Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pervo lääkäri -tekisitkö valituksen?

Vierailija
27.05.2014 |

Tämä ei ole provo, kun ei olisi edes aikaa moiseen...Mitä olette mieltä: kävin eilen tutkituttamassa rintani (sukurasitteen takia) rtg-lääkärillä, jolla olen käynyt aiempinakin vuosina. Olen ennenkin jäänyt miettimään, että kyseinen mieslääkäri "kuivailee" rintoja geelistä pidempään kuin olisi tarpeen jne, mutta hänellä on niin kovat suositukset ja on ilmeisesti hyvä työssään (löytää todella pieniäkin muutoksia), etten ole halunnut vaihtaakaan ja päätyä mahd.jollekin kokemattomalle lääkärille. Eilinen käynti meni kuitenkin jo yli. Hän kuivaili rintoja aivan järkyttävän kauan (olisin itsekin sen voinut tehdä -mitä hän sitä edes tekee?), tuijotti niitä herkeämättä kuivaamisen välissä (jatkoi kuivaamista pienen katselutauon jälkeen todettuaan kai, että nännit kovettuvat -siltä nyt ei voi välttyä mekaanisessa ärsytyksessä), eikä saanut silmiään irti tisseistäni tutkimuksen jälkeenkään vaan tuijotti niitä peittelemättä, vaikka olin jo pukeutumassa. Jäi vielä keskustelemaan jotain jonninjoutavaa ja pitkitti lähtöään huoneesta. Olen itsekin sairaalamaailmassa töissä, ja tiedän, missä menee ammatillisuuden raja...ja myös nainen, jolla on naisen vaisto. Ei ollut mitään epäselvää siinä, että kyseinen lääkäri käytti asemaansa väärin päästäkseen kopeloimaan rintojani. Jos teen valituksen, siinä on sana sanaa vastaan, ja arvatkaa uskotaanko tätä arvostettua lääkäriä ja todetaan "potilaan kuvitelleen asian". Maksaako vaivaa lähteä reklamoimaan? Olen vuoren varma, että kyseessä ei ollut normaali ammatillinen toiminta tai tulkintavirheeni.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et samoin tein pyllistänyt ko. lääkärisedälle ja antanut kunnon kyytejä, arvon isotissi-ap?

Vierailija
42/59 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no olisiko se sitten näin kokonaisuuden kannalta hyvä, että tuo saisi potkut, jos kuitenkin tosiaan löytää niitä pienempiäkin muutoksia? Siis saattaa kuitenkin pelastaa ihmisiä ja rintoja, joiden menetys kuitenkin on yleensä aika kova pala omistajalleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kuvata vaikka tunnin, jos  ei litistetä mammografiaan.

Vierailija
44/59 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisit

Vierailija
45/59 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et samoin tein pyllistänyt ko. lääkärisedälle ja antanut kunnon kyytejä, arvon isotissi-ap?

Vit ttuiletko ??

Vierailija
46/59 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tässä kävi? Metoo-liike havahdutti reagoimaan epäasialliseen käytökseen vasta vuosia myöhemmin.

Vierailija
47/59 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti

Vierailija
48/59 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus

Vierailija
49/59 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa valittaa, jos kohdellaan asiattomasti

Vierailija
50/59 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielipiteistä! Ap siis tässä. Itsekin olen aika skeptinen reklamaation suhteen, olen melko vakuuttunut että jäisin kakkoseksi lääkärin tarinan rinnalla. Tulisi tavallaan "toinen lyttäys", enkä ehkä halua siihen ryhtyä. Toisten naispotilaiden kannalta kyllä mietityttää...tyyppi olisi voinut tulla edes vähän varovaisemmaksi ja jättää pahimmat ylilyönnit pois, jos tietäisi jonkun valittaneen. En toivoisi vastaavaa kokemusta muillekaan. Lääkäri itse ei muuten ole mikään komistus, joten ei ole tosielämässä varmaan tsäänssejä päästä nuorehkojen naisten rintoja "kuivailemaan".[/quote]

Eli trollihan se siellä.

Ja sairaanhoitoalan ammattilaisena et saa itse lotkottimiasi putsattua geelistä? 

Vierailija
51/59 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa katse olikin ammatillinen.

Vierailija
52/59 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikävää tuollainen.. mutta mä olen tehnyt ihan oikeasta potilasvahingosta sairaalalle huomautuksen ja erikseen potilasvahinkoilmoituksen. Siellä on niin suuret hyväveli-verkostot, että potilaan eduksi harvoin mikään kääntyy. Kierrellen ja kaarrellen kumotaan kuten politiikassa..

Vierailija
53/59 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, varaisin lääkärin kaikki vapaat ajat.

Vierailija
54/59 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen eroottinen fantasia taas.

2/5

Vierailija
55/59 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Ja sitten heräsit päiväuniltasi ?

Vierailija
56/59 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty

Vierailija
57/59 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty

Vierailija
58/59 |