Lue keskustelun säännöt.
Miksi taa mun selaimen ikkuna " kelluu" , eli saan tolta sinisesta ylapalkista liikuteltua sita niin etta tyopoyta ilmestyy nakyviin?
31.07.2006 |
Niin se ei ole ennen ollut, enkä haluaisi niin olevan, mitä mun kuuluu tehdä? Tai mitä mä oon tehny!
Nimim. ei mikään guru...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla