Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lohturuokasi/ruokapaheesi?

Vierailija
28.05.2014 |

Minun on kiinalainen paistettu riisi ja paksusti maksamakkaralla, venäläisellä suolakurkulla ja kermajuustolla päällystetty voileipä.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac&cheese&Cocacola. 

Ja olen ihan suomalainen Suomessa asuva nainen :D

Vierailija
82/91 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nachot ja creme fraiche

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen illan yksin kotona laitan uuniin Pirkan cheddartäytettyjä jalapenoja ja saman sarjan mozzarellatikkuja. Dippikastikkeen kippoon ja sohvalle. Ei mitään kasviksia! Laitan paketeista aina puolet kummastakin eli tästä riittää toiseenkin oman olon iltaan :)

Perheelle en näitä tarjoa, piilotan aina pakastimen alahyllyn peränurkkaan. Ja hyvä puoli että ei tule tiskiä. Laiskan illan herkku.

Vierailija
84/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä nälkä tuli!

Grillihampurilaiset, pizza, sipsi + dippi, tuore ruisleipä paahdettuna ja siihen voita, mangorahka, kylmä cola, omena sommersby, mozzarellasalaatti ja uunituoreet sämpylät. Näitä siis suht harvoin eikä mitään överejä.

Vierailija
85/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paheena on hapanleipä paahdettuna. Päälle jalapenorenkaita iso nippu ja sen päälle juustosiivuja. Minuutti mikrossa, että juusto sulaa ja silmät vettä valuen syöntiin.

Tulee kuola suuhun nytkin kun tätä naputa.

Vierailija
86/91 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohturuoka: Tortillat tai kebab ranskikset grilliltä.

Paheruoka: nakit joita dippaan jugurttiin

Vierailija
87/91 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Saarioisten jauhelihapizza eli "roiskeläppä", kylmänä, siivutettuna :D

Vierailija
88/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet, itseleivotut sämpylät!

Vierailija
89/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleivän viipaleet, joiden välissä salaattia, majoneesia, pekonia, kermajuustoa, cheddarjuustoa ja mozzarellaa (juustot tietenkin sulaneina).

Tuota en voi vastustaa.

Vierailija
90/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kaalilaatikko ja mykyrokka extra munuaisilla. Savolaisena olen syntynyt, mutta maailma vei... 20-v viimeksi maistoin molempia. Vieläkin tunnen maut suussani, vaikka ihana anoppi haudattiin jo aikoja sitten. Voi, jos vielä saisi maistaa! Tai edes reseptin...

Vierailija
91/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeitto on ihan parasta lohturuokaa minulle. Ärsyttää, kun kesäisin ei saa tehtyä kunnollista :D

Paheita sipsit, kebab ja Kotivaran minisalamit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi