Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihaninta/kiihottavinta, mitä sinulle on tehty seksin aikana?

Vierailija
27.05.2014 |

Vastauksia toivotaan sekä naisilta että miehiltä! 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:03"]

On etsitty g-piste ja annettu loputon määrä orkkuja. Sormi pepussa on ollut myös melkoisen kiihottava.

[/quote]

Sama, miten joku osaakin löytää tuon sekä sormella että peniksellä niin että saa ihan sekoamaan:) Pidän myös pepun sormettamisesta ja nuolemisesta. Ja erityisesti siitä jos mua nuollaan takaapäin kun olen kontallani

Ihaninta rakastelussa on kyllä toisen nautinnon näkeminen, kaikki ne ilmeet kun toinen on jossain sfääreissä:D

Vierailija
2/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies alistaa, mutta hellästi, ei siis mitään s/m - touhuja, sellaista pientä leikkiä vaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidottu sänkyyn kiinni, kutiteltu ja masturboitu. Pitkään....

Vierailija
4/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi työnnetty pyllyyn, kaulaa nuoltu, peppua läpsitty, rintoja puristeltu... Tykkään katsoa ja kuunnelta miestä, tuntuu kiihottavalta kun näen kuinka se tykkää :) Tykkään kun mies painaa mun päätä tai kiskoo hiuksia kevyesti samalla kun otan siltä suihin tai jos se nappaa mun lanteista ja alkaa rynkyttämään takaapäin... :D

Vierailija
5/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään sormesta kakkosessa. Aivan älyttömän kiihottavaa on myös se, kun "poikaystäväni" käyttää voimaa, ja ottaa just miten haluaa. Ei kuitenkaan satuta, ja osaa lukea mua niin hyvin ettei ikinä tee mitään mitä en halua. 

Jotenkin aivan ihanalta tuntuu, kun hän kesken seksin pysähtyy, pitää tiukasti lähellä ja suutelee.

Vierailija
6/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantu.

Vierailija
7/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa mut nautinnosta sekaisin monella tavalla. Mikään ei ole ihanampaa kuin olla oman miehen hoideltavana. Tulis jo kotiin.

Vierailija
8/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että kaikkein ihaninta on se, kun mieheni nuolee minulle rajun orgasmin - sellaisen jonka saan vain ajan kanssa ja kiirehtimättä - ja sitten nai kovaa päälle. Erityisen hyvä mieli tulee siitä, kun mies on menossa nuolemaan, sanon hänelle huolestuneena, että en ole käynyt suihkussa, ja hän ilmoittaa ettei se haittaa. Tulee tunne että kelpaan juuri sellaisena kuin satun olemaan.

ap

Vierailija
9/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnetty kyrpä kurkkuun ja käsketty lutkan imeä.

<3

se tunne tukehtumisen ja mielettömän kiiman välissä on joka kerta mun päiväunissa.

Vierailija
10/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap, allekirjoitan sun edellisen viestin täysin, meillä mies nuolee mielummin päivän vanhaa, kun juuri pestyä saippualta maistuvaa, kun pillu vaan maistuu niin hyvälle:)

Vierailija
11/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista menoa?

Meillä seksi on aika ankeata, vaimoa ei kiinnosta koko touhu vaikka se on todella hyvä naimaan ja uskomattoman hyvän tuntuinen pillu, jos suostuu tulemaan päälle lähtee lasti niin kovaa että oikein sattuu.

Vierailija
12/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosittu.

Vierailija
13/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:47"]

Kosittu.

[/quote]

Oi että! :)

ap (joka miettii vielä omaa vastaustaan)

Vierailija
14/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydettiin panemaan peppuun..

Vierailija
15/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On etsitty g-piste ja annettu loputon määrä orkkuja. Sormi pepussa on ollut myös melkoisen kiihottava.

Vierailija
16/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain panna sen sinne.

Vierailija
17/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:47"]

Kosittu.

[/quote]

Niin minuakin, lerpahti heti. Eli ei toimi kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan