Lohturuokasi/ruokapaheesi?
Minun on kiinalainen paistettu riisi ja paksusti maksamakkaralla, venäläisellä suolakurkulla ja kermajuustolla päällystetty voileipä.
Kommentit (91)
Kun olen illan yksin kotona laitan uuniin Pirkan cheddartäytettyjä jalapenoja ja saman sarjan mozzarellatikkuja. Dippikastikkeen kippoon ja sohvalle. Ei mitään kasviksia! Laitan paketeista aina puolet kummastakin eli tästä riittää toiseenkin oman olon iltaan :)
Perheelle en näitä tarjoa, piilotan aina pakastimen alahyllyn peränurkkaan. Ja hyvä puoli että ei tule tiskiä. Laiskan illan herkku.
Apua mikä nälkä tuli!
Grillihampurilaiset, pizza, sipsi + dippi, tuore ruisleipä paahdettuna ja siihen voita, mangorahka, kylmä cola, omena sommersby, mozzarellasalaatti ja uunituoreet sämpylät. Näitä siis suht harvoin eikä mitään överejä.
Minun paheena on hapanleipä paahdettuna. Päälle jalapenorenkaita iso nippu ja sen päälle juustosiivuja. Minuutti mikrossa, että juusto sulaa ja silmät vettä valuen syöntiin.
Tulee kuola suuhun nytkin kun tätä naputa.
Lohturuoka: Tortillat tai kebab ranskikset grilliltä.
Paheruoka: nakit joita dippaan jugurttiin
Sellainen Saarioisten jauhelihapizza eli "roiskeläppä", kylmänä, siivutettuna :D
Paahtoleivän viipaleet, joiden välissä salaattia, majoneesia, pekonia, kermajuustoa, cheddarjuustoa ja mozzarellaa (juustot tietenkin sulaneina).
Tuota en voi vastustaa.
Anopin kaalilaatikko ja mykyrokka extra munuaisilla. Savolaisena olen syntynyt, mutta maailma vei... 20-v viimeksi maistoin molempia. Vieläkin tunnen maut suussani, vaikka ihana anoppi haudattiin jo aikoja sitten. Voi, jos vielä saisi maistaa! Tai edes reseptin...
Kaalikeitto on ihan parasta lohturuokaa minulle. Ärsyttää, kun kesäisin ei saa tehtyä kunnollista :D
Paheita sipsit, kebab ja Kotivaran minisalamit.
Mac&cheese&Cocacola.
Ja olen ihan suomalainen Suomessa asuva nainen :D