Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xenia+Evechic

Vierailija
28.05.2014 |

Uusimmassa postauksessa on kommenttiboksissa TAAS kysymys Evechicistä, ilmeisesti joku asiakas. Kaikkiin muihin kommentteihin Xenttu on vastannut muttei tuohon. Miten se on niin vaikeaa vastata kauppaa koskeviin asioihin? Käsittämätöntä.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdeksan raskauskiloa jäljellä ja raskaudesta jäänyt pömppö. Jos seison ryhti suorana vetämättä vatsaa sisään, niin vatsani näyttää ihan eriltä kuin niin että vedän vatsaa sisään ja kädet kattoa kohti jolloin vatsalihasten reuna piirtyy ja iho kiinteytyy :D. Mun mielestä tuollaiset kuvat ei kerro mitään oikeasta tilanteesta :D

----

Mutta eihän xeniaa onneksi haittaa raskauskilot ja vartalon muutokset kun on kasvattanut pienen ihmeen ;) ;) <3 <3

Vierailija
2/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:49"]

Kyllähän tämä nyt menee hieman jankkaamisen puolelle noin kokonaisuudessaan. Kauppa on kiinni ja thats it. Mutta harvalla pienyrityksellä taas on varaa olla tyly asiakkailleen ja periaatteessa jokainen voisi olla potentiaalinen asiakas tulevaisuudessa. Nyt toki voidaan miettiä, että kuinka moni sitten palaa hänen kauppaansa jos se joskus taas avataan. Pienyrityksessä työskentelevänä on tullut todettua, että asiakaspalvelu ja tyytyväinen asiakas on kyllä se kaiken a ja o. Puskaradio toimii markkinointikanavana ja tyytyväiset asiakkaat palaavat uudelleen ja uudelleen + heidän kaverinsa. Äkkiä ne asiakkaat vaihtavat muualle. Mutta toki jos on rahaa millä mällätä, niin mitäs sitä sitten sen enempää asiaa viestittää ulkopuolelle ja käyttäytyy miten haluaa. Harvalla pienyrittäjällä sitä mällättävää ei vain ole..

[/quote]

Harvalla pienyrittäjällä ei ole mällättävää, eli useimmilla mielestäsi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin vähän huvittaa blogeissa jotkut vatsakuvat, joista näkee selvästi että on vedetty ilmaa sisäänpäin. Mikä muu sellaisten tarkoitus olisi, kuin todistella muille jotain? Jos olisi oikeasti esittelykunnossa oleva vatsa, ei sitä tarvitse jännittää, saati niin paljon. Ei kuitenkaan olla missään hollywodin punaisella matolla salamavalojen räiskeessä.. Huvittava blogi kyllä tuo Xenian, niin ristiriitainen jotenkin. Mutta eipä tarvitse sitäkään enää lukea, kun on netti täynnä parempia, eikä noin tylsiä ja itseään toistavia missä ei ole mielikuvitusta:)

Vierailija
4/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:49"]

Kyllähän tämä nyt menee hieman jankkaamisen puolelle noin kokonaisuudessaan. Kauppa on kiinni ja thats it. Mutta harvalla pienyrityksellä taas on varaa olla tyly asiakkailleen ja periaatteessa jokainen voisi olla potentiaalinen asiakas tulevaisuudessa. Nyt toki voidaan miettiä, että kuinka moni sitten palaa hänen kauppaansa jos se joskus taas avataan. Pienyrityksessä työskentelevänä on tullut todettua, että asiakaspalvelu ja tyytyväinen asiakas on kyllä se kaiken a ja o. Puskaradio toimii markkinointikanavana ja tyytyväiset asiakkaat palaavat uudelleen ja uudelleen + heidän kaverinsa. Äkkiä ne asiakkaat vaihtavat muualle. Mutta toki jos on rahaa millä mällätä, niin mitäs sitä sitten sen enempää asiaa viestittää ulkopuolelle ja käyttäytyy miten haluaa. Harvalla pienyrittäjällä sitä mällättävää ei vain ole..

[/quote]

Harvalla pienyrittäjällä ei ole mällättävää, eli useimmilla mielestäsi on.

[/quote]

Eiköhän se, mitä kirjoittaja ajoi takaa, tullut tässä selväksi.

Ja harvinaisen oikeassa hän kyllä on. Vaikka en itse mitään evechicistä tilannut, voin valottaa tilannetta asiakkaan kannalta.  Itselläni oli ulkomailla asuessani erittäin hyvä kampaaja, joka teki liikkeensä kanssa "evechicit". Asioin hänen liikkeessään noin kerran kuukaudessa, ja varasin ajan pari viikkoa etukäteen. Erään käynnin jälkeen puheluuni ei vastattukaan. Kun kävin kääntymässä liikkeen ovella, siellä olivat turvakaihtimet kiinni. Mitään lappua ovella ei ollut, mikä oli todella outoa tuossa maassa - yleensä siellä kiinnitettiin oviin ja ikkunoihin useita kirkasvärisiä lappuja lomankin ajaksi. Koko juttu olisi varmaan jäänyt mysteeriksi, ellei silloinen natoni, joka tunsi ihan kaikki kaupungissa, olisi kertonut kampaajan sulkeneen liikkeen ja työskentelevän naapurikaupungissa sijaitsevassa kampaamossa. Tässä vaiheessa olisin toki voinut siirtyä tuon toisen kampaamon asiakkaaksi, koska naapurikaupunkiin ajoi kymmenessä minuutissa. Mutta arvatkaapa, siirryinkö? Vaikka kampaaja oli teknisesti osaavimpia, joka minulla on koskaan ollut, leikkasi ja värjäsi tuolloin aika vaativan kampaukseni täydellisesti, ja ennen kaikkea tiesi, mistä pidän, ja mikä minulle sopii, etsin toisen kampaajan. Sen verran ylenkatsotuksi tunsin itseni asiakkaana. 

Joten vaikka ymmärrän hyvin, ettei Xenia jaksa kaikkia lukijoiden "elämänohjeita" noudattaa, mahdollista tulevaa liiketoimitaa varten tätä kannattaa petrata. 

Vierailija
5/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas taas ketju poistettu. 

Vierailija
6/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki xenttuketjut olivat poistuneet yöllä kolmen tunnin aikana..

Vierailija
7/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evekiikki lopettaa, tietokone myydään jne jne. Hyvin menee.

Vierailija
8/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks evechicistä ei saa keskustella tällä palstalla?

Vierailija
9/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups!

Vierailija
10/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon että useammat lukijat havahtuisivat lukemaan kommenttiboksia. Postauksista saa iloisen ja positiivisen kuvan, kommenttiboksista aivan päivänvastaisen.

Vierailija
11/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hänellä on varaa olla noin ärhäkkä?

Vierailija
12/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyshuuruissaan ärhentelee.

Vierailija
13/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 09:31"]Uusimmassa postauksessa on kommenttiboksissa TAAS kysymys Evechicistä, ilmeisesti joku asiakas. Kaikkiin muihin kommentteihin Xenttu on vastannut muttei tuohon. Miten se on niin vaikeaa vastata kauppaa koskeviin asioihin? Käsittämätöntä.

[/quote]

Miten se on niin vaikeaa ymmärtää ja kunnioittaa kun kirjoitetaan ettei asiaa kommentoida ja eritellä sen enempää?

Vierailija
14/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa tod helposti kaiken itseensä, todella lapsellista. Ei tuota törttöilyä ja asiatonta tiuskimista voi laittaa raskauden, vauvan, imetyksen tms piikkiin. X tarvis vähän tyyneyttä. Uskomatonta miten se ottaa asiallisetkin palautteet herneenä nenään ja aina hyökkäys on paras puolustus. Tolle tyttelille tulee vielä ongelmia elämässä jossei käytös muutu :/

Vierailija
15/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea uskoa, että se kotielämä on niin auvoista kun mitä Xenttu IG-kuvillaan esittelee, löhöilyä sohvannurkassa teekupposen kera jne. Ei onnellinen ihminen tiuski tuolla tavalla. Itse kuullostin juurikin tuolta kun oli koliikkivauva ja avioero nurkan takana. Ja juu, postasin FB:hen ihkumussu-kuvia raksupoksuistani. Just joo. Täydestä meni lähipiirillekkin... :D

Vierailija
16/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 07:45"]Minä toivon että useammat lukijat havahtuisivat lukemaan kommenttiboksia. Postauksista saa iloisen ja positiivisen kuvan, kommenttiboksista aivan päivänvastaisen.

[/quote]

Päinvastoin toisista kommentoijista saa jankutavan, neuroottisen ja kaikkeen takertuvan kuvan. Jaksetaan jauhaa kaupasta, jota ei edes ole enää. Neuvotaan mitä olisi pitänyt tehdä jne.

Hei se juna meni jo! Elämää on evechicinkin jälkeen!

Vierailija
17/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan kommentoija erityisesti edes tivannut mitään tarkkaa syytä nettikaupan lopettamiseen? Lähinnä vaan sitä tapaa, miten asiasta ilmoitettiin.

Vierailija
18/79 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/79 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo pitkään miettinyt, että voidaanko x:n blogia edes pitää muoti- tai lifestyle blogina? Blogissa käsiteltävän asiat kun ovat ihan alapää osastoista Pradan käsilaukkuihin. Parempi termi olisi mun mielestä "tirkistely blogi"! Koska ainoa syy miksi minä "seuraan" blogia on sen kommentti boksi. Mun mielestä on vaan niin tavattoman viihdyttävää katsoa sitä x:n kilahtamista ja uhkailua siellä :D

Oikeata ja mielenkiintoista sisältöä blogissa on tosi harvoin. Kommentti boksi ja nämä keskustelut on vaan todella viihdyttäviä, toivotaan että x ymmärtää tämän myös. Niin kauan kun keskustelut eri foorumeilla ja kommentti boksissa jatkuu, myös blogin viihdearvo säilyy :D

Vierailija
20/79 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tiuskinnasta ja uhkailusta on tullut osa x:n brändiä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi