Kehu miestäsi. Mikä hänessä on juuri niin ihanaa, ettei
pois tahtoisi päästää ikinä!
Toisessa ketjussa joku murehti, että Suomessa ei tunnu olevan enää yhtään kunnollista ja kunnioittavaa puolisoa, kaikkea negatiivista kuulee aamusta iltaan. Kertokaa vastavetona ihania tarinoita siitä millaisia miehet ovat, kun ovat sittenkin ihania, lempeitä, rakastavia, hyviä isiä ja komeitakin vielä.
MInulla on maailman tavallisimman näköinen, keski-ikäinen ja kovasti kajuuntunut, vähän harmaantunutkin ukko. Puhuu hiljaisella ja lämpimällä äänellä. Se on yhtä hellä kuin hänen kätensäkin, joilla silittää ja halaa lapsia ja minua samoin.
Tavattoman tunnollinen ja ahkera työnsä suhteen. Ei ole koskaan pois, vaikka on ollut samalla työnantajalla 25 vuotta. Ei ikinä valita töihin lähtemisestä, vaikka kuinka väsyttäisi. Kantaa tilipussin "kotiin" ja tekee kaikkensa, että perhe pärjäisi ja olisi katto pään päällä. Arvostaa sitä, että voin olla kotona lasten kanssa.
Musikaalinen ja älykäs hän on, siksi yhteistä tekemistä ja keskusteluja riittää. Rakastan hänen hullunkurista mielikuvitustaan. Viihdyn yhä vain vuodesta toiseen myös vällyjen välissä, mielikuvitus taitaa yltää sinnekin ;)
Kaikkein kaunein piirre on lapsirakkaus. On ihanaa katsella isää, joka sylittää, leikittää, halaa, suukottaa, kylvettää, naurattaa, hoivaa hellyydellä joka ikinen päivä. Lapset tykkäävät isästään ja isä kaikista heistä.
Tykkään hänestä ihan kauheasti, tahdon rakastaa ja olla yhdessä niin kauan kuin saamme yhteisiä vuosia. Tahdon elää hänen kanssaan ihan tavallista elämää, vaikka se onkin välillä raskasta ja niukkaa. En oikeastaan paljoa muuta kaipaakaan. Jos jotakn saisin toivoa, niin tahtoisin lomamatkan joskus jonnekin aurinkoon... Ja yhden naispuolisen kaverin. Kaikkeen muuhuin hän riittää.
Kyllä Suomessa on hyvä miehiä. Hiljaisia, tavallisia, joukkoon sulautuvia ainakin.
Kommentit (103)
Koska otti minut ja lapseni omikseen, vaikka yhdellä lapsella parantumaton, vaikea sairaus. Itsellänikin terveydessä ongelmaa.
Jaksaa kuunnella kovinkin arkisia kertomiani aidosti kiinnostuneena, se tuntuu tosi hyvältä.
Laittaa kanssani ruokia ja tekee kaikkia kotitöitä, lähtee kanssani mihin tahansa.
On huomaavainen ja huolehtivainen makuukamarissakin.
Saa minut tuntemaan itseni kauniiksi, vaikken oikeasti olekaan kuin aivan tavallinen.
Suojelevainen, auttava, kuunteleva, keskusteleva, kärsivällinen... Myönnän, hänessä on samanlaisia piirteitä kuin isässäni :P Minulla ja miesystävälläni on myös elämää hankaloittavia sairauksia, joten arki on helpompaa kun rinnalla on ymmärtäväinen ihminen. En tiedä olisinko nyt jossain hoitokodissa, tai ylipäätään hengissä ilman miesystävääni <3
Piristävää että tällä palstalla on vaihteeksi positiivinen mies-ketju. Tuntuu että joka toinen av-ketju perustuu miesten kiusaamiselle.
Mun mies on älyttömän komea, järkevä ja hauska. Ottaa minut huomioon kaikessa ja välittää myös lapsistani. Saa oloni tuntemaan rakastetuksi ja turvalliseksi. Hän on myös paras ystäväni, johon voin luottaa joka asiassa. Mieheni kanssa on ihanaa elää ihan tavallista arkea ja hän osallistuu kotitöihin pyytämättä. En ole koskaan ollut näin rakastunut.
Hahhaa! Suurin osa kirjoittaa miehensä hyvistä puolista niin kuin kirjottaisi lemmikkikoirastaan. voi jeesus, ei ihme,e ttä suurin osa miehistä vähintäänkin salaa vihaa kaikkia naisia.
Oikeasti jopa näin naisena puistattaa, kun ihaninta miehessä on se että se on aika sävyisä ja kiltti :D
Ah, ihanaa lukea näitä. Mullakin on maailman suloisin mies, kiltti ja kiva ja hulluna muhun. Ollaan ihan höpsön rakastuneita.
Älykäs, seikkailja, kaunis (joo mieskin voi olla), hyvä suustaan seurassa ja sängyssä, ihana lasteni isä. Miinuksena kiinnostaa liikaa muitakin naisia.
Kertokaahan miten juhannus sujuu, kun miehestä on hyvää seuraa, perheen kanssa on kiva olla ja on keskikesäkin!
Herättävä kokemus lukea näitä, alanki miettimään pitäskö jättää oma ukko kun en ole hänen kanssaa onnellinen. :/
Mutta te joilla tällainen helmi on niin pitäkää rakkaastanne huoli, olette todellakin siunattuja.
Jatketaanko isäinpäivän kunniaksi? Kertoisitteko miksi he ovat juuri niin ihania miehiä, että suloisempaa ei voisi lastensa isäksi toivoa! ap
Parasta on se että sitä ei ole. "Jee"
En jaksanut selata koko ketjua onko tää heitetty tänne jo XD
Mieheni on mun teiniaikojen ihastus. Silloin hän seurusteli mutta päälle parikymppisinä löysimme toisemme. Hän on kuin toinen minä, niin samankaltainen. Arvoiltaan, ajatusmaailmaltaan, tulevaisuuden haaveiltaan..Viihdyn hänen seurassaan todella hyvin, vaikka emme mitään ihmeellistä tekisikään niin hänen seurassaan viihdyn ja voin hyvin.
Hän on komea, erittäin kiltti ja toiset huomioonottava. Hänelläkin on taito lukea toisten tunnetiloja, ja olemmekin näiden viiden vuoden aikana välttäneet konfliktit. Hän myös lähes poikkeuksetta osaa tehdä päivästäni jälleen valoisan kun pimeys meinaa vallata.
Hän on tasa-arvoinen, rehellinen ja työssään kunnianhimoinen ja täsmällinen. Hän on minun aarteeni.
Ei nouse tää ketju kun suurimmalla osalla av-laisista ei ole kunnon miehiä :( Sääli.
Mieheni on vähän vatsakas, mutta takaapäin yhä komea kroppa. Harmaata hiuksissa, mutta harmaat kiharat ovat seksikkäät. Sosiaalisesti lahjakas, työssään hyvin pidetty ja ahkera. Myös kotona kova tekemään, ei makoile sohvalla. Loistavaa matkaseuraa. Ei koskaan valita mistään, vaan on aina positiivisella mielellä. Tekee vuokseni mitä vaan, mutta on kuitenkin omakin elämä. Älykäs, koulutettu, henkisesti tasapainoisin tuntemani ihminen. Samaa ei voi sanoa minusta, silti rakastaa. Hyvä hieroja ja hieroo mielellään. Ostaisi minulle kalliita lahjoja, jos arvostaisin sellaista.
Hyvä isä ja hyvä poika leskiäidilleen.
Miehelleni: Olet paras ystäväni, huumorintajuinen, seksikäs. Kun hierot olen taivaassa, kun rakastelemme sama juttu. Kiitos kun olet olemassa, rakastan sinua! T:Vaimosi
Miehellä on ollut tosi rankka lapsuus ja nuoruus ja on ihanaa nähdä, miten onnellinen hän nyt on minun kanssani ihan tavallista arkea viettäessä. Halaa ja pussaa, kehuu kauniiksi ja ihanaksi, ottaa kainaloon ja likistää.
Arvostaa asioita joita teen yhteisen hyvän eteen ja tekee myös itse ruokaa ja kotitöitä oma-aloitteisesti. Hemmottelee itsetehdyillä monimutkaisilla herkuilla ja kukilla, vaikkei tarvitsisi. On tosi älykäs ja ymmärtää heti, miten tavarat toimivat ja osaa korjata ne. Kiinnostuu melkein kaikesta ja on ihan parasta seuraa matkoilla ja vapaalla. On tosi hyvä, kiihkeä ja huomaavainen rakastaja, en koskaan jää ilman. On hellä ja kiltti. Nauraa vitseilleni. Ahkera ja hyvä työssään. Omasta mielestäni komea. Hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen, niinkuin minäkin hyväksyn hänet kokonaan, nekin puolet joista en tässä nyt mainitse. <3
Ihania kuvauksia!
Oma mieheni on lojaalein ystävä, joka minulla on koskaan ollut. Lisäksi hän on hauska ja auttavainen. Ja parasta on, ettei vain minulle. Hän on aina valmis auttamaan kaikkia ihmisiä riippumatta siitä, ovatko nämä perhepiiriä, ystäviä vai ventovieraita. Hän on empaattisin mies, jonka olen koskaan tavannut. Hän on ystävällinen ja kunnioittava kaikkia ihmisiä kohtaan, hän hymyilee paljon ja yrittää aina piristää muiden päivää.
Meillä on samat arvot mieheni kanssa. Arvostan sitä, ettei hän yritä hankkia rahaa ja materiaa kasoittain vaan kokee onnellisuuden tulevan muista asioista. Silti hän käy ahkerasti töissä ja tarjoaa meille kohtuullisen hyvän elintason.
On myös ihanaa tietää, että olen turvassa mieheni kanssa. Hän on valmis puolustamaan minua vaikka hengellään, eikä minun koskaan tarvitse pelätä että hän jättäisi minut. Hän on koko sydämeltään, sielultaan ja ruumiiltaan sitoutunut minuun, ja minä häneen. Ihana mies.
Fiksu, hauska, hellä, ahkera ja määrätietoinen. Kohtelee kaikkia ihmisiä kunnioittavasti. Jaksaa auttaa ja tsempata minua omissa opiskelu- ja työponnisteluissani. Sosiaalisesti ehkäpä lahjakkain tuntemani ihminen. Elämä hänen kanssaan on jännittävää ja semmoista, että tunnen että me kaksi ollaan maailmat parhaat ja hauskimmat tyypit. Kätevä käsistään ja vahva, avoin uusille asioille ja kokemuksille. Suvaitsevainen, lapsi- ja eläinrakas.
Ihana ketju, kiitos aloituksesta! :)