Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"haaveilu on yksi pettämisen muoto"

Vierailija
27.05.2014 |

ei jumalauta! että älkääpäs mammat haaveilko brad pittistä, se on pettämistä!

pääseekö tällä aivopieru-osastolle?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 jatkaa: ja jos joku haluaa vetää aasinsillan tähän, niin en hyväksy fyysistä pettämistä.

Vierailija
62/64 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täällä lentelee käsitteitä, jotka näemmä sekoitetaan toisiinsa. Onko fantasiointi samaa kuin haaveilu? Ovatko nämä asiat "henkistä pettämistä"? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän ketjun innoittamana pienen kokeen ja kysyin mieheltäni mitä mieltä hän olisi siitä jos toisinaan ajattelisin romanttisesti muista miehistä enkä kertoisi ajatuksiani hänelle. Mies kysyi, olenko ihan pimeä kun tuollaista kyselen. Ei kuulemma edes halua tietää, jos minulla on ihastuksia ellei sitten ole jotain tapailua tms. fyysistä ollut. Lisäsi että missä sitä saataisiin sitten rauhassa olla rauhassa omissa ajatuksissamme ellei oman pään sisällä, meillä kun on aika pieni asunto

Vierailija
64/64 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:57"]

Tein tämän ketjun innoittamana pienen kokeen ja kysyin mieheltäni mitä mieltä hän olisi siitä jos toisinaan ajattelisin romanttisesti muista miehistä enkä kertoisi ajatuksiani hänelle. Mies kysyi, olenko ihan pimeä kun tuollaista kyselen. Ei kuulemma edes halua tietää, jos minulla on ihastuksia ellei sitten ole jotain tapailua tms. fyysistä ollut. Lisäsi että missä sitä saataisiin sitten rauhassa olla rauhassa omissa ajatuksissamme ellei oman pään sisällä, meillä kun on aika pieni asunto

[/quote] Aivan. Mä koen myös omat ajatukseni omaksi tilakseni, siellä sitten puuhailen mitä puuhailen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi