Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ahneempaa edes olla?

Vierailija
27.05.2014 |

Mun yksi tuttu oli laittanut mun Facebook seinälle kysymyksen mistä mun tyttären mekko on ostettu ja vastasin siihen että paikasta x

kysyi sen jälkeen voisinko myydä sen hänelle ja että hän mielellään ostaisi muitakin vaatteita.

Kirjoitin seinälle että tervetuloa hakemaan vaan, kahvipaketin hinnalla tyhjennän kaappia miellelläni.

olen aikaisemmin antanut vaatteita miehen siskolle ilmaiseksi niin nyt tämä sisko kirjoitti siihen alle että älä nyt kaikkia anna ja heilläkin on edelleen tarvetta ja sitä ja tätä mitä anopilta on saatu niin ei saa antaa kenellekkään.

Nyt anoppi on soittanut koko illan ja laittanut viestiä että olen kuulemma antamassa pois myös heidän ostamia vaatteita ja heillä on tapana että omaa suvussa kulkee vaatteet.

Sisko pyörii myös täällä joten jos tunnistat niin katsotaan mitä mieltä teidän käytöksestä ollaan.

kommentteja kiitos

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi ostanut kalliita. Itse antaisin miehen siskolle.

Vierailija
162/165 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis onhan Uffikin kierrätystä :D Mutta siis en ymmärrä miksi kukaan haluaa tukea sitä...

http://uusimusta.squarespace.com/etusivu/2010/8/13/uffin-rahat-menevatkin-okysikailuun.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 13:12"]

Tai siis onhan Uffikin kierrätystä :D Mutta siis en ymmärrä miksi kukaan haluaa tukea sitä...

http://uusimusta.squarespace.com/etusivu/2010/8/13/uffin-rahat-menevatkin-okysikailuun.html

[/quote]

No, ei kai täällä kukaan muu UFFia ole tukenutkaan kuin se yksi lapseton, jonka mielestä käytetyt vaatteet eivät ole minkään arvoisia.

Minä annoin kaikki ylimääräiset vaatteet ja tavarat, joita sukulaiset eivät tarvinneet, FIDAlle. Näin ne menivät suoraan köyhien maiden lasten auttamiseen. FIDAlla on vielä hyvänä puolena se, että he tulevat hakemaan tavarat kotiovelta. Niitä ei itse tarvitse raahata mihinkään, mikä voi olla autottomalle vaikeaa.

Vierailija
164/165 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole antanut mitään sukulaisille, vaan ystävien lapsille. Heitä näen viikottain, heiltä olen saanut apua, heidän kanssaan olen yhteydessä ja heihin olen voinut luottaa. 

(Miehen) sukulaisille en ole antanut eteenpäin mitään. Sieltä päin olen kyllä saanut arvostelua ja pahaa mieltä.

Vierailija
165/165 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dziisus mikä vääntö ulkoiluvaatteita. Ns.peruskalliit ulkoiluvaatteet maksaa jotain 150€ eikä ne ole yhdenkään lapsen käytön jälkeen mitään priimaa. ja ne on ihan tusinatuotteita. Eri asia, jos on jotain sukuun itsetehtyä tai jotain oikeasti erikoista.

toki on reilua antaa vaatteita ensin sukuun, mutta mielummin antaisin vaatteita jollekin oikeaan tarpeeseen kun toisen kaappiin lojumaan varalle. Ja kun siskon perhe saa anopilta kuitenkin omat ulkoiluvaattet on minusta härskiä ruveta Facebookissa jotain toisen kaimoja vaatimaan. Ihme ahneutta joistain ulkoiluvaatteista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän