Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ostaisin 4 kk ikäiselle kun eräs sukulainen

Vierailija
14.08.2006 |

antoi 50 euroa ja käski ostaa vaikka potkuhousut? Vaatteita on tosi paljon ennestään (etenkin isosiskon vanhoja ja lahjaksi saatuja). Mutta haluan kuitenkin tuon summan käyttää tähän lapseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka fisher pricea tms.

Vierailija
2/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten säästät ja ostat kun jotain oikeasti tarviit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vaippoja,ruokaa,ym hoitoon liittyvää

-talvipuku+varusteet

-turvaistuin pesämuna (jo 6-8kk ikäinen voi olla muussakin kuin kaukalossa)

-kevyet rattaat/matkarattaat (jos ei jo ole ja jos olis pian tarvetta,6kk esim kauppareissuilla tmv)

-muskarimaksu

Vierailija
4/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sen verran iso vaate että käy vasta myöhemmin. Itsekin ostelen liian isoja vaatteita vauvalle jemmaan sillä kaapit on täynnä niitä kavereilta saatuja ja sopivia. Pakko se ostosvimma on johonkin purkaa ;)

Vierailija
5/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin lahjaksi Ruskovillan villainen alushaalari ja se oli ihan mielettömän hyvä!

Vierailija
6/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin osta joku koru, jota lapsi voi pitää sitten isompana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin jo puolivuotiaalle jäi turvakaukalo ahtaaksi, kun piti laittaa talvivaatteet päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan