Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lohturuokasi/ruokapaheesi?

Vierailija
28.05.2014 |

Minun on kiinalainen paistettu riisi ja paksusti maksamakkaralla, venäläisellä suolakurkulla ja kermajuustolla päällystetty voileipä.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviliemessä keitetty makaroni, lautaselle nokare voita ja juustoraastetta tai raejuustoa <3

Vierailija
42/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi, toi Fazerin kestileipä. Pitää ostaa sitä heti seuraavalla kauppareissulla. En oo edes muistanut. Ja just juustoa päälle. aah.

Mun paheruoat ja samalla lohturuoat. Onneksi en tarvitse lohtua niin kauhean usein.

Pizza, hyvin tehty lasagne, muut hyvin tehdyt pastat - saa olla myös kermaa ;) ja oudoimpana McFeast hampurilainen. Juustonaksut. Juustot + joku ihana punaviini. Sipsit ja dippikastike.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapeaksi paistetut karjalanpiirakat munavoilla, maustamattomat sipsit, värikkäät turkinpippurit, punaviini, juustot, mansikat <3

Vierailija
44/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisipuuro ison voisilmän kera, vierellä jälkiuunileipää ja vaikkapa graavilohta.

Vierailija
45/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko saada menkkojen aikaan tummaa suklaata, sellainen pieni  levy riittää ja tuo nro.3 pasta mieliteko on myös mulle tuttu. Ah...savulohipasta ja parmesan...

Vierailija
46/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetasalaatti ja olut.

Vierailija
47/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mikä vaan pasta, jossa paljon parmesania (esim. kana, lohi, avokado, pasta carbonara, pesto) ja sen kera lasi hyvää viiniä.

Vierailija
48/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta tuollaista. En ole koskaan kokenut tarpeelliseksi syödä mitään jos surettaa. Eikö toi tarkoita psykologisessa mielessä sitä, että on jäänyt kiinni johonkin äiti-tissi vaiheeseen?

Vierailija
49/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki juustot, varsinkin aurajuusto, suklaa ja olut. Pitsa.

Vierailija
50/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:16"]En harrasta tuollaista. En ole koskaan kokenut tarpeelliseksi syödä mitään jos surettaa. Eikö toi tarkoita psykologisessa mielessä sitä, että on jäänyt kiinni johonkin äiti-tissi vaiheeseen?

[/quote]

Pahoittelen ehkä epäselvää avaustani. Tarkoitin tällä lähinnä sellaista omaa ruokahimotusta.

Vierailija
51/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:16"]

En harrasta tuollaista. En ole koskaan kokenut tarpeelliseksi syödä mitään jos surettaa. Eikö toi tarkoita psykologisessa mielessä sitä, että on jäänyt kiinni johonkin äiti-tissi vaiheeseen?

[/quote] Otsikossa on lohturuoka/RUOKAPAHEESI.

Vierailija
52/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:19"]

[/quote]Lohturuoka tarkoittaa juuri sitä että syö suruunsa. Ja mikä ihme on ruokapahe? Sama asia mutta toisin ilmaistuna? Ihan sama, mä en harrasta tuollaista. Syön vain nälkääni ja joskus kylässä seuran vuoksi.

Koettakaa nyt aikuiset ihmiset päästä irti tuollaisesta ruokariippuvuudesta ja löytää elämään muuta sisältöä kuin syöminen niin pysyy painokin kurissa.

Vierailija
53/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit ja dippi.

Vierailija
54/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä milloinkin. Joskus tekee mieli makeaa ja joskus suolaista. Yleensä punaviini rentouttaa ihanasti. Kaksi lasillista niin lämpö valtaa kehon.

Vierailija
55/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:19"]

[/quote]Lohturuoka tarkoittaa juuri sitä että syö suruunsa. Ja mikä ihme on ruokapahe? Sama asia mutta toisin ilmaistuna? Ihan sama, mä en harrasta tuollaista. Syön vain nälkääni ja joskus kylässä seuran vuoksi.

Koettakaa nyt aikuiset ihmiset päästä irti tuollaisesta ruokariippuvuudesta ja löytää elämään muuta sisältöä kuin syöminen niin pysyy painokin kurissa.

[/quote]

Minun ei olisi ehkä pitänyt ollenkaan tehdä tätä elämäni ensimmäistä avausta tällä palstalla. Harmi, sillä pidän ruokajutuista ja olisin ihan vilpittömästi halunnut lueskella ihmisten herkkuruoista ilman mitään elämäntapojen tuomitsemista tai paheksumista.

Vierailija
56/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:19"]

[/quote]

Et osaa ilmeisesti lukea, vai onko ymmärryksessäsi vikaa?

Vastaatko myös avaukseen : Koska lapsesi oppi kävelemään? että "Mulla ei ole lasta enkä aio ikinä tehdäkään, enkä ymmärrä ihmisiä joilla on lapsia koska mun mielestäni ylikansoitus pilaa maapallon"

Vierailija
57/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonmakkarakeitto.

Makaronimössö, eli keitetty makaroni ja esim. eilinen jauhelihakastike/ bolognesenjämät + smetananökäre/ fetaa + jääkaapista löydetyt juustonjämät raastettuina. Muu perhe kiittää, koska mä hoidan meillä ruuan ja jos mä tarvitsen lohturuokaa, kaikki syöl sitä.

Varsinaisia ruokapaheita mä en itselläni tunnista.

Lohturuuan ja ruokapaheen välillä oli otsikossa /, joka luettuna tarkoittaa "tai", ei "ja". Tämä 6:lle tiedoksi. 

Vierailija
58/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:19"]

[/quote]

Minun ei olisi ehkä pitänyt ollenkaan tehdä tätä elämäni ensimmäistä avausta tällä palstalla. Harmi, sillä pidän ruokajutuista ja olisin ihan vilpittömästi halunnut lueskella ihmisten herkkuruoista ilman mitään elämäntapojen tuomitsemista tai paheksumista.

[/quote]

Älä välitä noista idiooteista, jokaiseen ketjuun tulee joku elämää vailla oleva urpo levittämään pahaa oloaan.

Voisin syödä pizzaa vaikka joka päivä. Käytännössä syön sitä ehkä pari kertaa vuodessa, koska en voisi olla vetämättä koko lättyä kerralla, ja se on kokoiselleni ihmiselle puolet liikaa.

Pidän suklaasta, 100g menee alas ilman että edes huomaan mitä teen. Viiniä voisin myös juoda joka päivä, jos ei tarvitsisi välittää terveysvaikutuksista.

Vierailija
59/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:28"]

Siskonmakkarakeitto.

Makaronimössö, eli keitetty makaroni ja esim. eilinen jauhelihakastike/ bolognesenjämät + smetananökäre/ fetaa + jääkaapista löydetyt juustonjämät raastettuina. Muu perhe kiittää, koska mä hoidan meillä ruuan ja jos mä tarvitsen lohturuokaa, kaikki syöl sitä.

Varsinaisia ruokapaheita mä en itselläni tunnista.

Lohturuuan ja ruokapaheen välillä oli otsikossa /, joka luettuna tarkoittaa "tai", ei "ja". Tämä 6:lle tiedoksi. 

[/quote] Ja jos luet tarkemmin, huomaat että juuri 6 ymmärsi ja 4 ei ymmärtänyt.

Vierailija
60/91 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nelonen sinua kun olet niiiiiin ehdoton elämässäsi. Annappa meidän muiden kuitenkin ilakoida ruokajuttujen parissa.

Lasagne ehdottomasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän