Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa univaikeuksista kärsivää!!!

Vierailija
31.07.2006 |

Poika nukkui muutaman kuukausi sitten tosi huonosti. Olin aivan puhki jo silloin. Sitten, tyhmänä, aloin napsimaan nukahtamislääkkeitä (Zopinox). Kuukausi mentii niiden avulla, univelat ei korjaantuneet, ja kierre ´vaan jatkui. Nyt ollaan siinä tilanteessa että Zopinoxit eivät enää auta :(

Mitä ihmettä mä teen?? Mä en nukahda kuin vasta aamuyöllä ilman niitä ja vaikka olen aivan poikki illalla taas, ei uni tule.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit ehdottomasti niin, että otat vasta jos on ihan pakko ja yrität pikkuhiljaa nukkua yösi ilman lääkkeitä.

Vierailija
2/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelin lääkärin kanssa ja hän neuvoi minua aluksi ottamaan tabletin vain joka toinen ilta ja sitten myöhemmin vielä puolittamaan senkin tabletin. minulla homma toimi jo reilussa kahdessa viikossa ja nyt en tarvitse enää lainkaan tabletteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönnin kerrasta ja kärsin sen parisen viikkoa. Jopas olenkin ollut pirtee sen jälkeen ;) painokin laski reilusti

Vierailija
4/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais sitä ennen edes yhden kunnon nukutun yön. Pakkohan se on, en tosiaan olisi uskonut että näin käy itselleni :(

Kiitos teille jotka ystävällisesti vastasitte.

Vierailija
5/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo dormigumit kyllä onkin tujuja unilääkkeitä.

Vierailija
6/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nuo dormigumit kyllä onkin tujuja unilääkkeitä.

ja stellasta sain halluja.

Vierailija
7/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jotain lomaa tms. niin helpointa yritellä silloin. On se mahdollista, mutta tahtoa vaatii. Ja sen jälkeen ei enää koskaan voi hankkia reseptiä mihinkään unilääkkeisiin. Muuten niihin alkaa herkästi turvautumaan - ja hups - kierre onkin valmis. Niissä käy äkkiä niin että toleranssi kasvaa. Alkuun riitti yksi, sitten tarvitaan 2 ja lopulta et nuku niilläkään.

Niitä ei pitäis määrätä kellekään. Mulle taisivat aiheuttaa pahemman psyykkisen riippuvuuden kuin fyysisen. Siitä hätävarasta tulee ikävä tapa, josta täytyy tsempata päästäkseen irti.

Mutta sä onnistut kyllä!

Vierailija:

Sais sitä ennen edes yhden kunnon nukutun yön. Pakkohan se on, en tosiaan olisi uskonut että näin käy itselleni :(

Kiitos teille jotka ystävällisesti vastasitte.

Vierailija
8/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö aamulla nousta aikaisin?

Miten jaksoitte?

Vierailija
9/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin 2-4 aikaan nukahdin ja aamulla 8-9 aikaan ylös jos oikein muistan, tästä jo pari vuotta aikaa..

Vierailija
10/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stellaa söin ennen ja noiden hallujen takia vaihdetiin dormiin, lääkäri ja apteekki varotteli tehokkaiks mut ne ei mulla tehonnu mitenkään. Olis voinu ottaa vitamiinia ja teho olis ollu sama.

12

Vierailija
11/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tehosivat paljon nukahtamislääkkeitä paremmin, eikä tullut sivuoireita.

Vierailija
12/12 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: vuosia käyttänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi