pervo lääkäri -tekisitkö valituksen?
Tämä ei ole provo, kun ei olisi edes aikaa moiseen...Mitä olette mieltä: kävin eilen tutkituttamassa rintani (sukurasitteen takia) rtg-lääkärillä, jolla olen käynyt aiempinakin vuosina. Olen ennenkin jäänyt miettimään, että kyseinen mieslääkäri "kuivailee" rintoja geelistä pidempään kuin olisi tarpeen jne, mutta hänellä on niin kovat suositukset ja on ilmeisesti hyvä työssään (löytää todella pieniäkin muutoksia), etten ole halunnut vaihtaakaan ja päätyä mahd.jollekin kokemattomalle lääkärille. Eilinen käynti meni kuitenkin jo yli. Hän kuivaili rintoja aivan järkyttävän kauan (olisin itsekin sen voinut tehdä -mitä hän sitä edes tekee?), tuijotti niitä herkeämättä kuivaamisen välissä (jatkoi kuivaamista pienen katselutauon jälkeen todettuaan kai, että nännit kovettuvat -siltä nyt ei voi välttyä mekaanisessa ärsytyksessä), eikä saanut silmiään irti tisseistäni tutkimuksen jälkeenkään vaan tuijotti niitä peittelemättä, vaikka olin jo pukeutumassa. Jäi vielä keskustelemaan jotain jonninjoutavaa ja pitkitti lähtöään huoneesta. Olen itsekin sairaalamaailmassa töissä, ja tiedän, missä menee ammatillisuuden raja...ja myös nainen, jolla on naisen vaisto. Ei ollut mitään epäselvää siinä, että kyseinen lääkäri käytti asemaansa väärin päästäkseen kopeloimaan rintojani. Jos teen valituksen, siinä on sana sanaa vastaan, ja arvatkaa uskotaanko tätä arvostettua lääkäriä ja todetaan "potilaan kuvitelleen asian". Maksaako vaivaa lähteä reklamoimaan? Olen vuoren varma, että kyseessä ei ollut normaali ammatillinen toiminta tai tulkintavirheeni.
Kommentit (59)
Joo no olisiko se sitten näin kokonaisuuden kannalta hyvä, että tuo saisi potkut, jos kuitenkin tosiaan löytää niitä pienempiäkin muutoksia? Siis saattaa kuitenkin pelastaa ihmisiä ja rintoja, joiden menetys kuitenkin on yleensä aika kova pala omistajalleen.
Saisi kuvata vaikka tunnin, jos ei litistetä mammografiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et samoin tein pyllistänyt ko. lääkärisedälle ja antanut kunnon kyytejä, arvon isotissi-ap?
Vit ttuiletko ??
Mitenkähän tässä kävi? Metoo-liike havahdutti reagoimaan epäasialliseen käytökseen vasta vuosia myöhemmin.
Aina kannattaa valittaa, jos kohdellaan asiattomasti
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mielipiteistä! Ap siis tässä. Itsekin olen aika skeptinen reklamaation suhteen, olen melko vakuuttunut että jäisin kakkoseksi lääkärin tarinan rinnalla. Tulisi tavallaan "toinen lyttäys", enkä ehkä halua siihen ryhtyä. Toisten naispotilaiden kannalta kyllä mietityttää...tyyppi olisi voinut tulla edes vähän varovaisemmaksi ja jättää pahimmat ylilyönnit pois, jos tietäisi jonkun valittaneen. En toivoisi vastaavaa kokemusta muillekaan. Lääkäri itse ei muuten ole mikään komistus, joten ei ole tosielämässä varmaan tsäänssejä päästä nuorehkojen naisten rintoja "kuivailemaan".[/quote]
Eli trollihan se siellä.
Ja sairaanhoitoalan ammattilaisena et saa itse lotkottimiasi putsattua geelistä?
No ikävää tuollainen.. mutta mä olen tehnyt ihan oikeasta potilasvahingosta sairaalalle huomautuksen ja erikseen potilasvahinkoilmoituksen. Siellä on niin suuret hyväveli-verkostot, että potilaan eduksi harvoin mikään kääntyy. Kierrellen ja kaarrellen kumotaan kuten politiikassa..
En, varaisin lääkärin kaikki vapaat ajat.
Melkoinen eroottinen fantasia taas.
2/5
Höpöhöpö. Ja sitten heräsit päiväuniltasi ?
Miksi et samoin tein pyllistänyt ko. lääkärisedälle ja antanut kunnon kyytejä, arvon isotissi-ap?