Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja anoppi pakottavat viemään lapset hoitoon

Vierailija
26.12.2020 |

Eli siis lasten isä ja hänen äitinsä haluavat väkisin, että annan lapset mummolaan hoitoon.
Minulle on ok jos mummo haluaa lapsenlapsia nähdä, mutta miksei riitä heidän luona kyläilyt? Ja hän on aivan tervetullut meille lapsia katsomaan, ei vaan ole tullut.
Eihän minun tarvitse antaa lapsia heille hoitoon, Jos se ei itsestä tunnu hyvältä?

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niillä aikaa oppia itsenäisiksi vaikka yläasteella.

Nyt jo päiväkodissa? 1v ja 3v.

Mä antaisin ilman muuta anopille kotihoitoon mieluummin kuin laumahoitoon.

Etenkin kun anoppi on asiasta positiivista mieltä.

En laittais enkä laittanut vuoden vanhaa vieraille hoitoon. Hirveitä megapäiviä lapselle.

Itse olin pienenä kotihoidossa, jiss mummo hoiti paria omaa lapsenlastasn ja minua.

Oli hyvä. Oli koti ja oli mummo.

Miksi et anna lastesi tutustua mummoonsa?

Vaikka viisi tai kaksi siten?

Miksi päiväkotiin?

Auts. Lasten puolesta, auts.

Mun mielipide on ilmanmuuta mummolassa hoito.

Teillä omat arvot. Niiden mukaan kai yleensä toimitaan.

Ap:n anopin pitää siis irtisanoutua omasta työstään ja ruveta täysipäiväiseksi hoitajaksi kahdelle pienelle lapselle. Työpäivä työmatkoineen kestää 10 tuntia, töitä on viisi päivää viikossa eikä mummolla saa sinä aikana olla mitään omia menoja, ei edes sairastumisia. Aika iso sitoumus monen vuoden ajaksi.

Päiväkoti kelpaa 50 tuntia viikossa pikkulasten hoitopaikaksi, mutta lapset menevät pilalle siitä, jos joskus ovat hetken mummolassa hoidossa?

Vastasin tuolle, joka sanoi, että lapset pitää laittaa äidin työpäivien ajaksi päiväkotiin. Aloittaja taitaa tietää anoppinsa ja tämän lastenhoitotavat. Ruuassa on sokeria ja suolaa sekä allergiat on höpöhöpöä?

Vierailija
122/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasten isä ei osaa olla lasten kanssa?

On lasten syntymästä asti pistänyt itsensä, ja omat Huvinsa lasten edelle. Ei juurikaan kuulu minun ja lasten arkeen kuin satunnaisena vierailijana. Eroaisin, mutta tämän jälkeen lapset eivät enää näkisi isäänsä lainkaan, koska isää ei kiinnosta ja tapaamisesta olisi itselle vaivaa.

Ap

Vai johtuisko siitä, et SuperÄITI on syntymästä asti tiennyt ainoan oikean tavan hoitaa lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lasten syntymästä asti pistänyt itsensä, ja omat Huvinsa lasten edelle. Ei juurikaan kuulu minun ja lasten arkeen kuin satunnaisena vierailijana. Eroaisin, mutta tämän jälkeen lapset eivät enää näkisi isäänsä lainkaan, koska isää ei kiinnosta ja tapaamisesta olisi itselle vaivaa.

Ap

Asutte kuitenkin ilmeisesti yhdessä? Miten on mahdollista olla "satunnainen vierailija"?

Vierailija
124/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kehottaisin vahvasti hankkimaan muutakin elämää kuin lapset. He ovat äkkiä aikuisia ja jos olet heihin vielä silloin yhtä sairaalloisesti kiinnittynyt, niin tulee ongelmia.

Lapset ovat vasta 1 ja 3, en todellakaan tarvitse elämääni mitään muuta kuin heidät. He ovat vain kerran pieniä.

Ap

HE TARVITSEVAT ELÄMÄÄNSÄ MUITAKIN KUIN SINUT.

JA NIMENOMAAN, HE OVAT VAIN HETKEN PIENIÄ JA MYÖS ISOVANHEMMILLA ON OIKEUS OLLA HEIDÄN KANSSAAN.

Vain TURVALLISILLA JA LUOTTETTAVILLA isovanhemmilla voi olla tulllaisia oikeuksia.

Esim omat vanhempani eivät ole ikinä nähneet lapsiani eivätkä tule näkemään. Ja syyt ovat todella painavat, kas kun haluan pitää lapseni elossa enkä vie mielenterveysongelmaiselle lapsenhakkaajille.

Nämä isovanhempien ”oikeudet” eivät ole mitään lakeja niinkuin joku pölkky väitti ketjussa. On sellainen lainkohta jossa valmiiksi erittäin läheinen isovanhempi voi saada erotilanteissa tapamisoikeuden. Mutta mitää sellaista lakia ei ole missä kuka tahansa pedofiili tai narsisti tai väkivaltahullu isovanhempi voisi saada lain kautta tapaamisoikeutta.

Lasten isällä on oikeus viedä lapset omille vanhemmilleen hoitoon.

Ei välttämättä. Toinen isovanhempi voi polttaa sisällä tai tissutella päivittäin alkoholia. Sellaisille ei lapsia saa viedä.

Vierailija
125/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset eivät voisi mennä mummolle hoitoon joskus pariksi tunniksi? Onko mummo jotenkin sekopää? Ymmärrän, jos mummo ei ole luotettava, mutta jos hän on normaalijärkinen, ymmärtää teidän rajanne ja kasvatusperiaatteenne niin siitä ei varmasti ole mitään haittaa. Teille vanhemmille tekisi ihan hyvää olla joskus hetki ihan kahdestaankin, ehkä miehesi toivoisi sitä? Että voisitte hetken olla muutakin kuin vain vanhemmat. Yökyläily tai säännöllinen hoito on semmoinen että ymmärrän hyvin ettet noin pieniä halua päästää, mutta jos kyse on jostain parista tunnista joskus niin en ymmärrä. Tosin törkeää mieheltäsi viedä lapsia salaa hoitoon.

Vierailija
126/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asutte kuitenkin ilmeisesti yhdessä? Miten on mahdollista olla "satunnainen vierailija"?

Kyllä asumme. Käy kotona oikeastaan vaan öisin nukkumassa, välillä voi mennä viikkokin ettei näe lapsia hereillä.

Vierailija
127/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapset eivät voisi mennä mummolle hoitoon joskus pariksi tunniksi? Onko mummo jotenkin sekopää? Ymmärrän, jos mummo ei ole luotettava, mutta jos hän on normaalijärkinen, ymmärtää teidän rajanne ja kasvatusperiaatteenne niin siitä ei varmasti ole mitään haittaa. Teille vanhemmille tekisi ihan hyvää olla joskus hetki ihan kahdestaankin, ehkä miehesi toivoisi sitä? Että voisitte hetken olla muutakin kuin vain vanhemmat. Yökyläily tai säännöllinen hoito on semmoinen että ymmärrän hyvin ettet noin pieniä halua päästää, mutta jos kyse on jostain parista tunnista joskus niin en ymmärrä. Tosin törkeää mieheltäsi viedä lapsia salaa hoitoon.

Syöttää ja juottaa lapsille mitä haluaa, viisveisaa siitä mitä minä olen sanonut kun ei niitä rajoituksia ollut ennenkään.

Ei meistä kumpikaan halua viettää aikaa yhdessä, siitä syystä ei mies halua lapsia mummolaan viedä.

Vierailija
128/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Valitsette miehen kanssa yhdessä, miten lapet hoidetaan kyún olet palannut töihin.

Lapset ovat työpäivinäni päiväkodissa.

Ap

Miksi luotat päiväkotiin enemmän kuin lasten mummoon? Jos anoppi ei ole muistisairas, alkoholisti tms. niin aika loukkaavaa.

Ap on ilkeä anopille.

Vierailija
129/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti että lapsista tulee arkoja jos ei sysätä synnäriltä mummolaan hoitoon. En sitten tiedä mikä meillä on mennyt eri tavalla, mutta minä olen tällainen "lapsissaan roikkuja" eivätkä lapset ole mummolaan mennyt hoitoon kuin vasta +2 v puhumattakaan yökyläilyistä. Lapset nyt 6,4 ja 2 vuotiaat ja ovat todella reippaita, omatoimisia ja rohkeita. Eskarilainen osaa itse laittaa pyykit pyykkikoriin, tiskit koneeseen ja tulee eskarista kotiin yksin. Pienemmät saavat kehuja päiväkodissa kun osaavat kaikki perusasiat itse, osaavat toimia ryhmässä ja rohkeasti tarttuvat toimeen ja liittyvät muiden lasten puuhiin.

Itse koen että äidin/ isän rakkaus, läsnäolo ja yhdessä tekeminen tukevat enemmän lapsen itsenäistymistä ja luottamusta muihin ihmisiin, kuin hylkääminen liian aikaisin muiden hoitoon.

Vierailija
130/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Valitsette miehen kanssa yhdessä, miten lapet hoidetaan kyún olet palannut töihin.

Lapset ovat työpäivinäni päiväkodissa.

Ap

Miksi luotat päiväkotiin enemmän kuin lasten mummoon? Jos anoppi ei ole muistisairas, alkoholisti tms. niin aika loukkaavaa.

Ap on ilkeä anopille.

No eikä ole.

Vierailija
131/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti on 1-ja 3-vuotiaille se tärkein ihminen. Mummoilla on mielipiteensä mutta vanhemmat päätökset tekevät.

Isäkin on vanhempi.

Ei silloin jos on omille lapsilleen aivan vieras.

Vierailija
132/132 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun lasteni isä veisi lapset jonnekin hoitoon kertomatta minulle niin voisi olla varma, että on viimeinen temppu mitä tekee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän