kutinaa naapurista
Olen 3 lapsen äiti, mies töissä yrittäjänä. Naapurissa samanikäinen pariskunta, lapset alakouluikäisiä kuten meilläkin. Naapurin mies oli tänään vapaalla ja minä halusin leikata nurmikon. Leikkuri ei vain käynnistynyt. Huusin sitten naapurin miehen katsomaan, kun se tuli lenkiltä kotiin.
Aikansa leikkuria katsottuaan sai sen käyntiin, totesi että puristelua se vain vaati. Sitten se nousi ylös, katsoi minua silmiin, siveli käsivarttani ja sanoi, että "kyl mä voisin muutakin rassata". En voinut sanoa mitään. Oli kuin vuosien huutooni olisi vastattu, kangistuin. En saanut sanaa suustani. Naapuri puristi ranteestani ja sanoi "kutsu kun on tarvetta" ja irroitti viimeinkin silmänsä sielustani.
Minä tulin sisään ja mietin. Mietin ja vatvon tätä nyt jo toista tuntia. Tämä ajatus naapurista tuomassa nautinnon aaltoa minulle on kiusannut jo pari vuotta. Alkuun se oli viaton ajatusleikki, sitten seksuaalinen päiväuni. Kyse ei ole seksin puutteesta, meillä sitä on kyllä. Naapurissa ei kuulemma niin useasti. Mutta parista talvellisesta keskustelusta ja katseiden vaihdosta nyt siis tultiin tähän. Ketään ei ole kummallakaan kotona. Lapset vielä pari tuntia koulussa. Uskaltaisiko käydä naapurissa... Halu ja himo on hirveä. ääh.
Kommentit (35)
Ihan oikeasti. Miettikää palsta-mammat. Jos mies tai nainen käy vieraissa, ketä siinä pitäisi syyttää?
Tuskin kukaan himoitsee toista ilkeyttään. Siinä pitäisi molempien katsoa syvään peiliin.
Jos parisuhde voi hyvin ja on tasapainossa niin ei siinä syrjähyppyjä yms salarakastajia tarvita. Ei se mitään rakettitiedettäkään ole. Käy hakemassa sitä mitä ei tavallisesti saa?
Hävetkää!
Alkoipa panettaa. Toivottavasti edes ap saa.
Olenko mä ainoa, joka pitää ap:ta tyhmänä???
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:25"]
[/quote]
Olet!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:26"]
[/quote]
Olet!
[/quote]
Eli teidän mielestä pettäminen on ihanaa??
[/quote]
Et. Mä tosin pidän ap:ta myös itsekkäänä lutkana.
[/quote]
Et! Tyhmänä näin lievästi ilmaistuna...Kotikasvatukseni estää sanomasta mitä todella ajattelen.
Ensimmäisenä tulee mieleen huora.pilaa siinä sitten oma ja tuon ihanan miehen perheelämä..lapsista puhumattakaan.sori,mutta sun kaltaiset naiset on törkeitä.puhun kokemuksesta.äitini teki juuri noin.kaksi avioliittoa päättyi ja traumat meillä lapsilla kovat.tuollainen nainen ajattelee vain alapäällä.mua kuvottaa.jos teistä jotain tulee,en toivo teille mitään hyvää.
Noooo???? Mäki haluun tietää oliko hyvät kahvit!! ;)