Nainen minkä ikäisen pojan olet vielä pessyt ?
Kommentit (28)
Meidän pojat ovat jo monta vuotta itse käyneet suihkussa mutta saunassa toisinaan pestään selkiä. Vanhin on nyt 13 (miehen poika) mutta en näe syytä miksen hänen selkäänsä voisi pestä, niin kauan kuin hän vaan ikinä samaan aikaan tulee kanssamme saunomaan eli vaikka ihan aikuisenakin.
Oma täyttää nyt 5v ja pesen pepunkin vielä. Toisin päin on hankalampaa: 2v tytölle piti laittaa rasvaa alapäähän kun oli ärtynyt - mies totesi, ettei hän laita.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:50"]Oma täyttää nyt 5v ja pesen pepunkin vielä. Toisin päin on hankalampaa: 2v tytölle piti laittaa rasvaa alapäähän kun oli ärtynyt - mies totesi, ettei hän laita.
[/quote]
Kuulostaa epäilyttävältä miehesi käytös
[/quote]
mitä epäilyttävää tuossa on?
[/quote]
Minulle tulee mieleen ainakin, että mies näkee tytön alapään jotenkin seksuaalisena eikä siksi halua sitä koskea. Normaali vanhempi suhtautuu asiaan neutraalisti. Sama levittääkö rasvaa ylä-vai alapäähän.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:40"]
12v kv-pojan pesen joka päivä
[/quote]
Kuka tätäkin alapeukuttaa? Rakastava vanhempi pesee kehitysvammaisen lapsensa jos lapsi tarvii apua. Itsestäänselvyys!
Kyllä vielä auttelen 8-vuotiasta pesemään. On sellainen huithapeli tuossakin asiassa.
Lasketaanko papparaiset pojiksi? T: hoitaja
Vauvaiän jälkeen on poika pessyt jo itse itsensä, eli suunnilleen siitä kun oppi kävelemään ja seisomaan itse suihkussa. Toistemme selkiä pesemme silloin tällöin saunassa, tai isä pesee, miten kukakin siihen sattuu paikalle. Saunaan poika tulee vieläkin meidän kanssa vaikka on jo 18, ei ujostella sen suhteen.
17 vuotiaan naapurin pojan.