Törkeintä mitä sinulle on sanottu tai tehty
Kommentit (51)
Verottaja oli 90-luvulla merkinnyt veroselvityksiimme että mieheni on perheen pää ja sen mukaan jakanut verovähennyksiä. Soitin verotoimistoon ja kysyin että millä oikeudella he päättävät kuka on perheemme pää ja vastaus oli että kun se nyt yleensä on mies. En hyväksynyt vaan aikani meuhkasin ja lopputulos oli että miehen veroselvityksestä otettiin rasti pois 'perheen pää'-kohdasta ja vähennykset jaettiin meille tasapuolisesti. Asia ei taloudellisesti ollut merkittävä, koska mieheni rahat ovat aina ollet perheen rahoja ja minä olen hoitanut kaikki perheen pankkiasiat (mies ei ole tippaakaan kiinnostunut), mutta minua loukkasi se ettei edes kysytty kuka se 'pää' meidän omasta mielestä.
Ja oli paha loukkaus koska suututtaa vieläkin, varsinkin kun naistyöntekijä oli tämän omavaltaisen päätöksen tehnyt ja puolusteli vielä sillä ettei kukaan ole aiemmin tällaisesta valittanut.
av:lla on huoriteltu ja haukuttu tyhmäksi. Tämmöistä en omassa elämässäni kohtaa missään.
Parempi olla muistelematta sellaisia, sillä muuten olisin surullinen ihmisvihaaja. Mitä en ole, koska tiedän faktana että yhtä ääliötä vastaan on aina jossain yksi hyviskin.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:29"]
Parempi olla muistelematta sellaisia, sillä muuten olisin surullinen ihmisvihaaja. Mitä en ole, koska tiedän faktana että yhtä ääliötä vastaan on aina jossain yksi hyviskin.
[/quote]
Olet oikeassa. Ja täytyy muistaa, että moni suuri ajattelija ja tiedemies ovat olleet aikanaan naurunalaisia. Picassonkin ensimmäisiä cubistisia töitä nimitettiin "epätaiteeksi".
Tapailin erästä miestä, enkä ollut ihan varma mihin tapailumme oli johtamassa. Kerroin kaikesta tästä tietenkin parhaalle kaverilleni, niin kuin asiaan kuuluu. Yhdessä pohdimme miehen käytöstä ja olin todella kiitollinen ystävästäni.
Eräänä päivänä sain kuulla tuttavaltani että tämä niin sanottu paras kaverini oli kuulemma alkanut seurustelemaan deittini kanssa. Lopulta kaverikin kertoi asiasta minulle, n. kuukauden päästä.
Mun kaveria syytettiin rasistiksi koska käytti ilmausta "ajattelee mustavalkoisesti".
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:43"]Syytetty aiheetta rasistiksi.
[/quote]
Voisitteko perustella alapeukut.
[/quote]
Harvoin ketään aiheetta rasistiksi syytetään. Voisitko kertoa ton tilanteen ?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:48"]
Harvoin ketään aiheetta rasistiksi syytetään. Voisitko kertoa ton tilanteen ?
[/quote]
Mua on useampikin tumma mies syyttänyt rasistiksi, kun olen kieltäytynyt antamasta puhelinnumeroa tms.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:32"]Lukioikäisenä näytelmäharrastuksessa:
Tunsin itseni jo valmiiksi vähän ulkopuoliseksi porukassa, koska olin todella ujo (uskalsin kuitenkin näytellä). Joku kerta käytiin läpi kierros jossa kaikki kertoivat oman mielikuvansa jostain toisesta näytelmän hahmosta. Yksi tyttö (joka oli muillekin ilkeyksiä sanonut), kertoi sitten minun "roolihahmostani" kuinka se on porukassa yhdentekevä, ja sillä on koko ajan sellainen typerä lampaan hymy... Lähdin siitä sukkana menemään, itkin kauan poikaystävän kainalossa. Enkä vähään aikaan hymyillyt ainakaan tuossa porukassa, enkä kauaa siinä enää jatkanutkaan. Muuten pääsin kyllä tuosta nopeasti yli ja ujouskin on helpottanut paljon. Mutta kyllä tuo jonkinlaisen jäljen jätti kuitenkin...
[/quote]
Lampaan hymy, YHYY!!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:32"]Lukioikäisenä näytelmäharrastuksessa:
Tunsin itseni jo valmiiksi vähän ulkopuoliseksi porukassa, koska olin todella ujo (uskalsin kuitenkin näytellä). Joku kerta käytiin läpi kierros jossa kaikki kertoivat oman mielikuvansa jostain toisesta näytelmän hahmosta. Yksi tyttö (joka oli muillekin ilkeyksiä sanonut), kertoi sitten minun "roolihahmostani" kuinka se on porukassa yhdentekevä, ja sillä on koko ajan sellainen typerä lampaan hymy... Lähdin siitä sukkana menemään, itkin kauan poikaystävän kainalossa. Enkä vähään aikaan hymyillyt ainakaan tuossa porukassa, enkä kauaa siinä enää jatkanutkaan. Muuten pääsin kyllä tuosta nopeasti yli ja ujouskin on helpottanut paljon. Mutta kyllä tuo jonkinlaisen jäljen jätti kuitenkin...
[/quote]
Lampaan hymy, YHYY!!
[/quote]
Ninpä... Voi herrajum!ala ja jättänyt jäljen!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:58"]
Tuntematon mies sanoi baarissa ihan vitun rumaksi lehmäksi. Ja ei, en ole missi mutta taatusti en kanssakulkijoita pääsääntöisesti oksetakaan. Mitä vittua? Ja millä oikeudella kukaan kommentoi ylipäätään tuntemattomien ulkonäköä?
[/quote]
Mua on myös haukittu baarissa, valaaksi yms.