Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä paikalla, vastaan kysymyksiinne hetken

Vierailija
21.06.2014 |

Olen aika tyhmä, mutta googlea osaan käyttää, joten turha kysyä mitään sellaista mihin osaan etsiä vastauksen. Mulla vain ei ole päättelykykyä, muisti on huono ja sekoittelen asioita toisiinsa. Lukihäiriötä ei ole, ja osaan helpot laskut. Mutta en tajua mitään monimutkaista. Koulutustani en kerro, koska näin vähällä älyllä läpipäässyt on melkoinen ihme. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tällaisen aloituksen? Ja toinen kysymys olkoon Pitävätkö muut sinua tyhmänä, vaiko vain sinä itse? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: piti miettiä, mutta taisin tajuta

3: vastapainoksi psykiatrille, joka pakeni liian vaikeita kysymyksiä. Kyllä enemmänkin muut pitävät minua tyhmänä, enhän tajuaisi edes muuten olevani tyhmä. 

Vierailija
4/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

Loistava 

Vierailija
5/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:04"]

2: piti miettiä, mutta taisin tajuta

3: vastapainoksi psykiatrille, joka pakeni liian vaikeita kysymyksiä. Kyllä enemmänkin muut pitävät minua tyhmänä, enhän tajuaisi edes muuten olevani tyhmä. 

[/quote]

Puhuit pötyä, et olekaan oikeesti tyhmä, koska itse ymmärrät olevasi. Tosi tyhmä ei tajua. 

Vierailija
6/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun mulle on kerrottu että olen tyhmä. Siitä mä sen tiedän. En kyllä oikein tiedä tarkkaan, mitä tyhmä tarkoittaa. Mutta se että on hidas tajuamaan ja yrittää jotain prosenttilaskua puoli tuntia, on kai tyhmyyttä? Sekä se, että unohdin kokonaan tehneeni tällaisen aloituksen? 

Vierailija
7/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 21:03"]Ei, kun mulle on kerrottu että olen tyhmä. Siitä mä sen tiedän. En kyllä oikein tiedä tarkkaan, mitä tyhmä tarkoittaa. Mutta se että on hidas tajuamaan ja yrittää jotain prosenttilaskua puoli tuntia, on kai tyhmyyttä? Sekä se, että unohdin kokonaan tehneeni tällaisen aloituksen? 

[/quote] olet ehkä poissaoleva ja kenties stressaantunut vain. Mä en tajunnut fingeriä.

Vierailija
8/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tuo Fingerpori onkin meille yksinkertaisesti ajatteleville helpompi tajuta. Se katsos ottaa bussin henkilöauton tilalle, kun ei tajua, että tarkoitetaan, että pitäisi mennä matkustajana bussissa ja sittenhän sitä vasta ei pysäköintipaikkaa löydä. Kun se tekee just niinkuin tyhmä tekisi, niin siksi minä tajuan mikä siinä on idea. 

Vierailija
9/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla se psykiatri ja nyt tekeydyt tyhmäksi, että pääset luikkimaan pakoon.

Vierailija
10/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, kun olen se, joka arveli että psykiatri luikki pakoon, koska google ei riittänytkään leikkimään psykiatria. Psykiatri oli takuulla vale- mutta minä olen aito tyhmä. 

Vierailija
11/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen tyhmänä, siis sellainen yksinkertainen ja tyhmänonnellinen, joka ei tajua kantaa huolta huomisesta?

Vierailija
12/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: Joo!

Vierailija
13/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 21:12"]

"Taidat olla se psykiatri ja nyt tekeydyt tyhmäksi, että pääset luikkimaan pakoon."

En ole, kun olen se, joka arveli että psykiatri luikki pakoon, koska google ei riittänytkään leikkimään psykiatria. Psykiatri oli takuulla vale- mutta minä olen aito tyhmä. 

[/quote]

Epäilen että vaihdoit roolia jo tässä vaiheessa ja nyt jatkat pakomatkaasi tyhmänä.

Vierailija
14/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs. Kysyin psykiatrilta hänen koulutustaan, koska arvasin, ettei valepsykiatri tiedä edes sitä, mikä koulutus pitäisi olla. En tiedä minäkään tarkkaan, mutta olen av:lta lukenut, että lääkäri pitää olla ja sitten erikoistua, joten olisin siihen kysymykseen osannut vastata. Ne kaikki muut olivat ihan hepreaa. En esinny muiden ammattien edustajana, eikä minulla ole kuitenkaan yliopistotaustaista koulutusta, ei nyt sentään siihen älli riitä. 

Vierailija
15/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 21:32"]

... En tiedä minäkään tarkkaan, mutta olen av:lta lukenut, että lääkäri pitää olla ja sitten erikoistua, joten olisin siihen kysymykseen osannut vastata. Ne kaikki muut olivat ihan hepreaa. En esinny muiden ammattien edustajana, eikä minulla ole kuitenkaan yliopistotaustaista koulutusta, ei nyt sentään siihen älli riitä. 

[/quote]

Siksikö lähdit luikkimaan?

Vierailija
16/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 21:32"]

... En tiedä minäkään tarkkaan, mutta olen av:lta lukenut, että lääkäri pitää olla ja sitten erikoistua, joten olisin siihen kysymykseen osannut vastata. Ne kaikki muut olivat ihan hepreaa. En esinny muiden ammattien edustajana, eikä minulla ole kuitenkaan yliopistotaustaista koulutusta, ei nyt sentään siihen älli riitä. 

[/quote]

Siksikö lähdit luikkimaan?

[/quote]

Sen verran nyt jankkaat, että taisit olla itse se tyyppi. Äläpä pakoile syyttämällä sivullisia. 

Vierailija
17/17 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mutta peli alkaa.

t. 16