"haaveilu on yksi pettämisen muoto"
ei jumalauta! että älkääpäs mammat haaveilko brad pittistä, se on pettämistä!
pääseekö tällä aivopieru-osastolle?
Kommentit (64)
Minusta täällä lentelee käsitteitä, jotka näemmä sekoitetaan toisiinsa. Onko fantasiointi samaa kuin haaveilu? Ovatko nämä asiat "henkistä pettämistä"?
Tein tämän ketjun innoittamana pienen kokeen ja kysyin mieheltäni mitä mieltä hän olisi siitä jos toisinaan ajattelisin romanttisesti muista miehistä enkä kertoisi ajatuksiani hänelle. Mies kysyi, olenko ihan pimeä kun tuollaista kyselen. Ei kuulemma edes halua tietää, jos minulla on ihastuksia ellei sitten ole jotain tapailua tms. fyysistä ollut. Lisäsi että missä sitä saataisiin sitten rauhassa olla rauhassa omissa ajatuksissamme ellei oman pään sisällä, meillä kun on aika pieni asunto
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:57"]
Tein tämän ketjun innoittamana pienen kokeen ja kysyin mieheltäni mitä mieltä hän olisi siitä jos toisinaan ajattelisin romanttisesti muista miehistä enkä kertoisi ajatuksiani hänelle. Mies kysyi, olenko ihan pimeä kun tuollaista kyselen. Ei kuulemma edes halua tietää, jos minulla on ihastuksia ellei sitten ole jotain tapailua tms. fyysistä ollut. Lisäsi että missä sitä saataisiin sitten rauhassa olla rauhassa omissa ajatuksissamme ellei oman pään sisällä, meillä kun on aika pieni asunto
[/quote] Aivan. Mä koen myös omat ajatukseni omaksi tilakseni, siellä sitten puuhailen mitä puuhailen :)
55 jatkaa: ja jos joku haluaa vetää aasinsillan tähän, niin en hyväksy fyysistä pettämistä.