Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tuo avokki suuttuu kun tulee kotiin.

Vierailija
08.06.2014 |

Lähti viikonlopuksi sukulaisille. Meillä oli aika paha riita, joskin avokki ei varmaan tajunnut edes, että se oli riita, kun mä en lähtenyt tappelemaan. Avokki tylytti mua ihan kunnolla tajuamatta edes oikeastaan, mitä puhui. Tunnekuohuissaan taisi olla aika epäoikeudenmukainen. Kuuntelin siinä ihan tyynenä ja koitin olla tukena, mutta kun lähti viettömään viikonloppua sukulaisten luokse, alkoi kiehua ihan kunnolla, ja mä sitten ratkaisin asian ryyppäämällä. Joo, järkevää. :D Varmaan tulaa lisää sontaa niskaan, kunhan palaa. Pulloja on paljon kaikkialla, ja olen laiminlyönyt sekä kotityöt että itseni. En ole käynyt suihkussa tai juuri syönyt.

No, pari tuntia on vielä armonaikaa. Mahtaakohan olla vihainen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:41"]

Mitäs jos keräisit ne pullot ja kävisit suihkussa?

[/quote]

Se taitaisi olla aika hyvä liike. Mulla on kyllä myös ruokatarpeita tuolla kaapissa. Tykkäisiköhän se, jos laittaisin hyvät murkinat illaksi... Jos olisi sitten parempi jutella. Mutta hitto kun mua itseäni kiehuttaa edelleen. Puoliso on sellainen räjähtävä ja äkkiä laantuva, ja mä sellainen hitaasti suuttuva, mutta pitkävihainen. Se ei ehkä edes muista koko juttua kun palaa.

ap

Vierailija
2/11 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:42"]

Mitä se sille kuuluu? Aikuisia olette kai molemmat. Pyydätkö häneltä aina luvan?

[/quote]

Joo, pyydän. :D Tää on yksi meikäläisen perusongelmista. Aina pitäisi olla jonkun hyväksyntä kaikelle, varsinkin puolison, eikä puoliso itse auta asiaa. :D Oon paininut tän kanssa jo kauan. Totta kai mulla on oikeus ryypätä viikonloppu. Eihän se nyt kenellekään perusterveelle tee pysyvää vahinkoa. Pitää vaan punnita, kestääkö seuraukset. Olin aika ajattelematon. Puolison raivo voi olla aika kestämätön joskus. Olen aika nyhverö, mutta voi kyllä olla, ettei tässä olla edes kauan yhdessä enää.

Kylläpä jotenkin tekee hyvää avautua aaveella. Tää on lopulta hieno paikka. :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, lemmikeistä mä olen pitänyt hyvän huolen. Ne ei ansaitse mitään ihmisten sosiaalikakkaa.

ap

Vierailija
4/11 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kummatkin aivan varmoja, että olette oikeat kumppanit toisillenne?  Riitelyllä ei selvitetä mitään, nyt on syvällisemmän keskustelun paikka. Olette risteyksessä. Miettikää tarkoin, kannattaako yhteistä matkaa jatkaa, vai olisiko parempi lähteä eri teille. Aikuistukaa ja puhukaa rauhallisesti asiat selviksi.

Vierailija
5/11 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:45"]

[/quote]

Se taitaisi olla aika hyvä liike. Mulla on kyllä myös ruokatarpeita tuolla kaapissa. Tykkäisiköhän se, jos laittaisin hyvät murkinat illaksi... Jos olisi sitten parempi jutella. Mutta hitto kun mua itseäni kiehuttaa edelleen. Puoliso on sellainen räjähtävä ja äkkiä laantuva, ja mä sellainen hitaasti suuttuva, mutta pitkävihainen. Se ei ehkä edes muista koko juttua kun palaa.

ap

[/quote]

Olet yhä vihainen miehellesi. Nyt pelkäät miehen reaktiota ja laitat vielä hänelle hyvät sapuskat, ettei suutu? Ei kuulosta hyvältä.

Vierailija
6/11 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:00"]

Oletteko kummatkin aivan varmoja, että olette oikeat kumppanit toisillenne?  Riitelyllä ei selvitetä mitään, nyt on syvällisemmän keskustelun paikka. Olette risteyksessä. Miettikää tarkoin, kannattaako yhteistä matkaa jatkaa, vai olisiko parempi lähteä eri teille. Aikuistukaa ja puhukaa rauhallisesti asiat selviksi.

[/quote]

Me ollaan juuri täälaisessa tilanteessa. Itse arvostan avokkia ystävänä, en haluaisi menettää ihan kokonaan, eikä avokkikaan mua. Ja musta tuntuu niin pahalta, jos toisesta tuntuu pahalta, taivun liian pitkälle sen takia ja sitten lopulta pitkän ajan päästä mulla keittää yli, eikä se ole hyvä. Haluaisin, että me voitaisiin vaan siirtyä luontevasti puolisoista ystäviksi, mutta ei niin taida ikinä tapahtua. Joskus on otettava härkää sarvista. Se on edessä lopulta, mutta kun on hankalaa.

ap

Vierailija
7/11 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:45"]

[/quote]

ap

[/quote]

Olet yhä vihainen miehellesi. Nyt pelkäät miehen reaktiota ja laitat vielä hänelle hyvät sapuskat, ettei suutu? Ei kuulosta hyvältä.

[/quote]

Joo, totta. Nyt kun ajattelee noin... Mutta toisaalta faktat on faktoja, ja ne ei muutu. Ihannetilanne olisi se, että niistä voisi keskustella järkevästi, ja avokki ei siihen tunnekuohuissaan pysty. Toisaalta onko sekään hyvä, tai pitääkö sitä suvaita, että heti alkaa syyttely, jos asiat ei enää olekaan kivalla tolalla...

ap

Vierailija
8/11 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat säälittävältä ihmisolennolta

Vierailija
9/11 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/11 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sille kuuluu? Aikuisia olette kai molemmat. Pyydätkö häneltä aina luvan?

Vierailija
11/11 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:38"]

kuulostat säälittävältä ihmisolennolta

[/quote]

Myönnän olevani säälittävä. Puolisolla oli hyvä syy olla vihainen, mutta asia on sellainen, ettei meistä kumpikaan sille mitään mahda, eikä oikeaa ratkaisua tunnu olevan. Ymmärrän kyllä, miksi puoliso räjähtelee, mutta mäkään en jaksa vain tyynenä ymmärtää jatkuvasti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi