Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni ei osallistunut muiden miesten tavoin talon askareisiin kyläreissullamme jouluna

Vierailija
26.12.2020 |

Nolotti hieman. Olemme perheeni luona kaukana käymässä, paikalla paljon sukulaisia. Esim. aattona kun muut perheen miehet, veljeni, serkkuni jne. olivat pihalla tekemässä polttopuita, hakemassa kuusta jne. miesystäväni istui meidän naisten kanssa olohuoneessa juoruilemassa ja kahvia juomassa. Sama joulupäivänä. Eikä osallistunut autonkorjaukseen tai pihavaraston tyhjentämiseen, vaan taaskin meidän kanssa kahvittelemassa. En ole mitenkään vanhanaikainen ajattelultani, joten en sanonut hänelle mitään. Tuntuu vain, että muut eivät katsoneet tuota ihan kovin hyvällä, ja olihan se kieltämättä vähän epäkohteliasta. Vaikka onkin itse moderni mies isosta kaupungista niin voisi vähän yrittää lukea tilannetta ja mennä auttamaan verstaan puolelle. Vähän tietysti on sellainen naismainen mies, joka tykkää täälläkin kirjoitella, jos jonkinlaista provoa harva se päivä, joskus jopa tunnin parin välein - naisten palstalla. Semmonen se meidän mies-neiti on. Mitähän tästä ajattelisi...

N31

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehnyt mies lanttulaatikkoa tai tuunannut kaupan laatikkoakaan. Eikä tehnyt rosollia.

Vierailija
2/11 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut ennen kylään menemistä teidän sukunne tavoista. Ei kaikkien suvuissa ole tuommoisia käytäntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella sukulaisjoukolla joulun vietto kielletty tänä vuonna eli onneton provo ap.

Vierailija
4/11 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelee täällä miehekkäät miehetkin just niitä karskeja naisvihamielisiä juttuja ;)

Vierailija
5/11 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-500/5.

Vierailija
6/11 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähde anopille viettämään ikinä joulua. Ennen, kun sorruin, niin olis ollu sama kun olis menny töihin. Joulu on rauhottumisen aikaa jne. Jos itse kutsun meille joulua viettää jonkun, niin en mä sille töitä keksi.

Vierailija
7/11 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
8/11 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit itse mennyt sinne verstaan puolelle, senkin lusmu.

Vierailija
9/11 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on paha. 

Olen se mies! En vain osaa miesten töitä. Jos tekisin polttopuita, katkaisisin todennäköisesti sormeni. Jos hakisin joulukuusta, kestäisi minulta puoli päivää kaataa pienempikin puu.

Supeahdistavaa aina just tolleen kylässä jos muut miehet tekee kaikkia miesten hommia :(

Vierailija
10/11 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siivoaa varastoa jouluna ja vieraiden kanssa 🤣 sun suku se tässä on, jolla ei ole käytöstapoja

11/11 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ei se ole mies eikä mikään, joka ei aattona vähintään kolmea mottia klapeja pilko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän