Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu miestäsi. Mikä hänessä on juuri niin ihanaa, ettei

Vierailija
26.05.2014 |

pois tahtoisi päästää ikinä!

Toisessa ketjussa joku murehti, että Suomessa ei tunnu olevan enää yhtään kunnollista ja kunnioittavaa puolisoa, kaikkea negatiivista kuulee aamusta iltaan. Kertokaa vastavetona ihania tarinoita siitä millaisia miehet ovat, kun ovat sittenkin ihania, lempeitä, rakastavia, hyviä isiä ja komeitakin vielä.

MInulla on maailman tavallisimman näköinen, keski-ikäinen ja kovasti kajuuntunut, vähän harmaantunutkin ukko. Puhuu hiljaisella ja lämpimällä äänellä. Se on yhtä hellä kuin hänen kätensäkin, joilla silittää ja halaa lapsia ja minua samoin.

Tavattoman tunnollinen ja ahkera työnsä suhteen. Ei ole koskaan pois, vaikka on ollut samalla työnantajalla 25 vuotta. Ei ikinä valita töihin lähtemisestä, vaikka kuinka väsyttäisi. Kantaa tilipussin "kotiin" ja tekee kaikkensa, että perhe pärjäisi ja olisi katto pään päällä. Arvostaa sitä, että voin olla kotona lasten kanssa.

Musikaalinen ja älykäs hän on, siksi yhteistä tekemistä ja keskusteluja riittää. Rakastan hänen hullunkurista mielikuvitustaan. Viihdyn yhä vain vuodesta toiseen myös vällyjen välissä, mielikuvitus taitaa yltää sinnekin ;)

Kaikkein kaunein piirre on lapsirakkaus. On ihanaa katsella isää, joka sylittää, leikittää, halaa, suukottaa, kylvettää, naurattaa, hoivaa hellyydellä  joka ikinen päivä. Lapset tykkäävät isästään ja isä kaikista heistä.

Tykkään hänestä ihan kauheasti, tahdon rakastaa ja olla yhdessä niin kauan kuin saamme yhteisiä vuosia. Tahdon elää hänen kanssaan ihan tavallista elämää, vaikka se onkin välillä raskasta ja niukkaa. En oikeastaan paljoa muuta kaipaakaan. Jos jotakn saisin toivoa, niin tahtoisin lomamatkan joskus jonnekin aurinkoon... Ja yhden naispuolisen kaverin. Kaikkeen muuhuin hän riittää.

Kyllä Suomessa on hyvä miehiä. Hiljaisia, tavallisia, joukkoon sulautuvia ainakin.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vähän hassu. Sille pitää aina sanoa asiat rautalangasta vääntäen, jos ne liittyy tunteisiin. Siis tyyliin "tämä keskenmeno tuntuu musta tosi pahalta. Olisi tärkeää, jos voisit olla mun tukena, siis kotona, mahdollisimman paljon ja vaikka siirtää työ- ja kaverimenoja. Mutta sitten, kun on sanonut asiat selkokielellä, niin se on tosi lämminsydämminen. Komeakin on ja ainan ihanaa on erotiikka hänen kanssaan.

Vierailija
62/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvot. Ja kun on sillä tuulella, on maailman huomioivin ja rakastavin puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti kirjoitettu! Näytä miehellesikin, niin tietää kuinka tärkeä hän on sinulle :)

Vierailija
64/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on paras ystäväni, kärsivällisin, lojaalein ja luotettavin ihminen minkä tiedän. Jaksanut tukea kannustaa, vaikka olen ollut vähintäänkin haastava kumppani (mt- ja päihdetaustaa). Lisäksi se osaa korjata "kaiken", siis on valtavan kätevä käsistään. Ja tekee mysö kotitöitä paljon ja huolellisemmin kuin minä.

Paljon muitakin hyviä puolia ja toki myös niitä huonoja, mutta nuo tuli ekana mieleen. Ihana mies on.

Vierailija
65/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mies kuulostaa tosi symppikseltä :). 

Oma mieheni ei koskaan, riidellessäkään, puhuttele minua epäkunnioittavasti. Arvostan sitä todella paljon. Tykkää myös haleista. 

Vierailija
66/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aivan tajuttoman komea. 

Vierailija
67/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy miksi rakastan miestäni niin paljon on se, että hän on aidosti läsnä ja välittää: häntä kiinnostaa se miltä minusta tuntuu ja miten minä voin, eikä hän lähde karkuun heti kun tulee huonompia aikoja..monesta ollaan yhdessä selvitty :) Niin ja kyllähän se hellyys/erotiikka on suhteessa tärkeä asia..ja meillä nämä asiat toimii erittäin hyvin ;) Siinäpä se kiteytettynä.

Vierailija
68/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea viisikymppinen, pitkä, lihaksikas ja voimakas. Hän pitää hyvää huolta itsestään ja toteuttaa toiveitani myös ulkonäössään.

Voin luottaa mieheeni täysin. Hän on turvallinen, ei koskaan jättäisi minua pulaan. Auttaa minua aina kaikessa. Olen liikuntavammainen ja mies on luvannut vaikka kantaa minua, jos en muuten pääse johonkin, mihin haluan mennä. Tunnen oloni hänen kanssaan turvalliseksi.

Mies on hyvä sängyssä. Hän toteuttaa fantasioitani ja huolehtii kiitettävästi minun nautinnostani. Hän kokeilunhaluinen.

Mieheni tekee kotihommia pyydettäessä ja pyytämättäkin. Hän huolehtii ihanasti lapsistamme.

Mieheni on tosi kiltti, kohtelias ja huomaavainen. Hän on hyvä työssään, arvostettu työpaikallaan.

Olemme olleet yhdessä 28, 5 vuotta ja olen ihan järjettömän rakastunut mieheeni. Hän on paras ystäväni. Olen onnellinen mieheni kanssa!

Vierailija
69/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että on kivaa lukea positiivisia kertomuksia välillä! Lisää! Kirjoittaessani tuli itsellenikin hymy suupieliin ja jäin miettimään, että voisin muistaa nämä asiat useammin. Mies kävi äsken ohimenen suukottamassa, olin ihan vähällä näyttää kirjoituksen hänelle. Ehkä sen teenkin ;) ap

Vierailija
70/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania tarinoita ja ihania miehiä! Lisää näitä! :)

Vierailija
71/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni: pitkä ja keskivartalolihava, leikkausarpinen ja muutaman sairauden "runtelema", mutta minun silmissäni maailman komein. Hänellä on lempeät silmät ja valloittava hymy. Kädet on isot ja vahvat, siinä kainalossa on just minun kokoinen pesä, maailman turvallisin paikka. Miehellä on minun kanssa yhteneväinen huumorintaju, naurua meillä on paljon. Höpötellään ja höpsötellään samanlaisia juttuja. Mies on työkyvyttömyyseläkkeellä (fyysiset syyt) mutta tekee lähes kaikki kotityöt (itse olen työssä) vaikka ei olis pakko, mutta kun tykkää ja sanoo, että minähän se rahan tuon perheeseen ja hänellä on aikaa tehdä. Laittaa ihanaa ruokaa, on varmaan syntynyt kokkiveitsi kädessään tai jotain. Välittää minun lapsistani, vaikka ne ei ole biologisesti hänen, on siis ottamassa koululaisia vastaan kotona, touhuaa heidän kanssa, laittaa polkupyöriä, rakentelee yms. Laittaa teini-ikäiselle tytölle välipalaa koska haluaa ilahduttaa, kyselee koulupäivän kuulumiset, tsemppaa kaveri- ja poika-asioissa. Mies rakastaa minua enemmän kuin ketään, ja osoittaa sen siis arkipäivän teoilla mutta osaa sen myös sanoa (pikkuisessa hiprakassa on aika mahdoton lemmestä lässyttelijä :D ). Meillä ei ole 6 vuoden aikana ollut yhtään riitaa, mikä on kummallista, kun "entisessä elämässä" oli aina jotain hiertämistä lasten isän kanssa, ja kuvittelin että riitely kuuluu parisuhteeseen itsestään selvänä asiana. Mun on vaan hyvä olla tuon ihmisen kanssa, hän saa minut tuntemaan että olen rakastettu ja turvassa kaikelta pahalta. Olen saanut rauhan olla minä. Saan olla just mikä olen, ja sitä ei arvostella.

Vierailija
72/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, aivan ihan kertomus! Tuli kyyneleet silmiin ja kurkkuun kuuma pala.. Muista sinäkin näyttää tuo kirjoitus miehelle, että tietää miten kauniisti hänestä puhut muille. On tosiaan olemassa suurisydämisiä miehiä, joiden kainaloon mahtuu "vieraatkin" lapset.  (ap:lla, sama juttu, biologinen isä on kuollut, varsinainen kasvattajaisä on aina ollut tämä rakas puoliso)

Vierailija
73/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly, ilo ja silmänilo. Ei kai sitä muuta tarvikkaan.

Vierailija
74/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on valtava kyrpä. Ja käsittämätön kestävyys sängyssä. Mr. Stud, all night, every night.

Vierailija
75/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on maailman seksikkäin ääni. Usein hän lukee minulle iltaisin ääneen (mitä tahansa: kirjaa, lehteä..) koska tietää minun nauttivan siitä. Aamuisin hän saattaa herättää minut laulamalla, rakastan myös hänen lauluääntään.

Rakastan hänen välittömyyttään ja ryhdikästä seisoma-asentoaan. Rakastan miten hän ottaa minut sohvalla kainaloon ja suukottaa niskaa.

Vierailija
76/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja mielettömän iso penis

Vierailija
77/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi.

Vierailija
78/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon rahaa ja hieno koulutus.

Vierailija
79/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suunnaton rakkaus ja hellyys. Monta kertaa päivässä meinaa sydän pakahtua, kun häntä salaa arkisissa puuhasteluissaan katselen. Suukotellaan ja halaillaan paljon joka päivä. Aina ohi mennessään hän sipaisee minua kevyesti ja puuhastellessani halaa takaapäin ja suukottaa niskaani. Hän on rauhallinen ja kärsivällinen mies. Hänellä on kyky saada minut rauhoittumaan tilanteessa kuin tilanteessa. Hän on todella viisas ja mielettömän hellä ja rakastava isä. Hänen isoon syliinsä sovimme lapsen kanssa, kuin palapelin palat. Hän osaa hassutella ja nauramme paljon yhdessä. Hymyilemme toisillemme aina kun katsomme toisiamme. Meillä on myös uskomaton eroottinen kemia. Rakastelemme päivittäin ja se tuntuu aina niin uskomattoman hyvältä ja upealta. Kerromme joka päivä toisillemme, kuinka paljon toista rakastamme.

Vierailija
80/103 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on elämää vaikeuttava sairaus, mutta koskaan ei anna periksi. Joskus masentuu, mutta ei katkeroidu.

On maailman paras isä tyttärellemme, joskus jään ovelle onnen kyynel silmäkulmassa katselemaan miten isä ja tytär leikkivät, pelaavat tai lukevat kirjaa yhdessä. Hauskinta heistä on kuitenkin tehdä kepposia äidille, tosin tytön kikatus paljastaa aina aikeet jo kaukaa. :D

Riitelemme arkisista asioista, mutta koskaan emme käytä henkistä tai fyysistä väkivaltaa. Mieheni on paras ystäväni ja kumppanini, jonka syliin on turvallista nukahtaa. Kiitos tästä kaikesta, rakkaani!