2 lasta ja koira.

Vierailija
4/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskut maksettu eikä esim. bensaa tarvitse isoja määriä niin helpostihan tuolla vaipat ja ruoat hankkii ja jääkin vielä....

Vierailija
6/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä herkut ostamatta. Ootko oikeesti noin avuton vaiko mustalainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina olis toi summa 2 vko ruokiin niin meillähän olis ihan yltäkyllästä. Ja meitä on 2 aikuista, muksu tulossa ja 3 eläintä

Vierailija
8/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuollainen summa voi kenellekään tehdä tiukkaa. Vai mitä teillä normaalisti syödään, kaviaaria???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä sitten tiedä, mikä tässäkin oli riidan aihe mieheni kanssa...:( huoh

ap

Vierailija
10/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä summalla jo päivän sapuskat ihan reippaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ihan tavallisia ruokia: lihaa, kalaa, perunaa, riisiä, mehua, jugurttia, juustoa, leipää, energiajuomia, limua, kahvia, hedelmiä.

ap

Vierailija
12/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tule tolla rahalla pärjäämään:( Kyllä teidän täytyy hakea rahaa nyt sossusta. Miten olette päästäneet talouden tuohon jamaan? " ihmettelee"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. maidon hinnassa on meidän lähikaupassa lähes 10snt hintaero Ingmanin ja valion välillä. Samaten litran jogurteissa on jopa 1¿ eroja

Osta tarjoustuotteita, tee ruoka itse. Laadi ostoslista kun menet kauppaan, älä osta ohi sen. Tee tavallista kotiruokaa.

Vaippojen ei tarvi olla Pampersia vaan halpismerkit on ihan yhtä hyviä.

Jatka ruokia kasviksilla esim. jauhelihakastikkeeseen voi laittaa porkkanaraastetta.

Mars metsään poimimaan mustikoita, ovat hyviä puurossa ja piirakkakin on edullinen makean nälkään.

Vierailija
14/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä- ja maitotäydennyksiä voi viikon mittaan tehdä mutta tuskin teillä pahemmin tarvitsee kun lapsi vasta vauva. Ostat vaan listan mukaan, niin ei tule tehtyä " hömppäostoksia" . Limut ja varsinkin energiajuomat (nehän on kalliimpia kuin bisse?) heti veks, mehut tiivisteinä eikä mitään täyshedelmätuoremehuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jääkaapiin kannussa vettä ja sitruunaviipale makua antamaan. Katsokaa mitä juustoa ostatte, arkijuusto on halpaa. leivistä kannattaa myös seurata kilohintaa.

Vierailija:


kai ihan tavallisia ruokia: lihaa, kalaa, perunaa, riisiä, mehua, jugurttia, juustoa, leipää, energiajuomia, limua, kahvia, hedelmiä.

ap

Vierailija
16/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa se on jonkun lapsettoman kommentoida, kun on vain 2 suuta ruokittavana ja päivän pääateria syödään luultavasti töissä...



Lasten kanssa ruokaan ja vaippoihin menee yllättävän paljon rahaa, varsinkin jos äiti/ isä + lapset ovat päivät kotona.

Vierailija
17/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Makaronilaatikkoa

Makkarakeittoa

Kaalikeittoa

Hernekeittoa

Kaalilaatikkoa

Kinkkukiusausta

Kasvispataa

Jauhelihapastakastiketta

Kanakastiketta

Kanarisottoa

Linssikeittoa

Pinaattikeittoa



Tee kaikki itse, jätä limut, energiajuomat ja muut herkut ostamatta ja osta varsinaisiin ruokiin edullisia raaka-aineita.



Älä osta juustoa äläkä leikkeleitä, paitsi jos saat tarjouksesta halvalla. Kesällä tuoreet kasvikset ovat edullisia ja terveellisiä ja korvaavat hyvin leikkeleet.



Suunnittele ja tee ostoslista etukäteen. Pysy listassa, älä tee heräteostoksia.

Vierailija
18/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan tekeminen kotona hyväjuttu ja se että ostaa kerralla " kaikki" .

Sämpylät leivotaan jo itse ja pakastimeen olen ostanut tarjousvihanneksia, ei kai tästä tule ongelmaa...mieheni tuntuu ottavan tilanteesta enemmän painetta.

Joo, pitää ostaa vaippoja vauvalle, mutta mietin kyllä jos yrittäisi värkätä noiden harsojen kanssa...Kiinteätkin ollaan aloitettu, mutta ne soseet valmistan itse, eikä hän vielä syö paljoa.

Miehellä on jonkinlainen riippuvuus energiajuomiin, sen on vaikea niistä luopua.

ap

Vierailija
19/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tehkää vaikkapa jääkahvia itse, jos mies haluaa kylmää ja piristävää juotavaa.

Vierailija
20/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aikuista ja 2 vaippaikäistä lasta, 400¿ menee ruokakauppaan kuukaudessa.

Kyllähän sinne saa menemään niin paljon kuin vain haluaa, hiukan miettimällä ostokäyttäytymistään voi säästää paljon.

Vauva ei paljoa kaupasta tarvitse, jos juo korviketta, niin jauheesta tehtävä tulee paljon halvemmäksi. Soseet kannattaa itse tehdä. Vaippojen ei tarvitse olla kalleinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi