Törkeintä mitä sinulle on sanottu tai tehty
Kommentit (51)
Kutsuttu ilkeäksi, kylmäksi, ämmäksi, itsepäiseksi... Satutti kyllä, kun en kokenut noita olevani. Ja kieltämättä nämä on kyllä varsinaisia säälinkeruuketjuja:D
Kun joku loukkaa ja sen jälkeen sanoo painokkaasti, kyllä silti täytyy olla ystävä.
Että asiat riitelee ei ihmiset- se on kaikkein törkeintä. Aivan kuin haluttaisiin sanoa, olen viisaampi kuin sinä ja muutan mielipiteesi.
Minua kiinnostaisi kuulla näitä juttuja, sillä itse painiskelen juuri pahojen itsetunto-ongelmien kanssa (johtuneet muiden tekemisistä ja sanoista).
Eli kuinka olette "selvinneet"?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:43"]Syytetty aiheetta rasistiksi.
[/quote]
Voisitteko perustella alapeukut.
Jouduin lapsena isäni seksuaalisen väkivallan kohteeksi. Äitini huoritteli sen jälkeen minua päätoimekseen.Ikää minulla oli 8vuotta, 16vuotiaana lähdin "kodista" enkä ole mitään yhteyksiä pitänyt.
Tehty: tönitty ja kuristettu. Sanottu: haukuttu raiskatun huoran näköiseksi.
Tehty: tönitty ja kuristettu. Sanottu: haukuttu raiskatun huoran näköiseksi.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:21"]Jouduin lapsena isäni seksuaalisen väkivallan kohteeksi. Äitini huoritteli sen jälkeen minua päätoimekseen.Ikää minulla oli 8vuotta, 16vuotiaana lähdin "kodista" enkä ole mitään yhteyksiä pitänyt.
[/quote]
Kunnioitan sinua selviytymiskykysi johdosta.
Minun nimissäni soiteltu eräälle kaimalleni häirintäsoittoja, jossa haukuttu kaimaani rankasti. Koskaan ei selvinnyt, kuka oli kiusaamispuhelujen taustalla, mutta minulla on vakaa epäilys, että asialla oli minun ja kaimani yhteinen tuttu, minun oikein ystäväksenikin luulema ihminen. Tapahtui vuonna 1987 enkä ole enää missään tekemisissä näistä kenenkään kanssa, mutta asia kirveltää mieltäni, sillä kun ei saatu täyttä selvyyttä, minun päälleni epäilys jäi.
Ex-poikaystävä petti kuuden naisen kanssa meidän seurustelun aikana. Kerettiin seurustella tasan 6vk. Jei.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:43"]Syytetty aiheetta rasistiksi.
[/quote]
[/quote]
Harvoin ketään aiheetta rasistiksi syytetään. Voisitko kertoa ton tilanteen ?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:25"]Ex-poikaystävä petti kuuden naisen kanssa meidän seurustelun aikana. Kerettiin seurustella tasan 6vk. Jei.
[/quote]
Tuollehan voi nauraa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:43"]Syytetty aiheetta rasistiksi.
[/quote]
[/quote]
[/quote
En valitettavasti voi tarkentaa mutta täysin aiheetta näin tapahtui. Kyllähän ihmistä voi aiheetta syyttää vaikka mistä.
Erittäin loukkaavaa ja pahoitin pitkäksi aikaa mieleni.
No eksä vie voiton tässä: piti toista naista kaksi vuotta ennen kuin asia selvisi mulle ja kaiken lisäksi kuvasi salaa mua suihkussa ja silloin kun harrastimme seksiä... Voin vain toivoa, että kyseiset videot ovat vain hänen omassa käytössään eikä missään nettisivuilla. Ei liene ihme, että luottamus miehiin on melkein nolla.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:43"]Syytetty aiheetta rasistiksi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai harvoin muka syytetään aiheetta?? En ole tuo keneltä kysyit, mutta rasistikorttiahan heilutellaan melkein aina kun joku ei-perusvalkoinen on eri mieltä valkoisen kanssa. Tai vaikka ovat keskenään riidoissa; juutalaisetkin saattavat haukkua toisia juutalaisia antisemitisteiksi. Ja juutalaisista tuli mieleen, että kaikki ympärileikkauksen vastustajathan ovat antisemitistejä ja rasisteja, eikös vaan?
Itseäni on haukuttu rasistiksiksi mm silloin kun yritin päästä eroon eräästä tummahipiäisestä ahdistelijasta, huuteli minulle moneen kertaan "vitun huora sä olet rasisti", kun yritin poistua tilanteesta.
Vai harvoin aiheetta syytetään...
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:47"]
Mieheni vastasi rehellisesti, kun kysyin, että näytänkö lihavalta uudessa mekossani.
[/quote]
Mitä hittoa kysyt, jos et halua vastausta!?!
Rasistiksi leimautuu myös helposti jos sattuu olemaan introvertti persoona eikä pölise kahvitunnilla tummaihoisen työkaverin kanssa (vaikkei pölisisi muidenkaan kanssa).
Hippiaikoina nainen oli rasisti jos ei mennyt sänkyyn mustan miehen kanssa.
Tuntematon mies sanoi baarissa ihan vitun rumaksi lehmäksi. Ja ei, en ole missi mutta taatusti en kanssakulkijoita pääsääntöisesti oksetakaan. Mitä vittua? Ja millä oikeudella kukaan kommentoi ylipäätään tuntemattomien ulkonäköä?
Tapailin yhtä miestä. Ei ollu varattu. Soitin hänelle. Puhelimeen vastasi vieras ärsyttävä nainen joka sanoi minulle, ei täällä sun limapillua kaivata meil on parempaakin tekemistä. Itkin ja olin ihan rikki. Tykkäsin miehestä. No elämä mennyt eteenpäin ja löysin ihanan miehen. :)
Mieheni on sanonut ja tehnyt kaikenlaista, todella ikävääkin. Onneksi mieli suojelee, enkä edes enää muista kaikkea p**kaa, mitä on tullut koettua.